Hei hei folkens...
Jeg tar en STOR TAKK for alle gratulasjonene her på min side.
Ja, vi var i byttemodus, men den kom raskere en beregnet. Tysker'n har tydelig fått et større infeksjon. I alle fall klarer ikke verkstedet å kurere gamlingen før Norgestreffet. Vi så det lå an til å bli en sykkel-løs Norgestreff/pinse... Slikt kan vi ikke være med på tenkte vi og dermed var forhandlingene i gang.
Valget ble K 1200 LT 2004 mod. Kjørt ca 38.000 km med en Peak henger.
Peak henger for MC.JPG
Turen hjem ble litt lengre en normalt for en Trondheim/Bergertur. 106 mil endte det på. Joda...det blir TRESMAK I RÆVA på en LT også. Er noe usikker om den er noe bedre en Tysker'n. RT'n har jeg virkelig vært fornøyd med.
Så vi gir nyMoppen noen mil til..
Takker også for all hjelpsomhet fra Trønderne. Ble hentet, matet og loset fram til både verksted og Biltilsyn...
Globe hev seg ganske så raskt rundt og begynte å mace på sykkelen...så kalt hjemmemacing. Han gikk vist noen bakveier, derfor denne stillingen.
BMW K 1200 LT (20)-w800-h600.JPG
Bannerbilde er obligatorisk når så mange forumister møtes, og alle er med å leiter etter banneret...
BMW K 1200 LT (82)-w800-h600.JPG
Etter at vi har lett i en henger full av EN garsjes innhold...fant Globe den i bilen
BMW K 1200 LT (95)-w800-h600.JPG
Mandag fikk jeg omregistrert sykkel og henger, samt byttet bakdekk og lyspære. Så bar det i vei hjemmover for å fylle opp ekvipasjen til Stjørdalstur. Vi sees på Norgestreffet.
BMW K 1200 LT (66)-w800-h600.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.