Symtec varmehåndtak...
Er det noen her på forumet som har oppdaterte linker / evt. vet hvor en kan kjøpe Symtec Varmeholker til en grei penge?
Takker for hjelpen
AJ - Kjempe monterings beskrivelse.

Elruts
Helt enig, prøvde i helgen å ta av holkene bare for å se om disse lot seg tas av. og da var et skrujern og trykkluftpistol enormt bra.cannon skrev:Kan anbefale trykkluft for både demontering og montering av holker. Trykkluftpistol mellom holk og grep lager luftpute i mellomrommet og holken glir ganske lett både av og på. Bruker aldri lim eller spray, men kan sikre holkene med sikringstråd hvis nødvendig.
Hvor mange watt trekker varmeelementene som er brukt i denne tråden?
Å fryse på fingrene i -ja hvor lang tid tar 6 mil? under en time? Er jo ikke all verdens. Men hvis man skal kjøre langt. Kanskje dagevis i regn og kaldt da er det greit å ha litt varme.l-k-p skrev::-) Beklager, alle kan koble, så mange varmekilder, dem vil til sin private Mc .Jeg trenger ikke ,selv om jeg kjører 6mil nordfra inn til Oslo hver dag. Så lenge det er isfritt. Har startet i -2 og kjørt, og hatt det samme når jeg er hjemme 23.45. Hva du gjør, må være ditt valg,uten å bli fornærmet av meg.
Vil bare anbefale AJ sin beskrivelse på det sterkeste. Ikke nødvendig med trykkluft og kompressor eller andre avanserte verktøy. Jeg har gjort det på to motorsykler nå. Jeg er ingen mekaniker, men det gikk like greit hver gang.Elruts84 skrev:Heisann
Symtec varmehåndtak...
Er det noen her på forumet som har oppdaterte linker / evt. vet hvor en kan kjøpe Symtec Varmeholker til en grei penge?
Takker for hjelpen
AJ - Kjempe monterings beskrivelse.![]()
Elruts
hehe..Ja AJ- sin beskrivelse var genial. Holkene på min 98 model satt som F.... hehe..Så da prøvde jeg trykkluft som hjalp veldig bra. Men satser på de fleste klarer seg med AJ sin forklaring.SuperMorten skrev:Vil bare anbefale AJ sin beskrivelse på det sterkeste. Ikke nødvendig med trykkluft og kompressor eller andre avanserte verktøy. Jeg har gjort det på to motorsykler nå. Jeg er ingen mekaniker, men det gikk like greit hver gang.Elruts84 skrev:Heisann
Symtec varmehåndtak...
Takker for hjelpen
Elruts
Jeg bestilte disse:Elruts84 skrev:hehe..Ja AJ- sin beskrivelse var genial. Holkene på min 98 model satt som F.... hehe..Så da prøvde jeg trykkluft som hjalp veldig bra. Men satser på de fleste klarer seg med AJ sin forklaring.SuperMorten skrev:Vil bare anbefale AJ sin beskrivelse på det sterkeste. Ikke nødvendig med trykkluft og kompressor eller andre avanserte verktøy. Jeg har gjort det på to motorsykler nå. Jeg er ingen mekaniker, men det gikk like greit hver gang.Elruts84 skrev:Heisann
Symtec varmehåndtak...
Takker for hjelpen
Elruts
Lykke til alle. Jeg er på googling etter billige Symtec varmeholker.
Fortsatt ingen som vet om en grei, billig og rask nettside som lever Symtec Varmeholker? Eller er det Ebay som er tingen?
Elruts