får ikke lov av Busakakekona

fortsette å samle tomflasker for å finansiere damebekjentskapene

Lurer vel litt på om det kansje er tryggest å sove under senga på
den turen der

Hallo Bjønnavind!Bjønnavind skrev:Jeg skjønner ikke et pøkk her.. Kan noen oppsummere i detalj hva og hvor og hvordan jeg skal gjennomføre dette?
Er det noen adresse jeg skal kjøre til, eller er det bare å sette gps på "Finnskogen, Sverige" så kommer jeg frem til den eneste campinga som er å finne der?
Vi deler vel utgiftene såsnart vi er på plass vel,vi blir antakelig like gode uvenner etterpå som vi er pr dags dato vel..ojda skrev:Hallo Intruder, åssen æ re![]()
Harru betart hytta, så du vil ha no peeng,
eller tar vi det når Sjusjøn dukker opp i horrisonten
Hallo! Jeg kjører gjerne ilag! :-) Fredag formiddag er min plan også. Jarle spurte også om å slå følge oppover, tenkte å svare han nå. Da blir det isåfall stor grusvei-alarm, men kan ta det pent :-)Gielas skrev:
Hallo Bjønnavind!
Kanskje vi skal kjøre i lag oppover?
Har skaffa meg sånn dærre GPS.
(hadde tenkt å dra på formiddagen 31 mai...)
Bjønnavind skrev:Jeg satser på fjellgeit denne turen! :)
Jarle har ikke svart enda hvorhvidt han blir med, jeg tror han er og besøker området denne helgen også.. men det skal da alltids være plass til flere i følget! :)
Jammen....Intruder skrev:Bjønnavind skrev:Jeg satser på fjellgeit denne turen! :)
Jarle har ikke svart enda hvorhvidt han blir med, jeg tror han er og besøker området denne helgen også.. men det skal da alltids være plass til flere i følget! :)
Ta med ei fjellgeit til dessa ulvestrøka...jeg står neggu itte vakt over a--- :-)å
Bjønnavind skrev:Fææææææn!!!!!![]()
Det har desverre dukket opp no dritt som gjør at jeg er nødt til å avstå fra Finnskogentreffet...![]()
Sorry folkens.. Dette gledet jeg meg skikkelig til, men sånn er livet noenganger...![]()
Jeg kommer på Norgestreffet da.. DET skal ingen få stoppet meg fra!!
Satser på det ja :-)ojda skrev:Det var trist Bjønnavind, men du får ta det igjen på Sommerturen![]()
Det tristeste er jo at det blir jo ikke noe mere pils igjen selvom du trekker deg
Jada, jeg vet.Bjønnavind skrev:Satser på det ja :-)ojda skrev:Det var trist Bjønnavind, men du får ta det igjen på Sommerturen![]()
Det tristeste er jo at det blir jo ikke noe mere pils igjen selvom du trekker deg
Du skulle nok fått ha både pilsen og himkoken ifred.. Avholds jeg vettu![]()
Tæppatå'k!
Det var kjedeligBjønnavind skrev:Fææææææn!!!!!![]()
Det har desverre dukket opp no dritt som gjør at jeg er nødt til å avstå fra Finnskogentreffet...![]()
Sorry folkens.. Dette gledet jeg meg skikkelig til, men sånn er livet noenganger...![]()
Gielas skrev:Det var kjedeligBjønnavind skrev:Fææææææn!!!!!![]()
ojda skrev:Gielas skrev:Det var kjedeligBjønnavind skrev:Fææææææn!!!!!![]()
Vi får prøve å se det fra den positive siden![]()
Da slipper vi ihvertfall å snuble i teltbarduner :-)å
Nei, jeg har faktisk planlagt det jeg òg!Bjønnavind skrev:ojda skrev:Gielas skrev:Det var kjedeligBjønnavind skrev:Fææææææn!!!!!![]()
Vi får prøve å se det fra den positive siden![]()
Da slipper vi ihvertfall å snuble i teltbarduner :-)å
Var det bare jeg som planla å sove i telt? Hahahaaaaaaa! Pingler!!:-D
Tæppatå'k!