Nåja... synes vel du tar i vel mye nå, Godtvoksen.Godtvoksen skrev:Helt topp, men servicenivået med å svare på epost mv. er ikke voldsomt imponerende. Så lite imponerende og så arrogant at hadde det vært opp til meg så ville jeg "snudd i døra". Jeg løper ikke etter næringslivet med mindre de ikke har monopol på en vare/tjeneste. Viser de ikke interesse for å selge, er jeg rask til å finne en annen butikk. Nå er det ikke opp til meg så de er heldige..AJ skrev: Saken er den at jeg foretrekker og dermed anbefaler Bomstad-Baden fordi jeg har vært der før og hatt gode erfaringer med nettopp denne campingen.
Har fått flere svar og selv om det første drøyde så begrunnet fyren med at han hadde vært på jakt, noe mange er på denne tiden av året. I tillegg er det vel rimelig "off-season" på Bomstad-Baden også på denne tiden av året. Men desto større sesongpreg om sommeren.
Så jeg har ingen problemer med å forstå at man ikke svarer med en gang nå på høsten etter en travel sesong...
Dessuten var flere av svarene positive hvor den ansatte ga klart uttrykk for at campingen ikke har noe imot motorsykllister, snarere tvert om, og at de skulle se til at vi får en trivelig helg - om jeg ikke husker helt feil i farten.