Snikkeren skrev:Jeg synes også det er synd hvis noen ønsker å melde seg ut pga dette. Jeg må understreke nok en gang at vi er ikke helt klare med teksten i reglene. Jeg tror vi havner på en løsning de aller fleste kan akseptere.
Det dere skriver her gir oss da ingen grunn til å tro at dette blir bra. Dere viser jo stadig at dere ikke har forstått loven, eller at dere tar innover dere kommentarene fra brukerne.
Snikkeren skrev:Jeg skjønner hvorfor dere kjemper for rettighetene til bildene deres, og det gjør de andre i teamet også.
Jeg er sterkt i tvil om dere har forstått dette. Gjorde dere det hadde dere hatt et annet alternativ klart for lenge siden, og ei heller kommet med den formuleringen i utgangspunktet.
Snikkeren skrev:Det jeg har reagert på er måten det blir argumentert på, men angrep på både administrator og moderatorer.
Det har da ikke vært angrep på dere her, det er brukerbetingelsene som administrasjonen her har laget som angripes. Og det med god grunn. At noen i administrasjonen føler dette sårende får så være, mitt råd i så måte er å ikke ta det personlig.
Og siden du er inne på temaet: Hva mener administrator og moderatorer om svaret AJ har gitt meg i denne posten, hvor det diskuteres delvis det samme som her?
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=2 ... &start=180" onclick="window.open(this.href);return false; En smule provoserende og arrogant? Litt barnslig også kanskje? Som leder må man tåle at folk spør om og vil ha svar på saker, og det forventes at man oppfører seg med noe som er i nærheten av normal folkeskikk. Som sagt i siste post der: AJ har fortsatt mulighet til å rette opp dette, om han har ønske om og vilje til det. Men tilbudet har en utløpsdato, det varer ikke evig.
Snikkeren skrev:Når vi ber om litt tid på oss for å endre de reglene som vi la ut, så virker det som om det ikke blir oppfattet at vi faktisk har tenkt å endre de.
Mitt råd er: Vent til de endelige reglene foreligger før dere gjør noe.
Om det foreligger endelige regler er det jo for sent å gjøre noe, annet enn å slette seg som bruker da. Brukerne her ønsker å påvirke reglene før de blir endelige, det er derfor man skriver her.