Ermans verksted
- Erman
- Innlegg: 399
- Registrert: 04 mai 2010, 13:13
- Motorsykkelen din: Yamaha XV950R Bolt
- Bosted: Oslo
Re: Ermans verksted
I forhold til å sette sammen sykkelen igjen, kan man trygt si at jeg ligger etter skjema.
I påvente av deler fra USA, er jeg i gang med å fjerne maling fra felgene. Disse skal lakkeres sort igjen.
Det samme med forgasserne og motoren.
Fikk hentemelding fra Posten isted, og lakk +++ fra Kraemer skal hentes senere på dagen.
Har tenkt å sette inn stålomspunnede bremseslanger, og har hørt som slike som man kan skru selv? Hva er greia med det?
I påvente av deler fra USA, er jeg i gang med å fjerne maling fra felgene. Disse skal lakkeres sort igjen.
Det samme med forgasserne og motoren.
Fikk hentemelding fra Posten isted, og lakk +++ fra Kraemer skal hentes senere på dagen.
Har tenkt å sette inn stålomspunnede bremseslanger, og har hørt som slike som man kan skru selv? Hva er greia med det?
2014 Yamaha Bolt XV950R
1984 BMW K100
1984 BMW K100
- XRing
- Innlegg: 279
- Registrert: 13 feb 2011, 19:57
- Motorsykkelen din: Yamaha XJ 600 S 1995
- Bosted: Bergen
Re: Ermans verksted
Hvis du for eksempel har montert et utrad. styre, forlenget gaffel og andre ting som gjør at du ikke kan bruke standardlengde bremseslanger, kan du bruke disse settene til selv å spesiallage slanger med helt riktig lengde.Erman skrev:Har tenkt å sette inn stålomspunnede bremseslanger, og har hørt som slike som man kan skru selv? Hva er greia med det?
Men gitt hvor viktige bremsene er ville ihvertfal ikke jeg stolt på meg selv nok til å gjøre dette. At bremseslangen(e) springer lekk ved en panikkbremsing er temmelig nær skrekkscenario numero uno...
Bikes get you through times of no money better than money gets you
through times of no bikes
through times of no bikes
- Erman
- Innlegg: 399
- Registrert: 04 mai 2010, 13:13
- Motorsykkelen din: Yamaha XV950R Bolt
- Bosted: Oslo
Re: Ermans verksted
Skjønner skjønner.
Da er eneste alternativer å kjøpe ferdige lengder, eller få noen til å sette sammen for de nye lengdene...
(Bytter fra original wire->pumpe->kalipper, til styremontert hovedsylinder)
Da er eneste alternativer å kjøpe ferdige lengder, eller få noen til å sette sammen for de nye lengdene...
(Bytter fra original wire->pumpe->kalipper, til styremontert hovedsylinder)
2014 Yamaha Bolt XV950R
1984 BMW K100
1984 BMW K100
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: Ermans verksted
Jeg ville også kun gått for ferdige lengder. I mitt tilfelle er det et "hav" å velge i mellom, så det er enkelt og greit i tillegg.
Bytter selv hovedsylinder på styret om ikke lenge til, og da bytter jeg nok også hele bremseslangen i tillegg. Har stålomspunnet fra før, men kan like gjerne oppgradere til en ny og freshere en :-)
Bytter selv hovedsylinder på styret om ikke lenge til, og da bytter jeg nok også hele bremseslangen i tillegg. Har stålomspunnet fra før, men kan like gjerne oppgradere til en ny og freshere en :-)
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
- Erman
- Innlegg: 399
- Registrert: 04 mai 2010, 13:13
- Motorsykkelen din: Yamaha XV950R Bolt
- Bosted: Oslo
Re: Ermans verksted
Spennende! Så Harley-folk ER faktisk interessert i å stoppe fra tid til annen 

2014 Yamaha Bolt XV950R
1984 BMW K100
1984 BMW K100
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: Ermans verksted
Altså nå skal vi ikke mobbes her.. Vi har da tross alt hatt blokkeringsfrie bremser som STANDARD siden 1940-tallet....Erman skrev:Spennende! Så Harley-folk ER faktisk interessert i å stoppe fra tid til annen

Kun på et få utvalgte modeller med EKSTRA UTSTYR at man får låst fremhjulet..

