Og tipset om FV42 er tatt ad notam, ser at den lett syes inn på en av kommende sesongs helgeturer. Kanskje sammen med en tur innom Hellaren-husan

Så Haughom lå langs den vegen.
Takker for svar, fikse, hyggelig at folk engasjerer seg!fikse skrev:Auda! Hva har du av lysbrytere egentlig? Har du ikke bare veksling mellom nær-fjern, samt lyshorn? Og ingen andre brytere? Er din sykkel slik at den skal gi parklys når du slår på strømmen, og hovedlys når motor snurrer? Samme feil når du bruker fjernlys? Aner meg at dette er noe rundt systemet som føle om motor snurrer eller ei?
Vel vel. Jeg bare tenker høyt.
Hadde det vært meg ville jeg sjekket for åpenbare løse jordingspunkter og andre koblinger, både på ledningsnett men også ned mot motor/følere på motor/jordingspunkter...
Midlertidig løsning må vel være å kjøre med stram vaier hele tiden? Jeg mener, ifølge videoen så funker lyset best på turtall?![]()
Lykke til!
Takk for turen ja! Kom meg akkurat fram i tide til middagen.TheHaughom skrev: Ellers var jeg ute på tur med Sigg79 med sin røde FZ6 (om jeg ikke tar helt feil? Rød var den i alle fall) i går. Ble ikke rare turen med ikke helt optimale veivalg, men ble i overkant av 9 mil. (http://goo.gl/maps/zt8Nz" onclick="window.open(this.href);return false;)
Et hyggelig møte, selv om det ikke ble så altfor mye tid til prat. Startet rett over 15:00 og måtte være hjemme igjen til 16:30.
Var bra vær, men ble vel enige om at det var litt i kaldeste laget for hendene våre - skal ikke se bort fra at det blir flere turer neste år!
Heldigvis har jeg et par handguards fra PowerMadd på vei i posten, gleder meg til å få satt på disse![]()
Bilde fra en eldre mod. KTM Duke med samme handguards + speil ytterst.
Så bra, var fornøyd med tidsberegningen i alle fall. Var vel på Gausel igjen eksakt 90 minutter etter avgangSigg79 skrev:Takk for turen ja! Kom meg akkurat fram i tide til middagen.TheHaughom skrev: Ellers var jeg ute på tur med Sigg79 med sin røde FZ6 (om jeg ikke tar helt feil? Rød var den i alle fall) i går. Ble ikke rare turen med ikke helt optimale veivalg, men ble i overkant av 9 mil. (http://goo.gl/maps/zt8Nz" onclick="window.open(this.href);return false;)
Et hyggelig møte, selv om det ikke ble så altfor mye tid til prat. Startet rett over 15:00 og måtte være hjemme igjen til 16:30.
Var bra vær, men ble vel enige om at det var litt i kaldeste laget for hendene våre - skal ikke se bort fra at det blir flere turer neste år!
Heldigvis har jeg et par handguards fra PowerMadd på vei i posten, gleder meg til å få satt på disse![]()
Bilde fra en eldre mod. KTM Duke med samme handguards + speil ytterst.Vi får ta Sirdalen og Oltedal til våren.
De handguardene så forresten meget bra ut.Tror jeg må pimpe opp sykkelen min litt i vinter jeg også.
Jau, det finnes vel billigere sykler å herje med om vinterenTheHaughom skrev:Nei, hører med dem når jeg henter den i morgen. Rekker det ikke i dag da de stenger kl. 16:00.
Blir nok ikke piggdekk på meg, første sesongen og litt vel kraftig vintersykkel vil jeg tru - i alle fall for min kjøreerfaring.
Nå blir den nok parkert ganske kjapt, snøen la seg litt tidligere i dag, men nå har det klarnet opp. Regner med å kjøre den hjem i morgen, som siste kjøretur...