LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*
Re: LordShaft - *Ny pipe!!*
Trur at det er slik som Voodoodo seier, at så lenge en ikkje vekker unødvendig oppsikt p.g.a lyd så er det nok grei skuring. Det har no vel effekt anlegg på tyske sykkler og.
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Hvis du zoomer inn på bildene, så blir disse anleggene levert med en liten katalysator.. du ser også at de spjeld wire'ene er koblet til rett før en liten "bolle" midt på røret. noe som gjør at lyden er veldig begrenset på disse anleggene... Da mener jeg det er litt tøvete å bruke så sinnsykt mye penger på helt anlegg :-)Voodoodoo skrev:Disse akra pottene er EC/EU godkjente:
http://www.akrapovic.com/en/Motorcycle/ ... 8Carbon%29" onclick="window.open(this.href);return false;
- Voodoodoo
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
jeg hadde driti langt i E merkinga og handla det jeg hadde lyst på...LordShaft skrev:Hvis du zoomer inn på bildene, så blir disse anleggene levert med en liten katalysator.. du ser også at de spjeld wire'ene er koblet til rett før en liten "bolle" midt på røret. noe som gjør at lyden er veldig begrenset på disse anleggene... Da mener jeg det er litt tøvete å bruke så sinnsykt mye penger på helt anlegg :-)Voodoodoo skrev:Disse akra pottene er EC/EU godkjente:
http://www.akrapovic.com/en/Motorcycle/ ... 8Carbon%29" onclick="window.open(this.href);return false;
Artificial intelligence is no match for natural stupidity
-
- Kontakt:
Hehehe... godt å høre vi er enigeVoodoodoo skrev:
jeg hadde driti langt i E merkinga og handla det jeg hadde lyst på...

Utrolig hva en kan slippe unna med om han har snakketøyet i orden

Går fint og ta turen nedover alene og, stoppa innom der i fjor sommer på tur ned til alpene. Alltid hatt lyst til og kjøre på ringen så da lot jeg meg ikke stoppe av at jeg måtte ta turen alene.LordShaft skrev: Har sinnsykt lyst nedover dit selv. Er bare så forbanna synd at jeg ikke har mange i omgangskretsen min som har like mye fri som meg, og har like stor interesse for mc og banekjøring som meg![]()
Rakk dessverre bare en runde før banen ble stengt etter at en CBR1000RR og en Porsche 911 hadde et lite sammenstøt. Porschen kom ut på bergingsbil med flatt tak mens CBR´n kunne kjøres tilbake til pit, 2 hjul er tydeligvis bedre enn 4

Skal vel ikke se bort fra at det blir en ny tur nedover i år også, forhåpentligvis med mere enn en runde rundt banen.
-
- Kontakt:
Hallaien Arvid
Ja jeg lar meg ikke stoppe av at jeg eventuelt må dra alene :-) Jeg er heldigvis veldig sosial av meg, og har veldig lite problemer med å komme i kontakt med likesinnede
Tanken har slått meg flere ganger, men har aldri makket meg til å ta turen. Men passer det seg slik i år (må ta litt hensyn til ny jobb) så blir det tur.
Har hørt flere som har opplevd samme situasjon som deg :[-o< Heldigvis ikke alvorlig for annet en kjøretøyene :-)å

Ja jeg lar meg ikke stoppe av at jeg eventuelt må dra alene :-) Jeg er heldigvis veldig sosial av meg, og har veldig lite problemer med å komme i kontakt med likesinnede

Tanken har slått meg flere ganger, men har aldri makket meg til å ta turen. Men passer det seg slik i år (må ta litt hensyn til ny jobb) så blir det tur.
Har hørt flere som har opplevd samme situasjon som deg :[-o< Heldigvis ikke alvorlig for annet en kjøretøyene :-)å
Trur du ikkje trenger å bekjymre deg for lav lyd med akra potter
[video]https://www.youtube.com/watch?v=OMKO6scYmO4[/video]

[video]https://www.youtube.com/watch?v=OMKO6scYmO4[/video]
-
- Kontakt:
Hehehe.... nei som du sikkert ser, så er dette shorty pipe uten dB killer. Som i følge flere kilder på internett (hvor troverdig er usikkert) holde rundt 115 dB... Noe som er helt hinsides :-)
Jeg tok det ganske med ro rundt banen, særlig med forbikjøringer. Var mye biler der og ikke minst en bobil av alle ting, stor hastighetsforskjell kan jo lett føre til skumle situasjoner. Tror nesten jeg til tider brukte mere tid på og se i speilene og passe på rundt meg så jeg ikke skulle bli rent i senk av en annen gærning utpå derLordShaft skrev:Hallaien Arvid![]()
Ja jeg lar meg ikke stoppe av at jeg eventuelt må dra alene :-) Jeg er heldigvis veldig sosial av meg, og har veldig lite problemer med å komme i kontakt med likesinnede![]()