“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
- Erman
- Innlegg: 399
- Registrert: 04 mai 2010, 13:13
- Motorsykkelen din: Yamaha XV950R Bolt
- Bosted: Oslo
Re: Ermans verksted
Ting begynner å skje... Endelig ferdig med å blåse alt (unntatt gaflene), rammen er levert med en fin sveis der en sprekk var før, nye o-ringer og oljepakninger er på plass i kardangen, samt nytt setetrekk (sikle)...
Her er alle delene stilt ut for montering (gamle sceneplattinger er geniale som hyller):

Nytt setetrekk:

Og her er en illustrasjon på hvordan nye lakkjobben skal bli:

Her er alle delene stilt ut for montering (gamle sceneplattinger er geniale som hyller):

Nytt setetrekk:

Og her er en illustrasjon på hvordan nye lakkjobben skal bli:

2014 Yamaha Bolt XV950R
1984 BMW K100
1984 BMW K100
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: Ermans verksted
Dette blir bra
Må si at du hadde ting på stell der! Ikke heeeelt like bra når jeg holder på...

Må si at du hadde ting på stell der! Ikke heeeelt like bra når jeg holder på...

“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
- Erman
- Innlegg: 399
- Registrert: 04 mai 2010, 13:13
- Motorsykkelen din: Yamaha XV950R Bolt
- Bosted: Oslo
Re: Ermans verksted
Prøver så godt jeg kan. Må innrømme at det ikke så sånn ut frem til denne uka, da jeg omsider hadde mulighet til å rydde litt (+ at de nye og lengre beina til sceneplattingene kom). Det hjelper mye å dra delene ut av plateskeneCrinos skrev:Dette blir bra![]()
Må si at du hadde ting på stell der! Ikke heeeelt like bra når jeg holder på...

2014 Yamaha Bolt XV950R
1984 BMW K100
1984 BMW K100
Re: Ermans verksted
ser jo fint ut og det er litt mer orden enn der jeg holder til.
Det bør vel bli noen timer i vekstedet i påsken hvis denne skal ut i år.
Det bør vel bli noen timer i vekstedet i påsken hvis denne skal ut i år.
- Erman
- Innlegg: 399
- Registrert: 04 mai 2010, 13:13
- Motorsykkelen din: Yamaha XV950R Bolt
- Bosted: Oslo
Re: Ermans verksted
Grunnet band som var innom, samt jobb, ble det ikke gjort noe særlig her i påsken. Fikk kun grunnet frontskjermen og lakkert forgasserne.
Blir mange timer denne uken, og mange timer neste uke. Håper på veiklar sykkel til mai.
Blir mange timer denne uken, og mange timer neste uke. Håper på veiklar sykkel til mai.
2014 Yamaha Bolt XV950R
1984 BMW K100
1984 BMW K100
Re: Ermans verksted
Deler håpet ditt for min egen sykkel også, men halvveis i mnd'n og delene har ikke dukket opp enda, begynner å tvile litt...Erman skrev:Grunnet band som var innom, samt jobb, ble det ikke gjort noe særlig her i påsken. Fikk kun grunnet frontskjermen og lakkert forgasserne.
Blir mange timer denne uken, og mange timer neste uke. Håper på veiklar sykkel til mai.
It is better to exist unknown to the law.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39827
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Ermans verksted
Inferno-festivalen?Erman skrev:Grunnet band som var innom, samt jobb, ble det ikke gjort noe særlig her i påsken. Fikk kun grunnet frontskjermen og lakkert forgasserne.
Blir mange timer denne uken, og mange timer neste uke. Håper på veiklar sykkel til mai.

