Takk! Om ikke det er noe alvorlig gærnt med sykkel så er den min på søndag tenker jeg.
Nei, ikke enda. Bestemte meg ganske brått for at jeg ville ha den jeg la inn bud på, så fikk hosta opp noen kroner så jeg fikk kjøpt før jeg selger unna Horneten.
Takk! Om ikke det er noe alvorlig gærnt med sykkel så er den min på søndag tenker jeg.
Gratulerer med å ha fått tilslagetDansekris skrev: 10 mai 2017, 18:06 Selger har godtatt mitt bud på 50k, så hvis alt ser bra ut når jeg har sett den + prøvekjørt er den min.
Gratulerer med ny sykkel! Håper jeg får sett den up-Close i løpet av sesongen :)Dansekris skrev: 10 mai 2017, 18:06 Selger har godtatt mitt bud på 50k, så hvis alt ser bra ut når jeg har sett den + prøvekjørt er den min.
Den jobben kan jeg ikke gjøre sjæl. HS MC skulle ha 1600kr for slangene + en time ekstra for å fikse det.HeHy skrev: 24 mai 2017, 21:32 Hvorfor ikke gå for goodridge.co.uk stålomspunnede bremseslanger? Tror ikke det koster 2500,- da, og er noen av de beste du får.
Bedre å begynne å gjøre ting selv, da lærer du og kan gjøre det selv igjen. Service er lett, bare ta deg tid til å gjøre ting så lærer du masse.Dansekris skrev:Den jobben kan jeg ikke gjøre sjæl. HS MC skulle ha 1600kr for slangene + en time ekstra for å fikse det.HeHy skrev: 24 mai 2017, 21:32 Hvorfor ikke gå for goodridge.co.uk stålomspunnede bremseslanger? Tror ikke det koster 2500,- da, og er noen av de beste du får.
Bremsene er vel ikke rett ende å starte i når man skal lære seg å gjøre ting sjøl ?HeHy skrev: 24 mai 2017, 21:51Bedre å begynne å gjøre ting selv, da lærer du og kan gjøre det selv igjen. Service er lett, bare ta deg tid til å gjøre ting så lærer du masse.Dansekris skrev:Den jobben kan jeg ikke gjøre sjæl. HS MC skulle ha 1600kr for slangene + en time ekstra for å fikse det.HeHy skrev: 24 mai 2017, 21:32 Hvorfor ikke gå for goodridge.co.uk stålomspunnede bremseslanger? Tror ikke det koster 2500,- da, og er noen av de beste du får.
Joda, null problem. Tid er den viktige saken, bruk nok tid og forstå hva du holder på med så går det kjempefint.Jompa skrev:Bremsene er vel ikke rett ende å starte i når man skal lære seg å gjøre ting sjøl ?HeHy skrev: 24 mai 2017, 21:51Bedre å begynne å gjøre ting selv, da lærer du og kan gjøre det selv igjen. Service er lett, bare ta deg tid til å gjøre ting så lærer du masse.Dansekris skrev:Den jobben kan jeg ikke gjøre sjæl. HS MC skulle ha 1600kr for slangene + en time ekstra for å fikse det.HeHy skrev: 24 mai 2017, 21:32 Hvorfor ikke gå for goodridge.co.uk stålomspunnede bremseslanger? Tror ikke det koster 2500,- da, og er noen av de beste du får.
Jeg kan skifte olje, bytte klosser og stramme kjede. Resten lar jeg fagfolk ta inntil videre!HeHy skrev: 24 mai 2017, 23:26Joda, null problem. Tid er den viktige saken, bruk nok tid og forstå hva du holder på med så går det kjempefint.Jompa skrev:Bremsene er vel ikke rett ende å starte i når man skal lære seg å gjøre ting sjøl ?HeHy skrev: 24 mai 2017, 21:51Bedre å begynne å gjøre ting selv, da lærer du og kan gjøre det selv igjen. Service er lett, bare ta deg tid til å gjøre ting så lærer du masse.Dansekris skrev:Den jobben kan jeg ikke gjøre sjæl. HS MC skulle ha 1600kr for slangene + en time ekstra for å fikse det.HeHy skrev: 24 mai 2017, 21:32 Hvorfor ikke gå for goodridge.co.uk stålomspunnede bremseslanger? Tror ikke det koster 2500,- da, og er noen av de beste du får.