"Sør møter Nord" - Treff

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
kjellv
Moderator
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Kontakt:

Re: "Sør møter Nord" - Treff

Legg inn av kjellv »

kjellv skrev: 18 aug 2018, 22:27
Bjerknez skrev: 18 aug 2018, 22:24 Dessuten så må jeg snart få levert de pilsene til kjellv som jeg skylder. :)
Ja det var noe der og ja.- :cheers
Men du slipper billig unna Ove. Jeg drikker ikke mange øl i denne sammenheng. Jeg vil være fit for fight tidlig på søndag :mc1

Brukeravatar
Bjerknez
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

Haha. Drikk mye vann før du legger deg så er du like fin dagen etter :)

Brukeravatar
TGR
Motorsykkelen din: BMW K1200LT

Legg inn av TGR »

Bjerknez skrev: 18 aug 2018, 22:25 Får muligens med meg en til. Hvis vi får hytte :)
Har antageligvis med meg en kompis jeg også. Begynner å ligge an til å bli et helt fotball-lag nå :twothumbs:

Brukeravatar
Bjerknez
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

Forutsetningen er at jeg får hytte og at været blir OK :thumleft

Dagsformen teller også...

Brukeravatar
Stian87
Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016

Legg inn av Stian87 »

Skulle gjerne vært med på dette, men faller på et litt uheldig tidspunkt for min del desverre. Håper dere får fint vær og mange fine turer. :thumleft
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian

Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)

Brukeravatar
Tore L
Motorsykkelen din: 22 Moto Guzzi V7 Special -24 Triumph Tiger 900 GT Pro

Legg inn av Tore L »

Bjerknez skrev: 18 aug 2018, 22:25 Får muligens med meg en til. Hvis vi får hytte :)
Ove - jeg har bestilt hytte nr. 5 og den har 2 soverom, så hvis dere ikke får hytte er dere velkommen til å være der. :)
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 24 BSA Golden Star - TW 7916

Brukeravatar
Bjerknez
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

Tore L skrev: 19 aug 2018, 15:15
Ove - jeg har bestilt hytte nr. 5 og den har 2 soverom, så hvis dere ikke får hytte er dere velkommen til å være der. :)
Jeg har fått hytte med to soverom, så hvis han andre blir med (noe jeg egentlig tviler på) så tar vi egen hytte. Hvis det blir bare meg så deler jeg gjerne hytte med deg hvis jeg får eget soverom :thumleft

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Kontakt:

Legg inn av kjellv »

Et alternativt forslag til lørdagstur..
Den verste turisttrafikken har nok lagt seg både i Geiranger og over Trollstigen nå, det er igjen interessant å kjøre der.

edit: Men denne turen blir kanskje i lengste laget denne gang. Her blir det nok minimum 4 lengre stopp pluss ei ferge. Dalsnibba, Geiranger, Ørneveien og Trollstigen vil nok hefte oss litt ekstra.
2018-08-19.png
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
TGR

Legg inn av TGR »

kjellv skrev: 19 aug 2018, 15:47 Et alternativt forslag til lørdagstur..
Den verste turisttrafikken har nok lagt seg både i Geiranger og over Trollstigen nå, det er igjen interessant å kjøre der.

edit: Men denne turen blir kanskje i lengste laget denne gang. Her blir det nok minimum 4 lengre stopp pluss ei ferge. Dalsnibba, Geiranger, Ørneveien og Trollstigen vil nok hefte oss litt ekstra.
2018-08-19.png
Kjempetur det også, men kanskje litt i drøyeste laget ja. Vi får ta et lite krigsråd på fredagskvelden :) :thumleft

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Bjerknez skrev: 19 aug 2018, 15:25
Jeg har fått hytte med to soverom, så hvis han andre blir med (noe jeg egentlig tviler på) så tar vi egen hytte. Hvis det blir bare meg så deler jeg gjerne hytte med deg hvis jeg får eget soverom :thumleft
Hvis OleB fra samme region som dere begge, melder seg på her igjen så regner jeg med det er greit for ham å vite at det er ledig rom :) .

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Kontakt:

Legg inn av kjellv »

AJ skrev: 19 aug 2018, 18:46
Bjerknez skrev: 19 aug 2018, 15:25
Hvis OleB fra samme region som dere begge, melder seg på her igjen så regner jeg med det er greit for ham å vite at det er ledig rom :) .
Også jeg har reservert hytte med to soverom, og det kan fortsatt godt hende at det ene er ledig. Hytte nummer 2.
Janne Helèn eller Audi Mannen prioriteres, jeg vet ennå ikke om noen av dem blir med.

Rha
Motorsykkelen din: yamaha mt09 tracer 2017

Legg inn av Rha »

Jeg driver å teller på knappene om jeg skal bli med, men er litt skummelt å dra alene.
Men har et ruteforslag

https://goo.gl/maps/8wmKUGMm71T2
Nå har jeg surmult og vært sur som fa** i to år og plutselig ble jeg positiv.....

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Kontakt:

Legg inn av kjellv »

Rha skrev: 19 aug 2018, 19:16 Jeg driver å teller på knappene om jeg skal bli med, men er litt skummelt å dra alene.
Men har et ruteforslag

Å dra alene til dette forumtreffet er overhode ikke skummelt Rha
Dette kommer til å bli en udelt positiv opplevelse for alle deltakere. Det sørger vi for!

