Banditmannens bekjennelser
- evike
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Kontakt:
Re: Banditmannens bekjennelser
Tusen takk til Banditmannen for særdeles hyggelig turfølge og småprat her hjemme. Det blir nok et særdeles hyggelig bekjentskap vi kommer til å pleie i tiden fremover også, ja!
Har ikke sett noen nøkler ennå, men skal ta en kikk til ute for sikkerhets skyld.
Har ikke sett noen nøkler ennå, men skal ta en kikk til ute for sikkerhets skyld.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]
-
- Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Fikk akkurat en PM fra rogg, om at de blei funnet der!evike skrev:Tusen takk til Banditmannen for særdeles hyggelig turfølge og småprat her hjemme. Det blir nok et særdeles hyggelig bekjentskap vi kommer til å pleie i tiden fremover også, ja!
Er det mulig å ha sånn flaks??? :[-o<
Eller er det mulig å være så surrete at jeg legger fra meg nøkkelen på sykkelen ved siden av min...

- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Wenche, ei i klubben hos oss, skulle dra. Hun kom gående opp fra sykkelen sin med et nøkkelknippe. Det lå på salen hennes. Det jeg sier, det som ikke er stjålet, kommer tilrette.Banditmannen skrev:Fikk akkurat en PM fra rogg, om at de blei funnet der!evike skrev:Tusen takk til Banditmannen for særdeles hyggelig turfølge og småprat her hjemme. Det blir nok et særdeles hyggelig bekjentskap vi kommer til å pleie i tiden fremover også, ja!
Er det mulig å ha sånn flaks??? :[-o<
Eller er det mulig å være så surrete at jeg legger fra meg nøkkelen på sykkelen ved siden av min...
-
Og jeg er glad for at hodet mitt sitter fast på kroppen, ellers hadde jeg rota det vekk for lenge siden!rogg skrev:Wenche, ei i klubben hos oss, skulle dra. Hun kom gående opp fra sykkelen sin med et nøkkelknippe. Det lå på salen hennes. Det jeg sier, det som ikke er stjålet, kommer tilrette.

- Knut Morten
- Motorsykkelen din: CBF 1000 F - 09
Alt ordner seg for snille forumister. Er en snill og grei :[-o< , får en hjelp
- Er en sur og tverr
, så må en klare det selv 

Ut på tur - aldri sur
NAF MC Vestfold
http://www.nafmc.com
http://nmcu.org
[url]http:www.Milvetmc.no[/url]
VF 1000 -84
XJ 900 -98
CBF 1000F - 09
Kjørt i 2014 ca 17000
NAF MC Vestfold
http://www.nafmc.com
http://nmcu.org
[url]http:www.Milvetmc.no[/url]
VF 1000 -84
XJ 900 -98
CBF 1000F - 09
Kjørt i 2014 ca 17000
- SheDevil
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Forumistene er snille med de snille
Gammelt "forum"ord

Gammelt "forum"ord

2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
-
- Motorsykkelen din: x

- evike
- Kontakt:
Banditmannen er observert, sist i Helgeroa hvor han drakk kaffe
Sist sett i Lågendalen i retning Skien.

-
Hei! :-)ArcticTiger skrev:Hei Banditmannen, det har vært stille på loggen din lenge nå, har du fått kjørt noe med Bandit i sommer, eller har mc-kjøringen regna bort
?
Joda, blir da en tur i ny og ne, bl.a en tur til Helgeroa forrige søndag, hvor jeg var så heldig å treffe evike og Knut Morten.
Nå på søndag ble det også noen mil i nærområdet, har også blitt en "langtur" til Mandal, men ja, mc-kjøringa mi har nok regna litt bort i sommer...
Hvorfor jeg ikke har skrevet her på en stund er en annen sak...
Har flere ganger ønsket å skrive noe klokt eller noe morsomt(eller aller helst begge deler) om forskjellige ting som opptar meg.
Men enten så mangler jeg ord, andre ganger mangler jeg mot , men de fleste ganger mangler jeg bare lyst til å skrive...
Ja, takk for sist! :-) Hvordan gikk det forresten med liftkjøringa?evike skrev:Banditmannen er observert, sist i Helgeroa hvor han drakk kaffe![]()
- evike
- Kontakt:
Her trenger man ikke så mye mot for å skrive. Ingen farlige mennesker her.
Forøvrig: Takk for både kaffeselskap, liten felles retur og stopp her.
Joda; Liftkjøringen gikk helt perfekt. Nesten MORO var det! Huset er ferdig malt (ihvertfall med DEN fargen og så høyt). Det som mangler maling på huset nå kan tas fra stige og med lys veggmaling.
PS: Det er bare koselig med besøk, så du får stikke innom og inspisere.
Forøvrig: Takk for både kaffeselskap, liten felles retur og stopp her.
Joda; Liftkjøringen gikk helt perfekt. Nesten MORO var det! Huset er ferdig malt (ihvertfall med DEN fargen og så høyt). Det som mangler maling på huset nå kan tas fra stige og med lys veggmaling.
PS: Det er bare koselig med besøk, så du får stikke innom og inspisere.
- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Det du skriver trenger ikke å være så forbanna klokt og morsomt.
Bare se hvor mange som leser all bambusen jeg skriver i min logg.

