He-He, var jo bare nånting æ hiva ut p.g.a. navnet jaRuneMC skrev:Maxtron: Ref bildet av "oversize" MC'n tidligere, yess, vet det er en med navnet Rune, men den står ikke høyt opp på lista akkurat... lastebil i MC-format?
Tilbake til utgangspunktet for tråden - og "cost no object" - så er nå dette en rimelig praktisk sykkel med både utseende og detaljer som tiltaler
[video]http://www.youtube.com/watch?v=9TrG-JW_Vys[/video][img]http://www.ecossemoto.com/images/Galler ... 9_fr-r.jpg[/img]
Ecosse Heretic Titanium![]()
Fin lyd også... (hopp til ca 50 sek ut i filmen)
Er bare prisen som er "feil" - $250K pluss norske avgifter...
Artig historiejhn skrev:Æ drømme ikke om en uoppnåelig mc, det e på en måte litt bortkastet. Men sist æ kjøpte mc så hadde æ
veldig lyst på en CBF 1000, men den va ikke klar for levering på et par uker. Det hadde æ ikke tid til siden
Hornet'n va vraka og sesongen nærma sæ slutten. Så da gikk æ i mellom de forskjellige forhandlerne, men
fant ikke no av interresse. Svogeren min sier til mæ "ka med den her"? og peker på en V-Strom. Det va en
mc som æ aldrig hadde vurdert. "nei helt uaktuelt, den e stygg som f.." sier æ til han etter å ha kasta et kjapt
blikk på den. Æ rusla videre, men fant ingenting, så æ gikk å satte mæ på V-Strommen. Det kjentes veldig bra
ut så æ blei sittende et par min. på den, så sier æ " æ tar den her" En halv time etterpå kjørte æ hjem med
en flunka ny V-Strom. Æ huske æ kjørte hjemover å virkelig kosa mæ på svingete veier mens æ tenkte
"har æ virkelig kjøpt den her stygge jævelen"
Æ har ikke forandra mening om utseende men det e en super sykkel så æ har ikke angra et øyeblikk.
Men æ har fremdeles lyst på CBF
CBFen er en svært morsom sykkel å kjøre, og har du ikke hatt muligheten til det enda så bør du absolutt få prøvekjørt en. Motoren er virkelig en morsom del av opplevelsen.jhn skrev:Det va egentlig et par surrealistiske dager, æ hadde vært på en 18-20 dagers tur, da blir æ gjærne litt fraværende
i noen dager etterpå. Ganske sliten og full av inntrykk som skal fordøyes, i tillegg så endte turen med et brak i grøfta 10 mil før æ va hjemme. Det dukka plutselig en rein opp like foran mæ, den klarte æ å styre unna men endte
altså i grøfta. Denne gangen fikk æ ingen skada, men æ va veldig mørbanka i tillegg til at æ va både fysisk og psykisk sliten etter turen. Æ kom vel egentlig ikke helt til mæ sjøl før det va gått flere daga.
Da våkna æ altså med en V-Strom, av alle ting![]()
Som sagt så kjørte æ en Hornet 900, den har en motor som æ va veldig imponert over, silkemyk og sterk fra
2000rpm, men æ savna litt vindbeskyttelse, så da må jo en CBF være midt i blinken
Det e jo også en meget pen mc, synes no æ da
Twister skrev:...takk for at liker prosjektet mitt jhn
jeg tror jeg ville valgt en Moto Guzzi Griso 1200 hvis jeg kunne velge...
Den ser bestemt ut, den dertomsnes skrev:tomsnes har vel egentlig fått realisert drømmen sin i år..![]()
I den grad han måtte ønske noe mer, måtte det være å gjøre noen forandringer på MT'n.
Som for eksempel dette..
Her var det en del gode berær ja!! Såg dyrt uttomsnes skrev:tomsnes har vel egentlig fått realisert drømmen sin i år..![]()
I den grad han måtte ønske noe mer, måtte det være å gjøre noen forandringer på MT'n.
Som for eksempel dette..
Synd den er 100k utenfor mitt "budsjett"... må vel vente et år eller 2 før den er å finne som brukt...ZZR-Tom skrev:Z1000sx er lekker og den får skryt over heile linja