Jompa skrev: 08 des 2018, 12:58
Mulig den er pen i manges øyne, for meg blir det bare fake og lage "V-twin" av batteriene .
Ikke for at alle el-mc,er trenger å se ut som en støvsuger, men denne ser bare dum ut.
Helt enig. Det ser bare dumt ut.
Jeg tror at markedet vedrørende el-sykler er større på kåpesykler hvor man faktisk kan skjule disse batteriene på en grei måte. Man lurer jo så klart ingen av den grunn, men følelsen av å sitte på et batteri blir på en måte litt mindre.
Enten det eller så kan man gå motsatt vei og faktisk bygge en ren elsykkel uten at man legger skjul på hva det er. Noen vil nok like det, andre ikke. Det tar tid før vi mennesker blir vant til nye ting. Spesielt de i vår alder som har vokst opp med bensin, diesel, eksos. Husker når jeg kjørte moped (og tempoen jeg hadde i fjor forøvrig) at det stinket eksos/bensin av meg flere timer etter en liten kjøretur. Det er liksom en del av sjarmen. Eller var vertfall.
De som vokser opp i dag vil nok få et helt annet syn på dette. Gutter i dag kjører jo nærmest rundt på scootere hele gjengen. I min tid ble man stemplet homofil hvis man kjørte Scooter.