

Det heter L-twin på Ducatisk.mordor skrev:Hei
Grattis med sykkelen - Italiensk V-twin er veldig fint :)
Jeg kan ta'n for deg, jeg!PaniRider87 skrev:Lyder til at du får kjørt en masse i det siste.![]()
Skal å selv ha de første 100mil overstått fortest mulig, så man kan gi den full rulle.![]()
Fikk å beskjed fra Eker at den er klar til meg, men er dessverre i Sverige hele uken, så for ikke hentet den før Lørdagen uansett..
mortenolb skrev:Jeg kan ta'n for deg, jeg!PaniRider87 skrev:Lyder til at du får kjørt en masse i det siste.![]()
Skal å selv ha de første 100mil overstått fortest mulig, så man kan gi den full rulle.![]()
Fikk å beskjed fra Eker at den er klar til meg, men er dessverre i Sverige hele uken, så for ikke hentet den før Lørdagen uansett..
Det er jo kun oljeskift hver 6000 på din og det er sånn ca hva jeg gjør uansett på alle sykler :-)mortenolb skrev:Om jeg har forstått riktig, så er serviceintervallene på denne 12 000, og ventilsjekk/justering hver 24 000? Når jeg skal ha ny sykkel så NEKTER jeg å ha en som skal på service hver 6000 igjen
Nå kupper vi tråden her føler jeg, menKawagutten skrev:Det er jo kun oljeskift hver 6000 på din og det er sånn ca hva jeg gjør uansett på alle sykler :-)mortenolb skrev:Om jeg har forstått riktig, så er serviceintervallene på denne 12 000, og ventilsjekk/justering hver 24 000? Når jeg skal ha ny sykkel så NEKTER jeg å ha en som skal på service hver 6000 igjen
Det er klart, men jeg er for evneveik til å gjøre noe av det sjælbshagen skrev:Ekke mye du trenger å gjøre per 6 000 der da, meste er I=Inspect. :-)
Det hele er en vurderingssak. Økonomien tilsier at jeg skal ha en Suzuki FZ50 fra 1980.bshagen skrev:Blir det 1199 da eller? :-)
Jeg syns du skal ha Panigale, jeg lover deg at med en gang du får en L-Twin mellom beina, så kommer du til å bli hekta. Den er virkelig spesiell, det vanskelig og forklare.Blir nesten litt... viril.
![]()