CB`n ser litt redd ut for Tigera siden den stillte seg på så god avstand fra den, men det er vel med god grunn

Ser ut som et stilig bygg.ArcticTiger skrev:
Og det nye hotellet som skyter opp midt i sentrum av Byen skygger for den flotte utsikten til Den Sovende Dronning, som har vært byens varemerke siden Narvik ble by ca år 1900.
Brrrrjhn skrev:Her e en isbjørn til som har hatt sesongstart, det blei bare 3-4 mil men det va godt å kjenne at alt va i orden med både mc og fører, når æ tenke mæ om, så va kamskje ikke førern helt på topp, litt stiv etter en lang vinter. Litt kaldt også kanskje, bare 3-4 grader, men en fin start
ArcticTiger skrev:1. mai kom med et nydelig vær, men det er fortsatt kjølig, nattefrost og kun 6 grader på dagen. Men det varmer godt i sola. Etter en formiddags-kaffe-rast i sola på den nyoverhalte låvebrua inn til 2.nden Etage på Mekka, så hentet jeg ut gammel-Tigern for en lite luftetur på ca 10 mil.
Her er "Sovende Dronning" Skjomtinden 1575 moh, sett fra Håkvik.
Se der, ja!ArcticTiger skrev:
- Søndag 8. mai blir det en snartur rundt Hurumlandet tenker jeg, med innlagt vaffel-lunch på Smia Mc. Jeg drar fra Statoil Andebu Sentrum ca 11.00 hvis noen vil kjøre sammen.
- Tirsdag 10. mai har jeg tenkt å spise middag på Vindfjelltunet, Avreise Statoil Andebu 17.30
Fredag 13 () legger jeg kursen østover til Tiger-klubbens Vår-treff på Åland, med retur mandag 16.
Jeg regner med å starte turen nordover fredag 20. mai. Så da kan det passe å stoppe i Trondheims-området på ettermiddagen, kanskje?
Ellers får vi ta ting på sparket. Jeg har noe jobb jeg må gjøre mens jeg er der nede, bla annet skal jeg til Oslo et par dager.
Om jeg får de nye dekkene i løpet av tirsdag tar jeg nok en tur til Vindfjelltunet jeg også. Statoilen i Ænnebu er det den i sentrum og ikke på Gravdal?. Kjører du da 306en til Lågendal?. Da henger jeg meg kanskje på.ArcticTiger skrev:![]()
- Tirsdag 10. mai har jeg tenkt å spise middag på Vindfjelltunet, Avreise Statoil Andebu 17.30