Skulle vært der, men ble ikkeno' i år, gitt...
Ellers må jeg si at Seca prosjektet ser veldig bra ut

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Erman
- Innlegg: 399
- Registrert: 04 mai 2010, 13:13
- Motorsykkelen din: Yamaha XV950R Bolt
- Bosted: Oslo
Re: Ermans verksted
Inferno, og oppvarmingen som leder opp til denAJ skrev:Inferno-festivalen?Erman skrev:Grunnet band som var innom, samt jobb, ble det ikke gjort noe særlig her i påsken. Fikk kun grunnet frontskjermen og lakkert forgasserne.
Blir mange timer denne uken, og mange timer neste uke. Håper på veiklar sykkel til mai.![]()
Skulle vært der, men ble ikkeno' i år, gitt...
Ellers må jeg si at Seca prosjektet ser veldig bra ut

Ellers fikk jeg gjort noe mer grunning igår: holdepunkt bak, brakettene for fothvilere bak, samt litt div alu-deler.
Prøver å komme meg til Billakkspesialisten i ettermiddag, slik at jeg kan begynne å lakkere for alvor...
Fremdeles gjenstår det elektriske. Må i alle fall gjøre kontaktene mer vanntette enn de var ifjor. Trekke nye kabler og rasjonalisering av ledningnettet må muligens vente til neste år.
2014 Yamaha Bolt XV950R
1984 BMW K100
1984 BMW K100
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: Ermans verksted
Riktig type festivaler er riktig..
Hadde lyst til Inferno, men i år falt ungenes bursdag midt i festivalen.. Så da ble det ikke så aktuelt..
Får heller varme opp til Southern Discomfort
Største trekkplasteret for meg er Candlemass som jeg har hørt på i åresvis. :)
Så gleder jeg meg også til å høre Solefald, som er to personer jeg har vokst opp sammen med.
Ble litt OT dette..
Men, som sakt.. En Festival eller to er alltids en god årsak til å ikke jobbe på MC hehehe...
Hadde lyst til Inferno, men i år falt ungenes bursdag midt i festivalen.. Så da ble det ikke så aktuelt..
Får heller varme opp til Southern Discomfort
Største trekkplasteret for meg er Candlemass som jeg har hørt på i åresvis. :)
Så gleder jeg meg også til å høre Solefald, som er to personer jeg har vokst opp sammen med.
Ble litt OT dette..
Men, som sakt.. En Festival eller to er alltids en god årsak til å ikke jobbe på MC hehehe...
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
- Erman
- Innlegg: 399
- Registrert: 04 mai 2010, 13:13
- Motorsykkelen din: Yamaha XV950R Bolt
- Bosted: Oslo
Re: Ermans verksted
Itj no gæli med litt harmonier i øra, nej!
Vel vel, over til noe annet...
Idag har jeg sjekket ut bremser. For det er nå slik at "hendel-wire-pumpe-slange-kalipper"-systemet ikke lenger er å foretrekke... mildt sagt!
Har allerede kjøpt inn en moderne variant bremsehendel der pumpa sitter på hendelen, og skal gå over til stålomspunnede slanger. Spådommene sier at dette til forbedre bremsene kraftig. Stay tuned!
Etter mye om og men, har jeg innsett at det billigste alternativet er å finne på Geiwiz.de
Går da for én slange fra hovedsylinder til en T-blokk under styret, og to videre derfra til kalipperne. Må bare få lakkert motor og satt den i ramma, deretter gjøre i stand gaflene og sette inn dette. Må tross alt måle :-)å
Vel vel, over til noe annet...
Idag har jeg sjekket ut bremser. For det er nå slik at "hendel-wire-pumpe-slange-kalipper"-systemet ikke lenger er å foretrekke... mildt sagt!
Har allerede kjøpt inn en moderne variant bremsehendel der pumpa sitter på hendelen, og skal gå over til stålomspunnede slanger. Spådommene sier at dette til forbedre bremsene kraftig. Stay tuned!
Etter mye om og men, har jeg innsett at det billigste alternativet er å finne på Geiwiz.de
Går da for én slange fra hovedsylinder til en T-blokk under styret, og to videre derfra til kalipperne. Må bare få lakkert motor og satt den i ramma, deretter gjøre i stand gaflene og sette inn dette. Må tross alt måle :-)å
2014 Yamaha Bolt XV950R
1984 BMW K100
1984 BMW K100
- Erman
- Innlegg: 399
- Registrert: 04 mai 2010, 13:13
- Motorsykkelen din: Yamaha XV950R Bolt
- Bosted: Oslo
Re: Ermans verksted
Liten oppdatering fra tilbakelagt distanse igår...
Fikk grunnet noen deler til bakhjulet og svingarmen, samt lakkert styre, bakre holdepunkt, og fothvilerbraketter i en nydelig halvblank sortfarge fra Billakkspesialisten på St.Hanshaugen.