De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
-
Hehe, hvor klokt og morsomt noe er, kommer nok an på den som ser...Jompa skrev:Det du skriver trenger ikke å være så forbanna klokt og morsomt.

Har vært noen ganger jeg har følt litt for å si noe om min psykiske helse, og det er da mangelen på mot kommer...
Andre ganger tenker jeg at det manglende motet kanskje er like greit, siden jeg da har spart meg selv og andre for unødig lidelse!

-
- Motorsykkelen din: x
Når "motet" svikter litt, som det nok gjør for oss alle innimellom, DA er det på tide med en mc-tur
! Hiv deg på sykkern, du er jo heldig som bor så lettvindt til for litt Telemarks-køyring, du verden så mange fine mc-veier det er oppover fra deg. Så tar du et par bilder fra turen og deler med oss
Sist høst kjørte jeg en tur fra Andebu til Fyresdal og Treungen og tilbake, det var en skikkelig terapitur, jeg gleder meg ennå over den dagen
Kanskje vi kunne tatt oss en fellestur en dag i september, da jeg har tenkt meg nedover igjen

Sist høst kjørte jeg en tur fra Andebu til Fyresdal og Treungen og tilbake, det var en skikkelig terapitur, jeg gleder meg ennå over den dagen

Kanskje vi kunne tatt oss en fellestur en dag i september, da jeg har tenkt meg nedover igjen

- Jompa
Æ e vel både på syltynn is og langt fra land no, men hvis du føler for å skrive nokka om din psykiske helse, så gjør det !Hehe, hvor klokt og morsomt noe er, kommer nok an på den som ser...![]()
Har vært noen ganger jeg har følt litt for å si noe om min psykiske helse, og det er da mangelen på mot kommer...
Andre ganger tenker jeg at det manglende motet kanskje er like greit, siden jeg da har spart meg selv og andre for unødig lidelse!
De e sikkert godt for nettop psyken din ?!
Æ va sjøl plaga med depresjoner ( egen diagnose)da Æ va yngre, det har heldigvis gådd over av seg sjøl med åran.
Vi har nok alle en "djevel" som ligg å lure en plass inni hodet ?
-
Jeg får jo rota meg ut på en og annen terapitur, og kjenner jo at det hjelper! :-)ArcticTiger skrev:Når "motet" svikter litt, som det nok gjør for oss alle innimellom, DA er det på tide med en mc-tur! Hiv deg på sykkern, du er jo heldig som bor så lettvindt til for litt Telemarks-køyring, du verden så mange fine mc-veier det er oppover fra deg. Så tar du et par bilder fra turen og deler med oss
![]()
Sist høst kjørte jeg en tur fra Andebu til Fyresdal og Treungen og tilbake, det var en skikkelig terapitur, jeg gleder meg ennå over den dagen![]()
Men i perioder føler jeg vel at virkningen er mindre, og varer mye kortere en i andre perioder...
Du får si fra når du er her nede, en liten høsttur hadde vært koselig!
Joda , du har nok rett i at det er god terapi, men ord kan være kompliserte greier!Jompa skrev:Æ e vel både på syltynn is og langt fra land no, men hvis du føler for å skrive nokka om din psykiske helse, så gjør det !
De e sikkert godt for nettop psyken din ?!
Æ va sjøl plaga med depresjoner ( egen diagnose)da Æ va yngre, det har heldigvis gådd over av seg sjøl med åran.
Vi har nok alle en "djevel" som ligg å lure en plass inni hodet ?

Takk for oppmuntrene ord, begge to! Setter pris på det! :-)
Rettelese:
Takk for oppmuntrende ord ALLE tre, evike også!

