ooohhhh....våren virker veldig langt unna!!!
](./images/smilies/grrr.gif)
](./images/smilies/grrr.gif)
Men nå er det ikke lenge til at våren er i år og ikke til neste år. :=D>Globe skrev:GRATTIS..kjempestas!! :=D> :=D>![]()
ooohhhh....våren virker veldig langt unna!!!![]()
Tusen takk!Globe skrev:GRATTIS..kjempestas!! :=D> :=D>![]()
Ja, det hjelper litt!Gammelgutt skrev:Men nå er det ikke lenge til at våren er i år og ikke til neste år. :=D>Globe skrev:GRATTIS..kjempestas!! :=D> :=D>![]()
Tysk trenger du ikke lære deg,de som har japansk trenger f.eks. ikke snakke japansk !Gammelgutt skrev:Gratulerer med flott sykkel. Jeg ønsket meg en ny 650 gs til jul, men julenissen kom ikke i år.
Det er en norsk nettside for GS-eiere.
http://www.schnellpanzer.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Den skal jeg kose meg med etter jobb i morgen! Takk!RuneMC skrev:Mulig du har sett den allerede, men det ligger ihvertfall en ganske bra reportasje på Youtube i 8 deler om 800GS'en. Her er link til siste avsnitt der han holder på å gå tom for bensin...
Hehe. Nei, men jeg holder på å lære meg det likevel, og da måtte jeg praktisere litt. Godt nytt år til deg, og takk!Intruder skrev:Tysk trenger du ikke lære deg,de som har japansk trenger f.eks. ikke snakke japansk !Gammelgutt skrev:Gratulerer med flott sykkel. Jeg ønsket meg en ny 650 gs til jul, men julenissen kom ikke i år.
Det er en norsk nettside for GS-eiere.
http://www.schnellpanzer.de" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
Gratulerer med nytt kjøretøy og nytt år !
gbruaset skrev:Den skal jeg kose meg med etter jobb i morgen! Takk!RuneMC skrev:Mulig du har sett den allerede, men det ligger ihvertfall en ganske bra reportasje på Youtube i 8 deler om 800GS'en. Her er link til siste avsnitt der han holder på å gå tom for bensin...
Helt enig! Takk til rune for godt tips! :=D>Globe skrev:gbruaset skrev:Den skal jeg kose meg med etter jobb i morgen! Takk!RuneMC skrev:Mulig du har sett den allerede, men det ligger ihvertfall en ganske bra reportasje på Youtube i 8 deler om 800GS'en. Her er link til siste avsnitt der han holder på å gå tom for bensin...
Det var en fantastisk bra laget, og god reportasje det der....fikk lyst på en jeg
Eller noe slikt:FJZZR skrev:Denslags småuhell må vi nok regne med.
Dette blir fort et problem på varme dager, så jeg har med en liten metall-bit (dekk spak) jeg legger under side støtta. Planke bit kan fort bli i tykkeste lange, slik at sykkel står for oppreist.
Jeg har denne selv og det er en MEGET billig investering i så måte jaXRing skrev:Eller noe slikt:FJZZR skrev:Denslags småuhell må vi nok regne med.
Dette blir fort et problem på varme dager, så jeg har med en liten metall-bit (dekk spak) jeg legger under side støtta. Planke bit kan fort bli i tykkeste lange, slik at sykkel står for oppreist.
[img]http://www.biltema.no/ProductImages/82/ ... -165_m.jpg[/img]
Alt til den nette sum av kroner 12,90 . Liten nok til å gå i venstre jakkelomme, stor nok til å hindre støttesig.
Det gleder vi oss tilgbruaset skrev: Bilder kommer i løpet av kvelden.
Enig! Takk for tipset, en fin tur! Jeg stakk forresten innom Rjukanbadet, tok en dukkert, og Tyrkisk badstu.Ikke å forakte! (Tror forresten jeg såg sykkelen din på tyrigrava i går, om du hadde parkert helt opp til veien?)RuneMC skrev:![]()
![]()
![]()
Det får man kalle en bra dagstur/jubileumstur !
*edit* Se der kom bildene også - ser ut som en flott tur - partiet mellom Rjukan og Tuddal er høydepunktet i dobbelt forstand.
Forskjeller:ojda skrev:Grattis med 10.000 km.:=D>
Nå er det på tide at vi får høre litt om erfaringene dine med F800GS.
Og ikke minst forskjellene i forhold til gammelsykkelen.![]()
Er veldig nyskjerrig på å høre om kjørestilling, beskyttelse bak vinnskjerm, kjøreegenskaper asfalt/grus-stier og ikke minst setekomfort i forhold til Weeèn
ok, da var det flere svarte v stromer på Grava i går...RuneMC skrev:Tyrkisk bad i Rjukan, hvem skulle trodd det...
På Tyrigrava parkerte jeg bakerst, omtrent lengst vekk fra veien... hvis du ikke så idet jeg kjørte inn og ut da... ca 19:30 tiden...