jeg er vanligvis ikke veldig plaget med denne snitthastigheten her til lands...JohnnyTh skrev:Holder gjerne marsjfart på 160-180 på A6'en min

jeg er vanligvis ikke veldig plaget med denne snitthastigheten her til lands...JohnnyTh skrev:Holder gjerne marsjfart på 160-180 på A6'en min
Jeg har hatt to av mine inne for omlakkering uten at det har kostet meg verken energi eller penger men jeg tok det direkte via mercedes verksted.Duville skrev:KjempegarantiCarpa skrev:Det var en periode Mercede slet med det ja men de hadde en utvidet garanti og det gikk veldig greit å få dette fikset.Godtvoksen skrev:
Ja, før mercedesen detter sammen i en rusthaug...
Nå har jeg en 2007 mod som det ikke finnes en rustflekk på
Fikk tilbud om at de kunne ta alt for den nette sum av kr 105 000 men de kunne ikke garantere prisen, nei. Ferdig lakkert....
Lyngdal Karosseri og Auto hvor jeg hadde handlet biler og ellers hadde brukt en del - inntil dette gode tilbudet da....
mekkern skrev:jeg er vanligvis ikke veldig plaget med denne snitthastigheten her til lands...JohnnyTh skrev:Holder gjerne marsjfart på 160-180 på A6'en min
Ganske lang periode Mersedes har hatt rustproblemer. Husker når jeg hadde karrosoriverksted på tidlig nittitall og når det kom en kunde med mersedes så var det ikke med glede vi tok imot. på åttitalls mersedeser rustet gulvet i filler. Og min far har en 2001 modell og den har vært inne til lakkering flere ganger pga rust. han fikk beskjed sist om at nå ble det ikke tatt mer på garantien.Carpa skrev:Jeg har hatt to av mine inne for omlakkering uten at det har kostet meg verken energi eller penger men jeg tok det direkte via mercedes verksted.Duville skrev:KjempegarantiCarpa skrev:Det var en periode Mercede slet med det ja men de hadde en utvidet garanti og det gikk veldig greit å få dette fikset.Godtvoksen skrev:
Ja, før mercedesen detter sammen i en rusthaug...
Nå har jeg en 2007 mod som det ikke finnes en rustflekk på
Fikk tilbud om at de kunne ta alt for den nette sum av kr 105 000 men de kunne ikke garantere prisen, nei. Ferdig lakkert....
Lyngdal Karosseri og Auto hvor jeg hadde handlet biler og ellers hadde brukt en del - inntil dette gode tilbudet da....
Vel..... se hva de kaller dette forumet.simpson skrev:Vel, se hva du kaller tråden...
hakhap skrev:Alle sier honda er skuddsikre
Så da må konklusjonen bli??Kawasaki skrev:hakhap skrev:Alle sier honda er skuddsikre
Overtok en CBX750 for noen måneder siden,var ikke mye skuddsikker denSå det er sikkert bare noe de sier,spesiellt de som kjører Honda.
Kawasaki skrev:hakhap skrev:Alle sier honda er skuddsikre
Overtok en CBX750 for noen måneder siden,var ikke mye skuddsikker den![]()
jonnykr skrev:Så da må konklusjonen bli??![]()
![]()
Jeg hadde en Isuzu Trooper for mange år siden, mener den er koreansk..MaxTron skrev:Når det gjelder bil er vel Sør-koreansk de mest driftssikre...?
Bil er for mæ bare ett fremkomstmiddel så æ har en Honda, ho har en Hyundai.
Nabo'n kjøpte seg en toppmodell, topp utstyrt Passat for 3-4 år siden, går ut fra at han hadde mye glede av kvalitetsfølelsen i "pizzabilen" fra forhandleren som han kjørte bortimot halvparten av tiden første 1,5 året...
Se hvilket forum du er i.simpson skrev:Vel, se hva du kaller tråden...
Det er mye som ikke er mc-relatert som blir diskutert her inne.ZZR-Erling skrev:Se hvilket forum du er i.simpson skrev:Vel, se hva du kaller tråden...
Tipper det japse, men det forandrer ikke kvaliteten uansett.Carpa skrev:Jeg hadde en Isuzu Trooper for mange år siden, mener den er koreansk..MaxTron skrev:Når det gjelder bil er vel Sør-koreansk de mest driftssikre...?
Bil er for mæ bare ett fremkomstmiddel så æ har en Honda, ho har en Hyundai.
Nabo'n kjøpte seg en toppmodell, topp utstyrt Passat for 3-4 år siden, går ut fra at han hadde mye glede av kvalitetsfølelsen i "pizzabilen" fra forhandleren som han kjørte bortimot halvparten av tiden første 1,5 året...![]()
Det er den mest bedritne bilen jeg noen gang har hatt, måtte skifte både gearkasse og motor på den
Blir brukt av GM.DrGreve skrev:Izuzu er nok GM sitt produkt og faktisk verre enn Vauxhall :)
At en enslig Honda kneler en gang er jo ikke nødvendigvis representativt for merket var det jeg ville frem til da vøtt.Kawasaki skrev:jonnykr skrev:Så da må konklusjonen bli??![]()
![]()
At det klør i hodet på jonny? Bare vær forsiktig,at du ikke får flis i finger'n
De er for det meste "rett frem" og meget kurante. Det er vel noen som har vært "grei" med deg og sagt detCarpa skrev:Har forresten hørt at Kawasaki er kronglete å skru på, hva mener dere som har erfaring med det?