Håper vi får til et HUSKER DU HUSKER DU treff i 2015

Wow, Trond. Jeg trodde et øyeblikk det var Pat Sharp som var på besøk jegAJ skrev:Olav K skrev:Nå satte jeg lørdagsbiffen i halsen her, du var ubetalelig med den løvemankenBusa Trond skrev:![]()
Bannerbildet etter en fjong en i glasset blir det også![]()
Her med Intruder med Helvetes caps, og
Busa Trond med AJ sveis![]()
[img]http://i1160.photobucket.com/albums/q49 ... mtn5cu.jpg[/img]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kose dere masse, beste hilsen fra havet![]()
![]()
Ubetalelig
Når alle gode ting er tre, følger den fjerde med.Intruder skrev:Så var dette treffet historie,vellykket har jeg hørt....
og jeg har også hørt alle gode ting er tre
og en får slutte mens leken er god...??
Olav K skrev:Nå satte jeg lørdagsbiffen i halsen her, du var ubetalelig med den løvemankenBusa Trond skrev:![]()
Bannerbildet etter en fjong en i glasset blir det også![]()
Her med Intruder med Helvetes caps, og
Busa Trond med AJ sveis![]()
[img]http://i1160.photobucket.com/albums/q49 ... mtn5cu.jpg[/img]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kose dere masse, beste hilsen fra havet![]()
Busa Trond skrev:![]()
Vi får ha det som et nyttårsforsett å møtes der i august igjen Intruder![]()
Det som bekymrer meg er at vi ble så bortskjemt i matveien på sist tur atte, når Gourmetkokken ojda
klinte til med 7sjø-gryta er det vanskelig og ikke lengte tilbake
Gleder meg alleredeojda skrev:Busa Trond skrev:![]()
Det som bekymrer meg er at vi ble så bortskjemt i matveien på sist tur atte, når Gourmetkokken ojda
Nå blei jeg så fornerma atte neste gang det er min tur til å lage middag, blire potetgull å konjak igjen :-)å
Gielas skrev:Gleder meg alleredeojda skrev:Busa Trond skrev:![]()
Nå blei jeg så fornerma atte neste gang det er min tur til å lage middag, blire potetgull å konjak igjen :-)å
ArcticTiger skrev:Jeg kåmmer.
I mellomtiden får du ha et riktig godt nytt år Intruder!!Intruder skrev:Om det blir noe så kommer jeg med det samme gamle rælet vet dere,men foreløpig er jeg fortsatt 1 % usikker...selv om jeg vet det tallet ikke støtt er like populært her i grenda....
ME RIDING..
...og blir det noe er det altså onlyfor tidligere deltakere...
Gielas skrev:I mellomtiden får du ha et riktig godt nytt år Intruder!!Intruder skrev:Om det blir noe så kommer jeg med det samme gamle rælet vet dere,men foreløpig er jeg fortsatt 1 % usikker...selv om jeg vet det tallet ikke støtt er like populært her i grenda....
ME RIDING..
...og blir det noe er det altså onlyfor tidligere deltakere...
![]()