Den sykkelen på bildene i annonsen til Løvaas har toppboksbraketten montert og festet til orginal GPS. Men står ingenting om det medfølger?kz1300 skrev:Da var en annen MTS lagt ut på Finn, en 2012 modell gått 4 000 km. til 245 000, - http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=38909426
Andreas, dette er vel en helt standard sykkel, 1 år nyere og 5 000 billigere enn den hvite i Fredrikstad. Vurderer du fremdeles den hvite Fr.stad som et bedre kjøp grunnet alt ekstra utstyret? Var det noen forskjell på 2011 kontra 2012 modellen?
Det er et par småforskjeller mellom 11` og 12`.
-Nye og forbedrede brytere på styret. Noen av de første utgavene er plaget med vanninntrengning
-Bedre "hardware" til varmeholkene. Slepering til den på gassen i stedet for stor ledningsloop
-Kortere passasjersal og lengre førersal. Gir bedre plass til føreren. Ble ofte bemerket på de første utgavene at de var litt trange.
-Ellers noen små software oppdateringer, men dette skal være gjort på 10` og 11` modellene når de har vært på service.
Også har jeg merket at Ducati ikke har vært like ivrige med rød locktite på 12`modellene. Så der går det faktisk å demontere deksel og kåpedeler uten å ødelegge skruer og klipps


Ellers så er det nå vell bare en smaksak når det kommer til farge og alt det karbonutstyret som er på den til Eker. Åsså er det nå ivertfal 1 år med garanti igjen på den til Løvaas

Edit: Når jeg kikker nærmere på bildene av den røde til Løvaas, så ser det ut som en 10` eller 11`modell.. Den har de gamle varmeholkene og setene ser heller ikke ut som 12`modell. Ser det også på motorkutt bryteren. Den er knallrød på 10` og 11`, på 12` er den mørkerød. Men de prøver nok ikke å lure noen, det er sikkert en overligger som er førstegangsregistret i år.