JVC Solid State 3040CQ. Tror dette er fra tidlig 80 tall. Kan gå på batterier utenom 220 volt.
Det funker men tviler på om jeg får noe programmer inn nå som alt er digitalt ?

Det er ikke noe coax inngang bakpå TV'en. Er jo en liten antenne på selve TV'en men har ikke fått inn noe enda.kjellv skrev:Har du antenneinngang bak? I så fall burde det gå med en coax kabel fra dekoder
Sent fra min C6603 via Tapatalk
Den var herlig og kjøre til "gi" bort pris, men klonkelyden kom og gikk når den var varm, men tror det va greit eg lot vær da, samt var litt stor og tung til bykjøringJompa skrev:@SverreOlsen
Min første sykkel var en GS 1100 G, 86 mod.
Jeg kan ikke huske om det var noen spesielle lyder fra den annet enn rasling fra ventilene og et skikkelig klunk når man la inn første gir.
De firecylindrede Kawasaki Z og Suzuki GSene fra sent 70 og det meste av 80-tallet har til forveksling like motorer, min GPz klunker på
tomgang, men blir stille med motoren i gir og sluring på clutchen.
Det KAN være primærdrevene som lager klunkelyder, særlig om tomgangen er litt ujevn.
Ellers har jeg aldri hørt om noen spesiell GS-lyd.
Husker Hondalyden, de firecylindrede rekkemotorene på CB 900,750 og 1100 hadde en egen hvining.
Suzuki og Kawasakimotorene hadde litt mer mekaniske lyder.
Uansett, på en så gammel sykkel må man regne med en god del reparasjoner. " i god bruksstand" er som oftest synonymt med oppbrukt