
Lurte lenge å hva dette kunne skyldes, og bytta om på tennplugg-ledninger, sjekka plugger og allverdens. Til slutt begynte jeg med det "enkleste". Får sylinderen "saft"? Skrudde opp bunnskruen på forgasseren, og der var det tørt, gitt. Tok ut forgasserne igjen og åpna 2'eren. Dyse-nåla som styres av flottøren var "stuck". Fiksa opp i det, og skulle prøve å starte den, men da var ikke startmotoren villig...

Har nå fått "overhalt" startmotoren (egen tråd), og i dag var det testing... Var knapt borti starteren før den startet som ei klokke!! (Eller; Vegg-ur kan man vel heller si, siden eksosen fra 2 og 3 sylinder ikke går gjennom potta ennå

Det begynner å nærme seg noe nå, men de eksos-røra er en hardere nøtt enn jeg forutså. Finner rett og slett ikke rett dimensjon... Har sjekket både BT og skraphandleren, men nix... Skulle ikke tro det skulle bli så forbasket vanskelig!!