Ville ikke tenke på en tur deromkring uten å først kontakte de innfødteGlobe skrev:Aner jeg muligheten for et besøk her?? Hadde vært trivelig det da!

Dexter - skal gi deg en melding når/om/hvis/osv....

Ville ikke tenke på en tur deromkring uten å først kontakte de innfødteGlobe skrev:Aner jeg muligheten for et besøk her?? Hadde vært trivelig det da!
Dexter skrev:Det ville vært brudd på MCsiden-reglementet å dra til Trønderlandet UTEN å stikke innom deg Globe!Globe skrev:Aner jeg muligheten for et besøk her?? Hadde vært trivelig det da!så det tør vi ikke...
Bra gutter...bra!! :-)OleB skrev:Ville ikke tenke på en tur deromkring uten å først kontakte de innfødteGlobe skrev:Aner jeg muligheten for et besøk her?? Hadde vært trivelig det da!dvs Globe
![]()
130? 306 mener du vel?med litt fersk asfalt hadde den vært artig....OleB skrev: Veinr 130 var jammen en real berg-og-dal-baneenda en veistump veg(u)vesenet ikke helt husker de har tror jeg.
]
Jeg tar i mot alle tips med takkMakro skrev:OleB, kjempebra at du legger ut turene dine! Du burde prøve Ørje, Rømskog, Setskog, Bjørkelangen. Derfra kan du kjøre mot Mysen/Askime eller Fetsund og Enebakkneset. Er du lysten på lenger tur så kan du ved Setskog kjøre mot Skotterud/Magnor. Kjører ofte den runden. Mandag kjørte jeg der via Skotterud, Kongsvinger, Skarnes og Årnes med utgangspkt Mysen.
Om du fra Skarnes tar en svingom om Sand-Gullverket-Eidsvold beriker du liksom turen enda littegrann..OleB skrev:Jeg tar i mot alle tips med takkMakro skrev:OleB, kjempebra at du legger ut turene dine! Du burde prøve Ørje, Rømskog, Setskog, Bjørkelangen. Derfra kan du kjøre mot Mysen/Askime eller Fetsund og Enebakkneset. Er du lysten på lenger tur så kan du ved Setskog kjøre mot Skotterud/Magnor. Kjører ofte den runden. Mandag kjørte jeg der via Skotterud, Kongsvinger, Skarnes og Årnes med utgangspkt Mysen.![]()
Legger sånt på lager og tar fram når jeg føler for litt tur-inspirasjon.
Jeg er vel såpass feilkobla at jeg synes sånt er litt moroGammelgutt skrev:Jasså, du vart itt skræmt av 306ern?.
Om dere drar på fellestur, må det følges opp her inne slik at vi andre får følge med på turen.AJ skrev:Vi hadde jo tenkt oss til Vestlandet den helga jeg dro på tur med Globe og Dexter i stedet.
Kanskje kommende helg kan være en mulighet, gitt...![]()
I så fall slår vi mer enn gjerne følge over fjellet
Hadde jo vært særs hyggelig med sosial mc-tur overcbrdama skrev:Om dere drar på fellestur, må det følges opp her inne slik at vi andre får følge med på turen.AJ skrev:Vi hadde jo tenkt oss til Vestlandet den helga jeg dro på tur med Globe og Dexter i stedet.
cbrdama skrev:Om dere drar på fellestur, må det følges opp her inne slik at vi andre får følge med på turen.AJ skrev:Vi hadde jo tenkt oss til Vestlandet den helga jeg dro på tur med Globe og Dexter i stedet.
Velkommen hit.OleB skrev:Har så smått begynt å planlegge en tur til Bergen![]()
Tenkte å kjøre over Haukeli bortover for der har jeg aldri kjørt før - moro å se noe nytt tenker jeg.
Avkommet trengte litt assistanse i ny leilighet, så det blir delvis nyttig tur og mest kose seg på to hjul var meningen
Tar gjerne i mot tips om ting man bør få med seg langs veien - og, ikke minst, ting man bør unngå![]()
Avreise blir trolig fredag...... om været blir det det ser ut som nå ihvertfall![]()
Rute omtrent sånn:
http://www.google.no/maps?f=d&source=s_ ... e=UTF8&z=7" onclick="window.open(this.href);return false;
Du skal vel laste alt som handles på BMWen?OleB skrev:Takker for tips onsløv - kan fort bli den veien der ja![]()
Skal inn til Bergen sentrum. Avkommet truer med tur på Ikea bla.a men finner vel det også.
Dexter skrev:Du skal vel laste alt som handles på BMWen?OleB skrev:Takker for tips onsløv - kan fort bli den veien der ja![]()
Skal inn til Bergen sentrum. Avkommet truer med tur på Ikea bla.a men finner vel det også.