](./images/smilies/grrr.gif)
Og husk at det ikke er lov til å kjøre forbi Kvinesdal uten stopp og fremvisning av den nye MC'n...Svolp skrev: Er også bare tre uker til jeg henter min nye kawa! Wohooo
Hehe..Godtvoksen skrev:Og husk at det ikke er lov til å kjøre forbi Kvinesdal uten stopp og fremvisning av den nye MC'n...Svolp skrev: Er også bare tre uker til jeg henter min nye kawa! Wohooo
bm skrev:Fristelsen ble for stor i dag. Selv med minusgrader ble det en liten tur. Helt tørre veier og glimt av sol. Godt påkledd la jeg ut på veien, men etter 4 mil ble det noe kaldt på fingrene. Burde vurdere varmholker eller bedre hansker. Møtte ikke en MC på turen, så det kan se ut som om det er jeg som er litt for ihuga glad i å kjøre MC......
NinjaScroll skrev:Mange minus og SNØ!
Fuck you norway
Du skal se jeg den 9 eller 10 mars, kan ta en liten "svipptur" på MC til Osloområdet el..Dexter skrev:Er det våren som er i anmarsj her også?
Sånn e d i snøhule.mekkern skrev:har du bare 1+ inne er nok fyring viktigere enn MC....
Du e itj alein som har snø, om det e nokka trøstSvolp skrev:Etter en fantastisk dag i går med skyfritt vær og 6-7 plussgrader er det nå snøvær og snaue 2 grader ute her i Stavanger.
Kjedelig
LittVFRdama skrev:Du e itj alein som har snø, om det e nokka trøstSvolp skrev:Etter en fantastisk dag i går med skyfritt vær og 6-7 plussgrader er det nå snøvær og snaue 2 grader ute her i Stavanger.
Kjedelig
E litt godt å vite at man er i samme båt av og til, selv om det er i feil båtSvolp skrev:LittVFRdama skrev:Du e itj alein som har snø, om det e nokka trøstSvolp skrev:Etter en fantastisk dag i går med skyfritt vær og 6-7 plussgrader er det nå snøvær og snaue 2 grader ute her i Stavanger.
Kjedelig