Mekhi skrev:Mekhi savner sommeren!!! Var en tur i Egersund fra mandag til onsdag. Fy søren der oppe har dem ikke sett snøen enda og forsatt varmegrader. Vurderer å flytte
](./images/smilies/grrr.gif)
Hei og hallo, kjekt og hilse på Mekhi!!
Apropo Egersund så holder jeg selv til her i stavanger og ser om ikke daglig motorsykkellister så ser jeg det hvertfall flere ganger te uka som fremdeles kjører, nabon f.eks kjører en varadero som aldri parkerer for vinteren. Her har vi knapt hatt frost og ligger jevnt og trutt på 2-10 grader med untakk gjerne null eller rett under på nattestid.
Faren men og kjøre er vel bare at det begynner og bli en del grus og er jo masse blader på veien innover bygda men så sant du holder deg på en noe trafikkert vei så går det fint ann og kjøre!
Eneste negative er jo at dem salter så voldsomt så er redd sykkelen blir fort spist opp hvis du ikke er flink med og vaske vekk med jevne mellomrom.
MEN, en annen ting for oss som bor her men velger og sette den vekk for vinteren så begynner jo allerede sesongen i mars/april allerede, da er feiebilene sånn smått igang med og koste opp etter vinteren.
SÅ, velkommen til rogaland skal du være :) Fin plass, men må ærlig inrømme som sørlending savner jeg hvite vintere med snø og skikkelig vinterføre!
Kenneth