Velkommen hit!
Håper du vil trives

Fin sykkel

Og bra djevelsk lyd i potta :ed
'Handle bar riser' kan være løsningen...Pollti skrev:Men hva syntes du om kjørestillingen ? Prøvde en ny sånn en i november. Veldig strake armer og det likte jeg ikke. Mitt spørsmål til forhandleren om et høyere styre har ikke gitt respons. Kan jo være fordi jeg gav et skambud da. Ellers så like jeg den godt. Du har gjort et godt valg.
Kanskje Ragnhild du liksom :#-OFV skrev:Starter mitt opphold her på forumet i denne tråden.
Noen av dere kjenner meg vel fra før, bl.a AJ, Cheron, Kjitta og kanskje Ragnhild
Morn morn! Velkommen skal du væreFV skrev:Starter mitt opphold her på forumet i denne tråden.
Noen av dere kjenner meg vel fra før, bl.a AJ, Cheron, Kjitta og kanskje Ragnhild.
Userriøse du, lizzom...Ragnhild skrev:Kanskje Ragnhild du liksom :#-OFV skrev:Starter mitt opphold her på forumet i denne tråden.
Noen av dere kjenner meg vel fra før, bl.a AJ, Cheron, Kjitta og kanskje Ragnhild
Hyggelig å se deg også her, FV :)
Trenger noen som deg her, som motvekt mot enkelte av de mer useriøse
JadaAJ skrev:Her vi alle hyperserriøse!!
Liker denne måten å formulere seg på... :th.upFV skrev:Selvsagt husker jeg gode gamle Jalmisen, men vi har kanskje ikke hatt så mange relasjoner til hverandre? Men selvsagt husker jeg deg, samme med Desmo og Pollti. Jeg ser jo at de med bein i nesa og som tåler litt har funnet et nytt sted og henge
Ragnhild skrev:Enig med du rogg, men når det kommer en gammel kjenning innom må vi nesten få lov til å si hei, ikkesant?
Og særlig når han ordlegger seg som han gjør om våre tidligere eskapader
Hm...Ragnhild skrev:Ja, nei vi har en utfordring der, Jalmar, men vi skal vel klare å luke ut det verste vil jeg tro