Oppdatert liste kan du se her i første post
NM2009 skrev:Takk for det! Kunne ikke la fruen (Lis) rote rundt her på egen hånd.
Lis, med Fazer 600Globe skrev:NM2009 skrev:Takk for det! Kunne ikke la fruen (Lis) rote rundt her på egen hånd.
Javeeel...vi aner familiekommunikasjon via forum her...det kan av og til være lettere å skrive ting...enn å si demog hvilken av forumistene er det du kjenner godt da? (om det er lov til å spørre om det
?)
Hæ!?NM2009 skrev:Merke: Yamaha
Type: Gate/touring
Modell: TDM900
Motorstørrelse: 897
Årsmodell: 2006
Takk for det! Lurte litt på hvor lang tid det gikk før du kommenterte den, ja!AJ skrev: Hæ!?
Enda en TDM'er!
Så bra!!![]()
Velkommen hit, NM2009
Så fort jeg var logget på...NM2009 skrev:Takk for det! Lurte litt på hvor lang tid det gikk før du kommenterte den, ja!AJ skrev: Hæ!?
Enda en TDM'er!
Så bra!!![]()
Velkommen hit, NM2009
JadaLarsern skrev:Min mc:
Merke: Yamaha
Type: Cruiser
Modell: xv1100 Virago
Motorstørrelse: 1063
Årsmodell: 1998
KM-Stand: 31000
mvh
Larsern
Er vel enkelt å få til når listen består av excel?tagesk skrev:Det som mangler er gjennomsnitt under år, kubikk og kilometer.
[TaSK]
SÅ glad blir AJ når han finner :=D> en åndsfrende med tilsynelatende sammeAJ skrev:Hæ!?NM2009 skrev:Merke: Yamaha
Type: Gate/touring
Modell: TDM900
Motorstørrelse: 897
Årsmodell: 2006
Enda en TDM'er!
Så bra!!![]()
Velkommen hit, NM2009
Kan hende det blir en forandring på det så snart jeg får prøvekjørt en Moto Guzzi og da aller helst en 1200 Sport... :-)Intruder skrev: SÅ glad blir AJ når han finner :=D> en åndsfrende med tilsynelatende samme
skjebne som han selv![]()
Og det er forståelig !!![]()
![]()
Dersom du bor i USA og har kjørt mer enn en million miles (halvannen million kilometer) på BMW motorsykkel, da fårGlobe skrev: SUM KM: 1 458 112 km (snart tid for EnMillionFemHundredeTusen Km Servicen)
Globe skrev:Flottings TageSK og Gizmodude![]()
Da er listen oppdatert og sortert alfabetisk på Merke. Har også lagt til kolonne for KM-stand, så de som har lyst til å ha med den, kan bare skrive et innlegg, så skal jeg oppdatere! :-)