Jeg er selværklært Potteplante Seriemorder ! De dauer så fint når de ikke blir stellet og koset med. Det i hagen rasper jeg greit over med hagetraktoren. Står det noe i sprakende farger igjen så anbefaler jeg bensindrevet kanteklipper

Disse syslene bedrives for det meste når jeg blir drittlei av gnålinga til Haus Gestapo om at bedene må lukes.

Det er hennes jobb jeg luker kun maskinellt eller med diesel. Så er det et hævlete med prekener om svovel og helvetes pine og litte granne kneising med nakken
Også må jeg betale penger ut av nesa for no blomstermøl so som jeg kverker en måned senere. Til naboens store forlystelse

Nå får du kjæft sier naboen som fører loggbok om alt som skjer i nabolaget

Også får han beskjed om å passe sine egne saker før jeg stuper ut døra under verbal styggedom noen timer senere. Så får Willy beskjed om å bekymre seg for det som er østafor veien og med full beskjed om at han er en tøffel

Og i bakgrunnen griner kona hans over en ny tragedie i Paradice Hotel som akkompanering.
Nå må du sende inn ny forsyning med Kleneex sier jeg og Willy humper over håndballbanen med blikket stivt festet på Rema 1000 mens det piper fra rollatoren i protest over farten.

Sånn går nå dagene. :-