Godt å høre at æ ikke skuffa dæ.cbrdama skrev:Regnet med å få en del "gode" forslag og dere skuffet ikke gutter
...ØHhh... trur æ..??

Godt å høre at æ ikke skuffa dæ.cbrdama skrev:Regnet med å få en del "gode" forslag og dere skuffet ikke gutter
Manipulert synes jeg var å ta i, ville bare "teste" hva dere hadde i tankene da jeg tenkte smykkerDuville skrev:cbrdama skrev:Regnet med å få en del "gode" forslag og dere skuffet ikke gutter
Du har med andre ord manipulert fantasiene til folket, er det fint da? - jeg mener, å si høyt etterpå![]()
Hehe, ja, nå kan du lure nå MaxTronMaxTron skrev:Godt å høre at æ ikke skuffa dæ.cbrdama skrev:Regnet med å få en del "gode" forslag og dere skuffet ikke gutter
...ØHhh... trur æ..??
Njasj.. kjæm vel ittj te å lur så mytty at æ meste nå nattesøvn over det for å sei det sånncbrdama skrev:Hehe, ja, nå kan du lure nå MaxTronMaxTron skrev:Godt å høre at æ ikke skuffa dæ.cbrdama skrev:Regnet med å få en del "gode" forslag og dere skuffet ikke gutter
...ØHhh... trur æ..??
Jeg prøvde å finne stedet på maps.google.com men fant ikke noe fergeleie ol...cbrdama skrev: Jeg er født på Hitra på sørsiden av øya. For de som har vært på Hitra og har tatt fergen fra Forsnes, vet at det ligger en gård akkurat i krysset der man svinger ned til fergen. Det er gården "vårres".
Må si jeg ikke giddet å sjekke Google engang jeg, gikk ut fra at Hitra var ikke akkurat prioritert....
cbrdama skrev:I dag får NAF MC Trondheim besøk av Pål Anders Ullevålseter og Michelin (sponser dekk til han![]()
Æ glær mæ..
Så langt har jeg kun sett han på TV eller han er blitt interjuet av en eller annen avis der han forteller om sine eventyr med "gullet" sitt.
Herre bli stas ja
Kan ikke annet enn å si meg enig med deg Globe, denne kvelden kommer nok til å bli husket i lang tid her i huset hvertfallGlobe skrev:Se der ja...![]()
Det var et virkelig artig storyline som Ullevålseter dro for oss i går kveld. Interessant var det med dekkinformasjonen fra "Michelinmannen" også, Virkelig en storartet kveld!
Ja det burde du.cbrdama skrev:Burde kanskje få lagt ut noen bilder jeg også