Noe som isåfall vil øke reisetiden på strekningen ganske mye, spesielt om det blir vått.
Bare en tanke.

Jo, sideveier kan være grus, men her snakker vi om fylkesveier, dem er ikke grus. Mindre sideveier enn det kan nok være grus, men ikke fylkesveier, det er nok ikke spesielt normalt så vidt meg bekjentojda skrev:Ikkeno galt i mindre og snirklete småveier,men er ikke endel av disse ofte grus?
Noe som isåfall vil øke reisetiden på strekningen ganske mye, spesielt om det blir vått.
Bare en tanke.
Som han sa!Snikkeren skrev:Er ikke dere som har vært på førerutviklingskurs på selveste ACR selvskrevne til å kjøre først og sist da?![]()
Jaa.......ojda skrev:Vi er veldig veldig skuffet over dere!
Jeg er sikker på at dere kikker på gavene før julaften også.
Dexter skrev:Jo, sideveier kan være grus, men her snakker vi om fylkesveier, dem er ikke grus. Mindre sideveier enn det kan nok være grus, men ikke fylkesveier, det er nok ikke spesielt normalt så vidt meg bekjentojda skrev:Ikkeno galt i mindre og snirklete småveier,men er ikke endel av disse ofte grus?
Bare en tanke.
@ojda:Busa Trond skrev:Så litt på den filmen jeg også. Gleder meg til turen. Fin natur og mange svinger. Helt Konge som dem sier på sommer revyen i Hønefoss.
Spørs litt når du har tenkt å dra, men hvis det ikke blir for sent den 11. august kaster jeg fram forslaget om å slå følge oppover, gjerne via Fagernes og Valdresflya :-)ojda skrev:Meg drar fra Oslo N på Torsdag kveld.
Samm med deg. Hadde vært hyggelig med flere på vei oppover hvis det ikke blir for sent utpå kvelden.Busa Trond skrev:Busa Trond blir med
Høres veldig bra ut!Dexter skrev:Jeg har ikke fått sjekka enda, men jeg håper å komme meg avgårde litt tidlig på torsdagen. Det betyr at jeg kanskje kan klare å slutte til lunsj, så bare hjem å komme meg på sykkelen og så avgårde. Hvilket betyr at oppmøte på Shell Roa før mer felles tur til Otta kan være aktuelt alt avhengig av klokkeslett
Jeg tror nok du er inne på et rimelig greit klokkeslettojda skrev:Hadde faktisk tenkt å fåreslå en felleskjøring for oss søringer selv, når turen nærmet seg.
Når jeg gjør et forsøk på å analysere Dexters gjøren og legger til hans reisetid til Roa kommer jeg fram til en tid sån ca 14.00,
noe som også kunne passe for meg (Tar forbehold om regnefeil)
Jeg jobber også på Torsdagen, men det er bare min samvittighet som avgjør når jeg kan dra.![]()
Når det gjelder veivalg så følger jeg han som kjører forran.