De kunne imidlertid IKKE lage den originale rødfargen, så banneordene haglet i fleng resten av dagen.
Det stoppet ikke der, for jeg klarte å rive en bolt da jeg skulle sette motoren sammen igjen for lakkering](./images/smilies/grrr.gif)
Fikk grunnet noen deler til bakhjulet og svingarmen, samt lakkert styre, bakre holdepunkt, og fothvilerbraketter i en nydelig halvblank sortfarge fra Billakkspesialisten på St.Hanshaugen.

De kunne imidlertid IKKE lage den originale rødfargen, så banneordene haglet i fleng resten av dagen.
Det stoppet ikke der, for jeg klarte å rive en bolt da jeg skulle sette motoren sammen igjen for lakkering
](./images/smilies/grrr.gif)
2014 Yamaha Bolt XV950R
1984 BMW K100
1984 BMW K100
- Erman
- Innlegg: 399
- Registrert: 04 mai 2010, 13:13
- Motorsykkelen din: Yamaha XV950R Bolt
- Bosted: Oslo
Re: Ermans verksted
I løpet av helgen fikk man innse at det kan være vanskelig å skaffe originallakken som sykkelen hadde.
Istedet fikk man krype til en farge som heter Lava Red. Det er kun tanken som skal få denne fargen. Resten av sykkelen blir sort.

Angivelig var dette det som vi fikk lakkert sykkelen med sist, men da med en mulig produksjonsfeil som gjorde at overlakken ble mer magenta (æsj!!!!) enn rød.
Denne gangen skal visstnok 7 deler tynner gjøre at magentaen synes rød... "angivelig"... Vi får be til lakkgudene.
Bilder fra smådeler som er ferdig lakkert:


Og her er motoren hengt opp, klar til lakkering:

Langs de to møtende delene på motoren, kan man se noe ujevnheter som ble skapt da jeg skulle ta (hamre) delene fra hverandre. Når de nå møtes igjen, er det små sprekker i overflaten. Etter å ha diskutert epoxy og sveising, har vi foreløpig landet på å legge et tynt lag av sveis som vi deretter filer ned.
Men vi tar imot andre tips dersom dere har...
Istedet fikk man krype til en farge som heter Lava Red. Det er kun tanken som skal få denne fargen. Resten av sykkelen blir sort.

Angivelig var dette det som vi fikk lakkert sykkelen med sist, men da med en mulig produksjonsfeil som gjorde at overlakken ble mer magenta (æsj!!!!) enn rød.
Denne gangen skal visstnok 7 deler tynner gjøre at magentaen synes rød... "angivelig"... Vi får be til lakkgudene.
Bilder fra smådeler som er ferdig lakkert:


Og her er motoren hengt opp, klar til lakkering:

Langs de to møtende delene på motoren, kan man se noe ujevnheter som ble skapt da jeg skulle ta (hamre) delene fra hverandre. Når de nå møtes igjen, er det små sprekker i overflaten. Etter å ha diskutert epoxy og sveising, har vi foreløpig landet på å legge et tynt lag av sveis som vi deretter filer ned.
Men vi tar imot andre tips dersom dere har...
2014 Yamaha Bolt XV950R
1984 BMW K100
1984 BMW K100
- Erman
- Innlegg: 399
- Registrert: 04 mai 2010, 13:13
- Motorsykkelen din: Yamaha XV950R Bolt
- Bosted: Oslo
Re: Ermans verksted
Rammen er lakkert og tørr:

Ellers har man tatt ned motoren og demontert driten. Bolten som hadde knekt av, stakk heldigvis litt ut, så den skal ikke være store problemet med å få ut...