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Rha skrev: 19 aug 2018, 19:16 Jeg driver å teller på knappene om jeg skal bli med, men er litt skummelt å dra alene.
Men har et ruteforslag

"litt skummelt å dra alene"...
Jo'a, kan forsåvidt skjønne det.
Men du kommer altså til "dine egne" for å si det sånn.
Tror det skal veldig mye til for at du ikke skal finne tonen med oss andre :) .
Så ta sjansen og sleng deg med :vs !

Hvor holder du til, forresten? Kanskje det er reisefølge ikke langt unna?

Brukeravatar
niko
Motorsykkelen din: Yamaha TDM 900 2006

Legg inn av niko »

Dette høres mer og mer hyggelig ut. Dersom ingen ting kommer i veien tror jeg jeg slenger meg med. Tar teltet i så fall.

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Kontakt:

Legg inn av kjellv »

niko skrev: 19 aug 2018, 19:44 Dette høres mer og mer hyggelig ut. Dersom ingen ting kommer i veien tror jeg jeg slenger meg med. Tar teltet i så fall.
Flott! Gleder meg til å hilse på deg :thumleft

Rha
Motorsykkelen din: yamaha mt09 tracer 2017

Legg inn av Rha »

Bor litt sør for hamar. Men må finne noe penger slik at jeg får lurt noen til å sette på et nytt bakdekk på fredag. Den siste biten på dekka går fortere enn forventet så jeg nå.
Hvis alt klaffer pakker jeg telt og sovepose og blir med
Nå har jeg surmult og vært sur som fa** i to år og plutselig ble jeg positiv.....

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Rha skrev: 19 aug 2018, 19:59 Bor litt sør for hamar. Men må finne noe penger slik at jeg får lurt noen til å sette på et nytt bakdekk på fredag.
Kanskje karene hos Absolut Dekk i Brumunddal kan gjøre jobben på kort varsel? Byttet dekk hos dem for noen år siden og det gikk kjapt og smertefritt for seg:

http://www.absolutdekk.no/hovedside.htm

Brukeravatar
TGR

Legg inn av TGR »

Blir jo bare mer og mer lovende dette 👍
Vi kommer antagelig 2 fra Langesundsområdet, passerer vel Hamar sånn rundt tre-tida, så da går det jo an å slå følge, flere 👍😎

Brukeravatar
niko
Motorsykkelen din: Yamaha TDM 900 2006

Legg inn av niko »

Til de av oss som kommer sørfra er en tur innom Annis pølsemakeri på Ringebu å anbefale. Mye snadder i hyller og disk. Åpent til kl. 19 på fredag.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Mulig jeg drar hjemmefra på torsdag og overnatter i Utladalen til fredag og cruiser derfra til Dovreskogen over Tindevegen.
Sendte forespørsel om ledig hytte til Uytladalen Camp. og fikk mail om at de likesågodt hadde reservert hytte med bad til meg... :knegg .
Tydeligvis ledig kapasitet og stor interesse av å ha mest mulig belegg lengst mulig. Selvfølgelig... Man leker ikke butikk heller ;) .

Brukeravatar
Audi Mannen
Motorsykkelen din: Yamaha XJR 1300

Legg inn av Audi Mannen »

God kveld,
Det har vært et ras av bestillinger på hytter og det var sikkert du kjellv som tok min. :twothumbs: På tiden jeg brukte fra Trondheim i dag og til fergekaia på Halsa så var alle booket fra "mc gjengen" svarte Eva når jeg kunne lese mail igjen. Jeg har derfor booket en med enkel standard (må være litt nøktern vettu), det kan se ut som at litt god gammeldags "mannelist" med å sende madammen på hotell i bartebyen noen dager fra i dag og ta på seg den ansvarlige papparollen frigjorde litt tid i helga :prf .
Det går da med større sannsynlighet mot en skikkelig mc tur på meg også.
Yamaha XJR 1300

Brukeravatar
Bjerknez
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

Det er en mulighet for at jeg går for tilbudet ditt Tore L. Jeg gir deg konkret svar i løpet av morgendagen :)

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Kontakt:

Legg inn av kjellv »

Audi Mannen skrev: 19 aug 2018, 21:46 God kveld,
Det har vært et ras av bestillinger på hytter og det var sikkert du kjellv som tok min. :twothumbs: På tiden jeg brukte fra Trondheim i dag og til fergekaia på Halsa så var alle booket fra "mc gjengen" svarte Eva når jeg kunne lese mail igjen. Jeg har derfor booket en med enkel standard (må være litt nøktern vettu), det kan se ut som at litt god gammeldags "mannelist" med å sende madammen på hotell i bartebyen noen dager fra i dag og ta på seg den ansvarlige papparollen frigjorde litt tid i helga :prf .
Det går da med større sannsynlighet mot en skikkelig mc tur på meg også.
Meget hyggelig avgjørelse!
Jeg tror nok at det var Bjerknez som tok den siste store hytta, jeg booket i går. Men jeg foreslår at du avbestiller og flytter inn hos meg i hytte nr. 2. Jeg har fått beskjed fra Janne Helèn at hun ikke kan bli med, hun har en avtale på lørdag og skal selge en bil.
Da sitter jeg med en stor hytte med to soverom og alle fasiliteter, jeg trenger bare det ene soverommet.

Brukeravatar
TGR

Legg inn av TGR »

Jeg er helt uskyldig i bookingbonanzaen. Jeg bestilte den minste de hadde, egentlig bare for å slippe å drasse på telt ..... :crazy:

Svar