Greide uansett å få gummien såpass varm at den begynte og smelte/rulle opp da, horna vokser fort opp av hjelmen

-
- Kontakt:
Var i kontakt med Sigma Motor i dag. Hadde en utrolig hyggelig telefonsamtale med en av gutta der nede
Hadde en del spm angående salg av sykkel, og at jeg gjerne ville ha tatt storservice på sykkelen, samt bytte av reimer før jeg la den ut for salg. Denne servicen kostet 5000,- pluss deler. Overraskende billig, men prisen kan jo få seg en høy svingning om vippearmene må byttes :-# Bank i bordet.
De skulle også ha 10% av salgsummen hvis de skulle selge sykkelen for meg. Da fikser de alt som heter annonsering osv osv. Lettvint og sterkt vurdert.
Jeg kan jo prøve å selge den uten å ta service på den, gå litt ned i pris. Der er jo nok av Ducati entusiaster som har mer en kunnskap nok til å gjøre denne jobben på sykkelen selv.... Siden jeg ikke har noe bråhast med å selge. Kan dette være et alternativ og heller gå for hvis det er liten respons.
Har bestemt meg for at sykkelen må gå. Har ingen plass å sette den vekk. Og har ikke samvittighet til å la den stå ukjørt så lenge.
Ducati'er skal kjøres regelmessig 

Hadde en del spm angående salg av sykkel, og at jeg gjerne ville ha tatt storservice på sykkelen, samt bytte av reimer før jeg la den ut for salg. Denne servicen kostet 5000,- pluss deler. Overraskende billig, men prisen kan jo få seg en høy svingning om vippearmene må byttes :-# Bank i bordet.
De skulle også ha 10% av salgsummen hvis de skulle selge sykkelen for meg. Da fikser de alt som heter annonsering osv osv. Lettvint og sterkt vurdert.
Jeg kan jo prøve å selge den uten å ta service på den, gå litt ned i pris. Der er jo nok av Ducati entusiaster som har mer en kunnskap nok til å gjøre denne jobben på sykkelen selv.... Siden jeg ikke har noe bråhast med å selge. Kan dette være et alternativ og heller gå for hvis det er liten respons.

Har bestemt meg for at sykkelen må gå. Har ingen plass å sette den vekk. Og har ikke samvittighet til å la den stå ukjørt så lenge.

-
- Kontakt:
Haha nei skulle jeg detVoodoodoo skrev:posta feil

Ducati'en må gjøre rom for den nye herligheten

- Voodoodoo
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
LordShaft skrev:Haha nei skulle jeg detVoodoodoo skrev:posta feil![]()
Ducati'en må gjøre rom for den nye herligheten

Artificial intelligence is no match for natural stupidity
-
- Kontakt:
Totalt 4760,- kroner til staten! Kyss meg i *******
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Åssen har dette gått til da?????? 
Eller er det en bil innbakt også?

Eller er det en bil innbakt også?
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
-
- Kontakt:
Er nok en bil innbakt også ja 

Du får vel et til slikt krav, vist du ikkje har fått forhandlet den inn i prisen på S1000RR din :-)å
Har du tenkt over dette LordShaft? At uansett hva slags eksosanlegg du velger til bayeren, så får du ikke tilbake godlyden av en L-twin?

We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
-
- Kontakt:
Jeg får nok enda ett til jaZZR-Tom skrev:Du får vel et til slikt krav, vist du ikkje har fått forhandlet den inn i prisen på S1000RR din :-)å
](./images/smilies/grrr.gif)
Hahaha... jeg var ute i garasjen å fyrte opp sykkelen i stad.Desmo skrev:Har du tenkt over dette LordShaft? At uansett hva slags eksosanlegg du velger til bayeren, så får du ikke tilbake godlyden av en L-twin?![]()

Og så er jeg glad jeg har en halvgammel Ducati. Føler meg liksom litt hevet over dem som har gått og kjøpt "the aller værste". For de må jo bytte sykkel ofte for å holde seg på topp. 

We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
-
- Kontakt:
Hahaha Hør han nå
Kommer en dag der du må handle nytt du også serru
Blir spennende å se om jeg trives like godt på tyskeren som jeg har gjort på Ducati
En ting er hvertfall sikkert, sesongen nærmer seg....
å jeg gleder meg som en unge

Kommer en dag der du må handle nytt du også serru

En ting er hvertfall sikkert, sesongen nærmer seg....