- evike
- Kontakt:
kremt... Vi er med i Røde Kors og har sånn sett en legitim årsak til å høre på folk, også deg! Bare å stikke innom. Du kan snakke med oss om annet enn motorsykler også!
-
Takk for det! :-) Setter stor pris på det!evike skrev:kremt... Vi er med i Røde Kors og har sånn sett en legitim årsak til å høre på folk, også deg! Bare å stikke innom. Du kan snakke med oss om annet enn motorsykler også!

"Problemet" er vel ofte at når jeg kanskje kunne trenge det mest, er minst snakkesalig...

Og når man er i det pratsome hjørnet, blir tunge tanke glemt...

- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Minst snakkesalig når en trenger mest noen å snakke med var et virkelig godt uttrykk.Plages i samme baner som noen av dereBanditmannen skrev:Takk for det! :-) Setter stor pris på det!evike skrev:kremt... Vi er med i Røde Kors og har sånn sett en legitim årsak til å høre på folk, også deg! Bare å stikke innom. Du kan snakke med oss om annet enn motorsykler også!![]()
"Problemet" er vel ofte at når jeg kanskje kunne trenge det mest, er minst snakkesalig...![]()
Og når man er i det pratsome hjørnet, blir tunge tanke glemt...![]()
andre psykisk,så har også litt peiling.

Et slikt fellesskap som ei MCside er kan ofte være godt,en må bare være nøye når en leser og ha som utgangspunkt at
et " motangrep" ofte er bare dårlig ordvalg fra motparten...

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jompa
Æ likte det siste du skrev om "motangrep", Intruder.Intruder skrev:Minst snakkesalig når en trenger mest noen å snakke med var et virkelig godt uttrykk.Plages i samme baner som noen av dereBanditmannen skrev:Takk for det! :-) Setter stor pris på det!evike skrev:kremt... Vi er med i Røde Kors og har sånn sett en legitim årsak til å høre på folk, også deg! Bare å stikke innom. Du kan snakke med oss om annet enn motorsykler også!![]()
"Problemet" er vel ofte at når jeg kanskje kunne trenge det mest, er minst snakkesalig...![]()
Og når man er i det pratsome hjørnet, blir tunge tanke glemt...![]()
andre psykisk,så har også litt peiling.![]()
Et slikt fellesskap som ei MCside er kan ofte være godt,en må bare være nøye når en leser og ha som utgangspunkt at
et " motangrep" ofte er bare dårlig ordvalg fra motparten...:-)
Det e ofte at man leser en tekst "som fanden leser bibelen". For min egen del, så sitt Æ klar i skyttergrava straks Æ har slengt ut nokka
som kan være det aller minste kontroversielt.

Det siste hende forresten veldig sjelden, Æ e mildt sagt en konfliktsky type.

-
Er selv svært konfliktsky, og opptatt av ikke å bli feiltolket, slik at jeg veier alt jeg sier(enda mer når jeg skriver) på gullvekt flere ganger, så det ikke fins den aller minste mulighet for missforståelser! Men det blir jo ikke særlig spontant da...

-
ADVARSEL! Sutring pågår!
#@£&%$¤!!!!
Fordømte søpplete møkkakropp! Ikke nok med at den forp**** ryggen er ubrukelig, nå begynner f*** meg knea å krangle!
Er for tiden på et NAV-kurs/arbeidsmarkedstiltak, hvor det bl.a er litt fysisk fostring(trim), noe jeg utvilsomt trenger!
Syns faktisk det er ganske gøy også, og blir kanskje i overkant ivrig... Viljen er klart større en evnen, for å si det slik!
Allerede etter første treningsøkta for 14 dager siden, begynte kroppen å krangle! Men siden jeg har vært svært inaktiv i lengre tid, regnet jeg med at dette var et forbigående fenomen... Gikk på med godt mot et par treninger til, men de helvetes knea blei bare værre og værre!
Så nå er tilstanden slik at det å gå på flatmark går noenlunde greit, opp og ned trapper er et lite helvete!
Og alt som har med belastning på bøyde knær, som det å sette seg ned, reise seg opp igjen, er noe dritt, men det å sitte er ikke så ille, bare jeg får retta ut knea.
Alt dette, pluss at jeg har vært mer sliten og trøtt i det siste, har gjort at sykkelen har stått i 14 dager! Og jeg er redd den blir stående en stund, kanskje for godt denne sesongen!
Er så fordømt irriterende! Har jo vært mange flotte høstdager i det siste!
Og ikke nok med det, i dag spurte ArcticTiger om vi skulle ta en liten tur i finværet.
Var jo på kurs til ut på ettermiddagen, og kroppen er jo som nevnt langt fra godt, så det ble det ikke noe av!
FFS! Fandens oldemor, svigermor, og hela slekta! Arrrrg! Møkk og dritt og f*** ta!
Puh, da fikk jeg ut litt frustrasjon!