Ellers har man tatt ned motoren og demontert driten. Bolten som hadde knekt av, stakk heldigvis litt ut, så den skal ikke være store problemet med å få ut...
2014 Yamaha Bolt XV950R
1984 BMW K100
1984 BMW K100
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: Ermans verksted
Dette er kjempe arbeid... Inspirerer meg til å pelle min i atomer og lakkere den på nytt.. Ramma kunne hatt behov for litt pulverlakkering... (har fått seg noen suvenirer fra småstein som har vert å hilset på siden 1984).
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
- Erman
- Innlegg: 399
- Registrert: 04 mai 2010, 13:13
- Motorsykkelen din: Yamaha XV950R Bolt
- Bosted: Oslo
Re: Ermans verksted
Takker. Var gira på pulverlakk selv, men tid og penger strekker ikke til. Ifjor var jeg på veien allerede i midten av mars... Nå drøyer det til maiCrinos skrev:Dette er kjempe arbeid... Inspirerer meg til å pelle min i atomer og lakkere den på nytt.. Ramma kunne hatt behov for litt pulverlakkering... (har fått seg noen suvenirer fra småstein som har vert å hilset på siden 1984).
](./images/smilies/grrr.gif)
Men! Tokomponentslakken jeg benytter lager en tjukk og fin hinne, som ser ut til å skulle takle småtteri på veien.
I tillegg er planen å forlenge forskjermen slik at den tar i mot sprut fra forhjulet og således skåner motor/ramme. Noe å vurdere?
2014 Yamaha Bolt XV950R
1984 BMW K100
1984 BMW K100
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: Ermans verksted
Jeg skal absolutt ikke kaste stein i glasshus, siden jeg kjører helt og holdet uten fremskjerm..Erman skrev:Takker. Var gira på pulverlakk selv, men tid og penger strekker ikke til. Ifjor var jeg på veien allerede i midten av mars... Nå drøyer det til maiCrinos skrev:Dette er kjempe arbeid... Inspirerer meg til å pelle min i atomer og lakkere den på nytt.. Ramma kunne hatt behov for litt pulverlakkering... (har fått seg noen suvenirer fra småstein som har vert å hilset på siden 1984).![]()
Men! Tokomponentslakken jeg benytter lager en tjukk og fin hinne, som ser ut til å skulle takle småtteri på veien.
I tillegg er planen å forlenge forskjermen slik at den tar i mot sprut fra forhjulet og således skåner motor/ramme. Noe å vurdere?
Men jeg tror at det er en god ide med å forlenge fremskjermen litt. Selv om den formen som er der er nok "optimalisert" for gaffelvinkel og slikt fra produsenten sin side. (i alle fall om det er orginalt).
Jeg går jo å vurderer å bygge egen skjerm til sykkelen min. Greit å få stoppet vannsprut og ikke minst steinspruten.
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
- Erman
- Innlegg: 399
- Registrert: 04 mai 2010, 13:13
- Motorsykkelen din: Yamaha XV950R Bolt
- Bosted: Oslo
Re: Ermans verksted
Endelig begynner ting å se lysere ut. Motoren er ferdig lakkert, og ventilene er satt inn.
Ennå gjenstår rengjøring av frontgaflene, men det skulle ikke være et større problem nå som jeg har masse XP


Ennå gjenstår rengjøring av frontgaflene, men det skulle ikke være et større problem nå som jeg har masse XP



2014 Yamaha Bolt XV950R
1984 BMW K100
1984 BMW K100
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: Ermans verksted
Veeeeeldig pent!
Liker definisjonen XP... Spiller du RPG ?
Eller har kjennskap til det?
Liker definisjonen XP... Spiller du RPG ?

“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
- Erman
- Innlegg: 399
- Registrert: 04 mai 2010, 13:13
- Motorsykkelen din: Yamaha XV950R Bolt
- Bosted: Oslo
Re: Ermans verksted
Jeg må nok innrømme meg en fan av sjangeren, jaCrinos skrev:Veeeeeldig pent!
Liker definisjonen XP... Spiller du RPG ?Eller har kjennskap til det?

2014 Yamaha Bolt XV950R
1984 BMW K100
1984 BMW K100