-
- Kontakt:
Fy søren det er vårstemning i Bergen om dagene :-)
Blå himmel, 7 grader og skikkelig varmt i solveggen! Så flere som kastet seg på sykkelen i dag. Frister noe sjukt å hente ut min også, men jeg får vel smøre meg med tålmodighet. Vente et par uker til tenker jeg :-) ca 10 grader og slutt på nattefrosten :-) hadde også gjort seg om det kom litt skikkelig regnvær også, få spylt vekk det siste av saltet.
Hadde meg en liten tur på fjellet la med fruen i dag, gikk opp til geitanuken eller hva det heter. Fin tur, men flere partier med mye is. Håper på lang og god sesong i år :-)
Blå himmel, 7 grader og skikkelig varmt i solveggen! Så flere som kastet seg på sykkelen i dag. Frister noe sjukt å hente ut min også, men jeg får vel smøre meg med tålmodighet. Vente et par uker til tenker jeg :-) ca 10 grader og slutt på nattefrosten :-) hadde også gjort seg om det kom litt skikkelig regnvær også, få spylt vekk det siste av saltet.
Hadde meg en liten tur på fjellet la med fruen i dag, gikk opp til geitanuken eller hva det heter. Fin tur, men flere partier med mye is. Håper på lang og god sesong i år :-)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Kontakt:
Var innom å fikk et lite gjensyn med sykkelen i dag :-) det er vår i Bergen, og jeg er sinnsykt klar for å starte sesongen :-)
Ble enig med gutta når jeg skulle hente den ut, slik at den blir prioritert i forhold til klargjøring og registrering. Nå er det bare å telle dager :-D
Ble enig med gutta når jeg skulle hente den ut, slik at den blir prioritert i forhold til klargjøring og registrering. Nå er det bare å telle dager :-D
Er nice den sykkelen der.
Jeg forstår godt at du teller ned dager, timer og minutter til henting av sykkelen.
Du må ta noen bilder osv, når du henter sykkelen da.
Må ha bilde av ny eier med sykkel uten for butikken
Og hvor lenge er det til skikkelig vårløsning i Bergen?
Her jeg bor, er det desverre enda noen uker til er jeg redd.
Hovedveier er fri for is nå. Men mye smelting og masse salt. Gjør at jeg venter enda noen uker før jeg henter sykkelen.
Og oppkjørselen her bør være fri for is. kjedelig å legge ned sykkelen etter 3 meters tur. :-)å

Jeg forstår godt at du teller ned dager, timer og minutter til henting av sykkelen.
Du må ta noen bilder osv, når du henter sykkelen da.
Må ha bilde av ny eier med sykkel uten for butikken

Og hvor lenge er det til skikkelig vårløsning i Bergen?
Her jeg bor, er det desverre enda noen uker til er jeg redd.
Hovedveier er fri for is nå. Men mye smelting og masse salt. Gjør at jeg venter enda noen uker før jeg henter sykkelen.
Og oppkjørselen her bør være fri for is. kjedelig å legge ned sykkelen etter 3 meters tur. :-)å
Stallen:
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------
-
- Kontakt:
Ja det kommer både film og bilder den dagen jeg får hentet sykkelen
Da skal det dokumenteres i det vide og breie
De fleste pleier å ta sykkelen på veien etter påske. Men de som har mest kløe, tar den ut i løpet av mars. Vi er heldigvis heldig med våren her på vestlandet. Siden jeg valgte å flytte til Bergen, har vi hatt veldig fine vår måneder.
Jeg satser på å få min på veien uken før påske. Skulle det være dårlig vær, blir det ikke før etter påske (skal på hytten i påsken :-) )
Ser det er fortsatt mye salt og veistøv, for ikke å snakke om grusrester veldig mange plasser. Jeg vet ikke når kostebilene til kommunen har planer om å dukke opp. Men det er jo ett sikkert tegn på at det er på tide å få sykkelen på veien

De fleste pleier å ta sykkelen på veien etter påske. Men de som har mest kløe, tar den ut i løpet av mars. Vi er heldigvis heldig med våren her på vestlandet. Siden jeg valgte å flytte til Bergen, har vi hatt veldig fine vår måneder.
Jeg satser på å få min på veien uken før påske. Skulle det være dårlig vær, blir det ikke før etter påske (skal på hytten i påsken :-) )
Ser det er fortsatt mye salt og veistøv, for ikke å snakke om grusrester veldig mange plasser. Jeg vet ikke når kostebilene til kommunen har planer om å dukke opp. Men det er jo ett sikkert tegn på at det er på tide å få sykkelen på veien