JA..ikke sant. Men folk drar på treff og turer, og koser seg på to hjul.OleB skrev:rogg skrev:NB!!! Grunnet treff og turer holder vi stengt på Smia MC søndag 27. juni.![]()
verste jeg har hørt
![]()
Men til søndag om ei vekke DA ER DET ÅPENT...

JA..ikke sant. Men folk drar på treff og turer, og koser seg på to hjul.OleB skrev:rogg skrev:NB!!! Grunnet treff og turer holder vi stengt på Smia MC søndag 27. juni.![]()
verste jeg har hørt
![]()
Høres hyggelig ut, men må gi deg ny destinasjon.Dexter skrev:Vi er flere på jobb som hadde satset på å komme på førstkommende Torsdag... men da er det kanskje ikke åpent likevel... eller? Figmo skal få førsteturen, med refleksvest og L på ryggen å greier! Vi må jo ha en destinasjon!
Skal du prøvekjøyre en Aprilia med en trillion hester!?Pollti skrev:Tror ikke jeg har tid til søndag. Kl. 1100 så er det besiktigelse og prøvekjøyring av en Aprilia 1000 med en trillion hester [...]
Med så mange hester, rekker du innom MYE..også Smia:)Pollti skrev:Tror ikke jeg har tid til søndag. Kl. 1100 så er det besiktigelse og prøvekjøyring av en Aprilia 1000 med en trillion hester [
Tja, bare dersom alle hestene går samme vei. Kan være litt vanskelig å programmere de til det.rogg skrev:Med så mange hester, rekker du innom MYE..også Smia:)Pollti skrev:Tror ikke jeg har tid til søndag. Kl. 1100 så er det besiktigelse og prøvekjøyring av en Aprilia 1000 med en trillion hester [
...JA... er akkurat kommet hjem... Kaffe og litt vafler ble det i dag og gitt. Spøkte for meg i starten. Fikk selvfølgelig et oppdrag, og måtte ut på en utrykkning. Men klarte å være på plass til fastsatt tid...Dexter skrev:Blir det noe på Smia i dag?
Skal si du farter rundt! Synd jeg ikke skal på Smia i morgen da. Kjører på Campingferie til Biri, Sveastrand camping da...Globe skrev:Blir det godtatt å besøke Smia med bil da tro?![]()
Er på Hurumlandet nå, og det hadde jo vært litt moro å få opplevd Smia :-)
Ser dere er åpent i morgen
Blir i utgangspunktet til onsdag slik planene ser ut nå. Dere må gjerne stikke innom, bare send en melding først eller noe så vi kan forberede kaffe og kakeAJ skrev:Kan hende vi stikker innom Smia i morra...
Kan hende vi stikker innom campingen på Biri en dag, også![]()
Spørs hvor lenge dere har tenkt å bli...
Har jo opplevd at det er flere biler enn sykler der.Globe skrev:Blir det godtatt å besøke Smia med bil da tro?![]()
Er på Hurumlandet nå, og det hadde jo vært litt moro å få opplevd Smia :-)
Ser dere er åpent i morgen
Hils kjente!Globe skrev:Er enig i at å starte en tur i regn er noe mindre lysbetont enn å oppleve regn når en først er på tur![]()
Jeg tar turen til Smia, så kan jeg ihvertfall si at jeg har vært derDet er jo ikke akkurat i nabolaget mitt til daglig, så det blir jo nesten som et feriemål for oss nordfra
...men denne gangen blir det i ....bil