Cutless skrev:Jeg kjører Lindstrand 2-delt skinndress:
Det her er faktisk akkurat den jakken jeg prøvde hos forhandler.
Skal ta en ny runde og teste litt. Den jakken jeg bestemmer meg for må gå sammen med buksa, så da må jeg treffe på både overdel og underdel.
Leste vel litt om den våte turen din i loggen din.. Her skal jeg lese meg opp på regndresser
LordShaft skrev:Selv har jeg Alpinestar sin Atem dress... Veldig fornøyd med denne, og den koster ikke akkurat skjorten når du bestiller fra utlandet, sammenlignet med her i norge.
Noen foretrekker tekstil, av for meg ukjente årsaker. Da skinn er så utrolig mye bedre å ha på kroppen når du kjører. Du føler deg langt mere i ett med sykkelen, samt at du sitter støpt på en måte. Du har ikke noe slingring som en ofte opplever i tekstil. Sikkerheten er også langt bedre på skinn kontra tekstil.
Nå er du vel noe høyere enn meg.
Er 180 og ligger mellom 85-90 kg, alt etter hvor mye trening det har vært :[-o<
Jeg kjenner at jeg ønsker å prøve en dress før jeg bestiller fra nett.
XL-moto har vært veldig greie tidligere hvor jeg har prøvd størrelser og returnert og byttet.
Hvordan erfaring har du med fc-moto?
Jeg kjøper den at du "føler deg mer i ett" med sykkelen. Tror også at du har en trygghetsfølelse med skinn.
Men jeg må nok prøve skinn en stund før jeg går med på at det er mer behagelig! Nå har jeg utelukkende kjørt med tekstilklær, og det er meget enkelt. Både på sykkel og av sykkel.