Blir en smule off-topic, dette... Men denne videoen har jeg lyst til å kommentere. Helt enig i at den er interessant. Ikke minst ut fra egen erfaring som ansvarlig for biltestene i avisen hvor vi jobber. Her lot vi vanlige folk melde seg som interesserte i på være biltestere. De fikk bruke testbilen et par dager og ble deretter intervjuet av meg om deres erfaringer og synspunkter på bilen.FredrikE24 skrev: 25 des 2019, 13:05 Men alt i alt, så kan folk som tester motorsykler og biler gjerne hoppe glatt over kjøremoduser, knapper og hendler, og heller sette seg mer inn i teknikken. Og ikke minst hvordan den er å kjøre. Hva koster en service? Hvor ofte?
Hvem bryr seg om at girindikatoren er treg..
Dette er en grundig test som er interessant. Trafikmagasinet var grundige i sine tester og hoppa glatt over tull og tøys.
https://youtu.be/P3RX-uJsLBY
Mange gikk grundig til verks, mye likt denne familien i BMW testvideoer fra 2008, mens andre åpenbart ikke helt hadde skjønt hva de var med på. I tillegg noen som hadde altfor lite greie på bil.

Men av de som gjorde en god testjobb fikk vi klart inntrykk av hva som var viktigst for dem. Og det var gjerne helt andre ting enn hva "profesjonelle" biltestere vektlegger.
Så tilbake til Guzzi:
Bra at produsenten tar tak i disse recall greiene så tidlig som mulig denne gangen i stedet for å ta sak for sak slik de gjorde da big-block Guzziene fikk disse flat tappets ventilproblemene, som blant andre jeg fikk erfare på min Stelvio i 2014.
Det ble veldig mye diskusjon på flere utenlandske forum da det viste seg at problemet var mer utbredt enn som så, noe som første til ganske massiv kritikk mot Moto Guzzi fordi det svakheten ikke utløste et recallvarsel.
Så Moto Guzzi har nok lært av det som skjedde den gangen.
Siden det åpenbart er lagt ned mye arbeid i nye V85 TT så tar nok ikke Moto Guzzi sjansen på en tilltsbrist når det gjelder denne modellen, som har gitt fabrikken ny giv og tro på framtida.