#@£&%$¤!!!!
](./images/smilies/grrr.gif)

Er for tiden på et NAV-kurs/arbeidsmarkedstiltak, hvor det bl.a er litt fysisk fostring(trim), noe jeg utvilsomt trenger!
Syns faktisk det er ganske gøy også, og blir kanskje i overkant ivrig... Viljen er klart større en evnen, for å si det slik!

Allerede etter første treningsøkta for 14 dager siden, begynte kroppen å krangle! Men siden jeg har vært svært inaktiv i lengre tid, regnet jeg med at dette var et forbigående fenomen... Gikk på med godt mot et par treninger til, men de helvetes knea blei bare værre og værre!
Så nå er tilstanden slik at det å gå på flatmark går noenlunde greit, opp og ned trapper er et lite helvete!
Og alt som har med belastning på bøyde knær, som det å sette seg ned, reise seg opp igjen, er noe dritt, men det å sitte er ikke så ille, bare jeg får retta ut knea.

Alt dette, pluss at jeg har vært mer sliten og trøtt i det siste, har gjort at sykkelen har stått i 14 dager! Og jeg er redd den blir stående en stund, kanskje for godt denne sesongen!

Er så fordømt irriterende! Har jo vært mange flotte høstdager i det siste!
Og ikke nok med det, i dag spurte ArcticTiger om vi skulle ta en liten tur i finværet.
Var jo på kurs til ut på ettermiddagen, og kroppen er jo som nevnt langt fra godt, så det ble det ikke noe av!

FFS! Fandens oldemor, svigermor, og hela slekta! Arrrrg! Møkk og dritt og f*** ta!
Puh, da fikk jeg ut litt frustrasjon!

- Snikkeren
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Føler med deg.
Her er det været som begrenser kjøringen. Hadde to fine dager i helgen, ellers har det regnet den siste mnd.](./images/smilies/grrr.gif)
Her er det været som begrenser kjøringen. Hadde to fine dager i helgen, ellers har det regnet den siste mnd.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Sutring er lov! Eller frustrasjonsutlufting, om vi kan bruke et slikt ord i stedet for eller i tillegg til sutring.Banditmannen skrev:ADVARSEL! Sutring pågår!![]()
Puh, da fikk jeg ut litt frustrasjon!![]()
Vil tro plagene du har akkurat nå er et overgangsfenomen. Ergelig at det skjer akkurat nå på de fineste høstdagene vi har hatt, men problemene går helt sikkert over etter hvert.
Trøsten får være, håper jeg, at formen etterhvert blir på stigende kurve og med sterk vital kropp vil kommende MC-sesong by på mange gode gleder sammen med flotte forumfolk!
Noe å se fram til, Banditmannen, hæ?

Plages nå... Javel. Men la ikke disse forbigående tingene tynge deg for mye. En slik tilstand vil ikke bli vedvarende, men er nok heller et godt og nødvendig skritt, eller fase om man vil, til noe bedre.
Stå på, gutten! Det bor uvanlig mye godt i deg og jeg og mange med meg er jeg helt sikker på, gleder oss til en Banditmannen i kriminelt god form til våren

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
For min del så er det uaktuellt å voldta knea før sekken oppå er litt lettere..drev å bygde litt her i sensommeren og hoppet ned i steden for å klatre ned noen ganger og det ble ei uke som 90+åring...så lenge en er nesten 2 personer så blir det som en tynnere person går rundt med kjærringa på ryggen hele dagen-det har ikke knea godt av... 

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- jhn
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Æ har ingen problemer med å forstå frustrasjonen din, æ har sjøl en kropp æ har krangla mye med, både rygg, nakke, skuldre, hode, kne og tå. Men æ fant ut for noen år siden at de smertene mc-kjøring forårsaket kan æ leve med, så lenge mc-kjøring ellers har så mange positive sider som det faktisk har.Banditmannen skrev:ADVARSEL! Sutring pågår!![]()
#@£&%$¤!!!!osv osv
Puh, da fikk jeg ut litt frustrasjon!![]()
Men æ må ha hyppige pauser, ca en gang pr time, aller helst på rygg.
Æ har nok ligget på rygg på de fleste avkjøringer og bensinstasjoner i hele skandinavia (profilbildet e ikke det eneste av sitt slag, æ har mange tilsvarende) No sier ikke æ at det vil funke for dæ, hvor store plager og smerter du har, ja, det vet bare du, uansett, god bedring