Men du slipper billig unna Ove. Jeg drikker ikke mange øl i denne sammenheng. Jeg vil være fit for fight tidlig på søndag

Har antageligvis med meg en kompis jeg også. Begynner å ligge an til å bli et helt fotball-lag nå
Ove - jeg har bestilt hytte nr. 5 og den har 2 soverom, så hvis dere ikke får hytte er dere velkommen til å være der. :)
Jeg har fått hytte med to soverom, så hvis han andre blir med (noe jeg egentlig tviler på) så tar vi egen hytte. Hvis det blir bare meg så deler jeg gjerne hytte med deg hvis jeg får eget soverom
Kjempetur det også, men kanskje litt i drøyeste laget ja. Vi får ta et lite krigsråd på fredagskvelden :)kjellv skrev: 19 aug 2018, 15:47 Et alternativt forslag til lørdagstur..
Den verste turisttrafikken har nok lagt seg både i Geiranger og over Trollstigen nå, det er igjen interessant å kjøre der.
edit: Men denne turen blir kanskje i lengste laget denne gang. Her blir det nok minimum 4 lengre stopp pluss ei ferge. Dalsnibba, Geiranger, Ørneveien og Trollstigen vil nok hefte oss litt ekstra.
2018-08-19.png
Hvis OleB fra samme region som dere begge, melder seg på her igjen så regner jeg med det er greit for ham å vite at det er ledig rom :) .Bjerknez skrev: 19 aug 2018, 15:25Jeg har fått hytte med to soverom, så hvis han andre blir med (noe jeg egentlig tviler på) så tar vi egen hytte. Hvis det blir bare meg så deler jeg gjerne hytte med deg hvis jeg får eget soverom![]()
Også jeg har reservert hytte med to soverom, og det kan fortsatt godt hende at det ene er ledig. Hytte nummer 2.AJ skrev: 19 aug 2018, 18:46Hvis OleB fra samme region som dere begge, melder seg på her igjen så regner jeg med det er greit for ham å vite at det er ledig rom :) .Bjerknez skrev: 19 aug 2018, 15:25Jeg har fått hytte med to soverom, så hvis han andre blir med (noe jeg egentlig tviler på) så tar vi egen hytte. Hvis det blir bare meg så deler jeg gjerne hytte med deg hvis jeg får eget soverom![]()
Å dra alene til dette forumtreffet er overhode ikke skummelt RhaRha skrev: 19 aug 2018, 19:16 Jeg driver å teller på knappene om jeg skal bli med, men er litt skummelt å dra alene.
Men har et ruteforslag
https://goo.gl/maps/8wmKUGMm71T2
"litt skummelt å dra alene"...Rha skrev: 19 aug 2018, 19:16 Jeg driver å teller på knappene om jeg skal bli med, men er litt skummelt å dra alene.
Men har et ruteforslag
https://goo.gl/maps/8wmKUGMm71T2
Flott! Gleder meg til å hilse på degniko skrev: 19 aug 2018, 19:44 Dette høres mer og mer hyggelig ut. Dersom ingen ting kommer i veien tror jeg jeg slenger meg med. Tar teltet i så fall.
Kanskje karene hos Absolut Dekk i Brumunddal kan gjøre jobben på kort varsel? Byttet dekk hos dem for noen år siden og det gikk kjapt og smertefritt for seg:Rha skrev: 19 aug 2018, 19:59 Bor litt sør for hamar. Men må finne noe penger slik at jeg får lurt noen til å sette på et nytt bakdekk på fredag.
Det er en mulighet for at jeg går for tilbudet ditt Tore L. Jeg gir deg konkret svar i løpet av morgendagen :)
Meget hyggelig avgjørelse!Audi Mannen skrev: 19 aug 2018, 21:46 God kveld,
Det har vært et ras av bestillinger på hytter og det var sikkert du kjellv som tok min.På tiden jeg brukte fra Trondheim i dag og til fergekaia på Halsa så var alle booket fra "mc gjengen" svarte Eva når jeg kunne lese mail igjen. Jeg har derfor booket en med enkel standard (må være litt nøktern vettu), det kan se ut som at litt god gammeldags "mannelist" med å sende madammen på hotell i bartebyen noen dager fra i dag og ta på seg den ansvarlige papparollen frigjorde litt tid i helga
.
Det går da med større sannsynlighet mot en skikkelig mc tur på meg også.