Ålreit den ruta men hvorfor i alle dager skal vi over Meheia på E134. Det er jo masse trafikk og 70sone og kontroller over der, dessuten svinger det lite med mindre en kjører hinsides 70 og det er kjeeeeedelig..
er ikke det litt spennende da???Voodoodoo skrev:E134 Sauland-Svartdal er heller ikke blandt de mest spennende, men det sankes inn endel førerkort der i helgene.
Tilbyr som sagt overnatting her mellom Tønsberg og Andebu.pelsen skrev:legger man til tur-retur Oslo-Andebu blir det ca 70 mil, tror neppe jeg blir med.
Pingle!pelsen skrev:legger man til tur-retur Oslo-Andebu blir det ca 70 mil, tror neppe jeg blir med.
Hva mener du?mekkern skrev:er ikke det litt spennende da???Voodoodoo skrev:E134 Sauland-Svartdal er heller ikke blandt de mest spennende, men det sankes inn endel førerkort der i helgene.![]()
E`r er dritt det... ruta er grei den men ville muligens kjørt opp ved Høydalsmo og ikke Vinje..æsj, samme rakkern tur blir det..
Fin rute, men hvorfor kjøre Øyfjell-Høydalsmo. Veien om Rauland-Åmot-Dalen er finere å kjøre på alle måter(mindre humper og flere svinger). Kjørt begge mer enn en gang i år.ArcticTiger skrev:Nå skal vi se, her er omtrent sånn jeg hadde tenkt meg det: http://goo.gl/maps/cojN4" onclick="window.open(this.href);return false;
Men det er selvfølgelig andre veier som er fine og. Vi får også se været litt ann, hvis det er snø på fjellet må vi legge ruta mer i lavlandet.
Jeg planlegger avreise Statoil-Andebu sentrum kl 8.00
Første stopp blir Shell Wattenberg, Risingvegen, Skien, med avreise 9.20
Er dette fortsatt eit lavterskeltilbud, eller blir det meir fart og spenning?Banditmannen skrev:ArcticTiger kom med en strålende god idé i dag!
(...)Dette blir et "lavterskeltilbud"! Alle som vil, møter opp der vi blir enig om(og når), så kjører vi en tur, tar noen pauser, juger litt, o.s.v.![]()
![]()
Da møter jeg opp der (som sist), muligens i følge med noen kamerater!ArcticTiger skrev:Da tar vi en liten oppsummering: Det blir Telemarkskøyring Laurdag 22 september![]()
Vi tar sikte på denne ruta: http://goo.gl/maps/cojN4" onclick="window.open(this.href);return false; ca 50 mil, hvis været er bra i høyden.
Alternativt denne : http://goo.gl/maps/QjwtK" onclick="window.open(this.href);return false; ca 46 mil.
Dere kan være med på hele eller deler av ruta, her er forslag til møtesteder, klokkeslett ca (fra googlemaps):
Jeg starter fra Statoil Andebu sentrum kl 8.00
Join ved Notodden f.eks. Så kan du jo se om det er for høyt tempo etter din smak og "hoppe av" ved Høydalsmo. Eller henge med på resten hvis du ikke blir avskrekket!Chevy1974 skrev: Eg vil gjerne slenge meg med, men som heilt fersk MC-førar veit eg at eg bør vere forsiktig med å la meg rive med av andre sin trygge fart.
Kan jo kanskje slenge meg med på delar av turen?
Ja, dette er et lavterskeltilbud fremdeles!Chevy1974 skrev:Er dette fortsatt eit lavterskeltilbud, eller blir det meir fart og spenning?Banditmannen skrev:ArcticTiger kom med en strålende god idé i dag!
(...)Dette blir et "lavterskeltilbud"! Alle som vil, møter opp der vi blir enig om(og når), så kjører vi en tur, tar noen pauser, juger litt, o.s.v.![]()
![]()
![]()
Eg vil gjerne slenge meg med, men som heilt fersk MC-førar veit eg at eg bør vere forsiktig med å la meg rive med av andre sin trygge fart.
Når det er sagt, så vil eg ikkje vere til hinder for nokon :-)
Kan jo kanskje slenge meg med på delar av turen?
Sånt liker vi å høreChevy1974 skrev: Er ein utruleg flott gjeng her inne altså, er veldig glad for at eg fann dette forumet :-)
Tusen takk for tilbudetevike skrev:Er selv på jobb fra 8-15.30, men:
1. KM vil sikkert være med hvis jobb-situasjonen tillater det.
2. Vi har overnattingsplass for inntil ca. 4 personer hvis det er noen som trenger for at turen ikke skal bli FOR lang. Bosted: i nærheten av Tønsberg/Andebu.
Dette til BMWilly og evnt. andre som har behov (eller bare ønske)
Chevy1974 skrev:Flott, då prøvar eg å få det til
Er ein utruleg flott gjeng her inne altså, er veldig glad for at eg fann dette forumet :-)