Bra med treff og folk som har lagret annonsen, og sett på den flere ganger. Men ingen henvendelser. Mon tro om de venter på at den skal bli gratis ??

Må du selge den med en gang, eller tåler økonomien å vente? Ville ikke stresset med det om jeg var deg, det handler ofte om å finne riktig kjøper.TGR skrev: 09 nov 2017, 15:30 Har noe greier på gang, så har senka prisen på K1200RSen til 40k, i håp om å få solgt fort.
Bra med treff og folk som har lagret annonsen, og sett på den flere ganger. Men ingen henvendelser. Mon tro om de venter på at den skal bli gratis ??![]()
Neida, er ikke nødt til å selge. Utfordringa er at jeg ikke har plass eller tid. Nå står begge syklene ute i en PVC-garasje, sammen med en del materialer, bygge-sag osv.Stian87 skrev: 13 nov 2017, 09:01 Må du selge den med en gang, eller tåler økonomien å vente? Ville ikke stresset med det om jeg var deg, det handler ofte om å finne riktig kjøper.
Min første GS var en 1100. Trur det var 98. Så kjøpte jeg en flett ny 1200 i 2005. Forskjellen er egentlig betydelig. 30 kg lettere, 15 hk mer, og en ny motor med mindre vibrasjoner og betydelig mindre støy.FredrikE24 skrev: 27 nov 2017, 22:09 Nå har du jo hatt R1150GS, og har nå R1200GS.
Jeg må si jeg får mer og mer lyst på en GS å flise oppover i fjellene med, krysse store bekker og mindre elvestryk 1000 meter over havet.. Jeg kan ikke tenke meg at en R1100GS eller R1150GS vil mette mitt lille behov for 150hk i K'en. Slik markdet er for litt eldre BMWer om dagen så er det jo sikkert noen kupp man kan få tatt ila. et års tid på en gammel GS. Da kan man jo beholde K'en en stund å se om GS er greia liksom. Det er jo ikke sikkert. Min største bekymring er om de er spreke nok.
Jeg liker best utseende på R1150GS, bedre enn noen andre GSer, gjerne i Adventure-utgave. Er det noe dugandes lang-langtursykkel både på asfalt og på grus? Tror jeg burde prøve en sånn en til våren. På hvilken måte er en R1200GS veldig mye bedre?
Ja, no sånt. Går ikke lenger ned på pris.kjellv skrev: 27 nov 2017, 22:13 MC-markedet er relativt stille om dagen.. Det er nok ikke mange i kjøpemodus i denne årstida.
La annonsen går ut, så legger du den inn igjen i slutten av Februar med nye bilder![]()
Seilbåten lot jeg gå da jeg kjøpte sykkel.. Ikke tid til begge deler..TGR skrev: 27 nov 2017, 22:53Ja, no sånt. Går ikke lenger ned på pris.kjellv skrev: 27 nov 2017, 22:13 MC-markedet er relativt stille om dagen.. Det er nok ikke mange i kjøpemodus i denne årstida.
La annonsen går ut, så legger du den inn igjen i slutten av Februar med nye bilder![]()
Optimalt sett hadde jeg strukket den opp litt, ventet til våren, og satt prisen opp på riktig nivå. Får se hva jeg får til, skal bytte motor i seilbåten også ila vinteren. Har hopa seg opp litt på bruket her nå![]()
Det er livets glade dager altsåTGR skrev: 27 nov 2017, 23:20 Ser den kjellv. Hadde ei Risørskøyte på 34 fot i noen år. Bygd i 1923, eik på eik. Måtte gi opp til slutt pga av vedlikehold, familie og full jobb.
Men nå er jeg sånn semi-pansjonist. Jobber litt når det passer meg. Bestemmer sjøl om jeg skal ha 2, 3 eller 4 mnd sommerferie. Og så har jeg en "moderne" båt i glassfiber, med blykjøl, en Contrast 33. Så da satser jeg på både litt båt og litt mc, i tillegg til andre ting også![]()
Lurtkjellv skrev: 27 nov 2017, 23:28 Det er livets glade dager altså![]()
Jeg ser ikke bort fra et det blir både båt og MC når jeg blir pensjonist også.. I så fall blir det nok tupperwarebåt på meg og..
100 timer vedlikehold hvert år frister ikke lenger!
Ja, det er vel en grei oppsummering. Det er i hvert fall sånn jeg opplever det. En 1200 er litt mer snerten rett og slettFredrikE24 skrev: 28 nov 2017, 18:26 Så R1200GS er en bedre motorsykkel, en mer finpusset GS. Det er jo tross alt 5. generasjon. Motoren er mer stillegående, og vibrerer mindre? Litt mer ork i R1200GS?
Jompa skrev: 29 jan 2018, 23:23 Nå har du allerede adv og touringracer i samlinga, den blir ikke komplett uten en skikkelig tung cruiser.
Noen mener at patina er tøft. Jeg ser det an når den kommer. :)Jompa skrev: 04 feb 2018, 23:10 En falmet skjønnhet er også en skjønnhet.
Da er vel handelen så godt som i boks ?
TGR skrev: 04 feb 2018, 22:30 Ble litt frem og tilbake her. Men nå har den fått på plass en framskjerm og bremser. Så da kommer den vel hitover etterhvert :)
Har lenge grublet på å sjekke ut HD. Har jo en haug av kompiser som har havnet på Harleyer etterhvert som de har roet seg med alderen. Og så ble jeg også ytterligere inspirert av Jompa, ikke til å legge skjul på det![]()
Ingen skjønnhet, er en del nicks og småfix, litt rustne felger osv. Men en rimelig intro til HD, og skal være i orden og funke. Blir spennende![]()
Skjermbilde 2018-02-04 kl. 22.22.40.png