I så fall kommer jeg til å parkere sykkelen ute på tunet. Vil ikke ha den med inn i stua hvis det skal være okser der.

Han vil få en helt ny sykkel! Ikke til å kjenne igjen! Ymse deler og biter er påkrevd....Jalmar skrev:Den blir fin vettu. Da får Intruder med seg Braastad til partyet hos AJ.
Hvis han bare legger ut kortnummer og kode nå, så skal vi ta oss av handlingen på ebay også. Han vil aldri mangle noe til sykkelen etter det.
Denne?Jalmar skrev:Jeg er mest opptatt av om Intruder får tak i den bagasjebæreren jeg. :=D>
Ja, der kan du se. Syns vi er rause med Intruder nå. Ikke bare hjelper vi til med å skaffe bagasjebærer, vi tilbyr oss å fornye hele sykkelen hans også. Vi kan jo ikke si noe annet enn at vi er snille og flinke.cheron skrev:Han vil få en helt ny sykkel! Ikke til å kjenne igjen! Ymse deler og biter er påkrevd....Jalmar skrev:Den blir fin vettu. Da får Intruder med seg Braastad til partyet hos AJ.
Hvis han bare legger ut kortnummer og kode nå, så skal vi ta oss av handlingen på ebay også. Han vil aldri mangle noe til sykkelen etter det.
Stoler på Ragnhild og Cheron, jeg...cheron skrev:Jeg og Ragnhild har full kontroll inni alle denne off-topicenHar lagt igjen beskjed til Intruder innimellom her.. Men som sagt, stol på meg og Ragnhild...
Full kontroll
Særlig om vi skal ta med egne stoler, da MÅ intruder ha bagasjebrett... Slenge den bakpå ryggen kanskje?Jalmar skrev:Noe må vi jo stole på. Det blir vel ikke så mange hele stoler igjen hos AJ etter det partyet.
Jo, men jeg er så beskjeden at jeg gjerne overlater æren for de gode ideene til AJ.Ragnhild skrev:Var du som fant på å ta med doningen inn på stua Jalmar
Ragnhild skrev:Denne?Jalmar skrev:Jeg er mest opptatt av om Intruder får tak i den bagasjebæreren jeg. :=D>
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzuki-I ... 10010r4038
Gjør'n sikkert
Ok...Ragnhild skrev:På vegne av samtlige som har bidratt til å skaffe deg et godt tilbud på bagasjebærer, vil jeg få takke for den unike sjansen vi fikk til å begynne planleggingen av årets happening i regi av MCsiden forumets admin
Høres da ut som en happening for megAJ skrev:Ok...Ragnhild skrev:På vegne av samtlige som har bidratt til å skaffe deg et godt tilbud på bagasjebærer, vil jeg få takke for den unike sjansen vi fikk til å begynne planleggingen av årets happening i regi av MCsiden forumets admin
bare for å avslutte dette med 'happening'; ikke forvent de helt store tingene, folkens!
Planen er fortsatt en liten sammenkomst mens været er bra før eller etter en tur på fine Hadelandsveier (i Oldermors Karjol..? :-s ...).
Joda, vi skal sitte i hagen og ha det det hyggelig med en kopp kaffe, eventuelt te, et glass saft og en kake...![]()
Planleggingen er i gang og mer info vil komme etter hvert i Biker Loggen 'AJ Arena'...
Joda, skal bli så fint så!Ragnhild skrev:Høres da ut som en happening for megAJ skrev:Ok...Ragnhild skrev:På vegne av samtlige som har bidratt til å skaffe deg et godt tilbud på bagasjebærer, vil jeg få takke for den unike sjansen vi fikk til å begynne planleggingen av årets happening i regi av MCsiden forumets admin
bare for å avslutte dette med 'happening'; ikke forvent de helt store tingene, folkens!
Planen er fortsatt en liten sammenkomst mens været er bra før eller etter en tur på fine Hadelandsveier (i Oldermors Karjol..? :-s ...).
Joda, vi skal sitte i hagen og ha det det hyggelig med en kopp kaffe, eventuelt te, et glass saft og en kake...![]()
Planleggingen er i gang og mer info vil komme etter hvert i Biker Loggen 'AJ Arena'...![]()
Fikk litt lyst til å sitere et av Piet Hein/Kumbels gruk, men det kan være til en mer alvorsfyldt anledning
To stykker...cheron skrev:AJ, du som bor på landet.... Har du katt?
Er MEGET allergisk!AJ skrev:To stykker...cheron skrev:AJ, du som bor på landet.... Har du katt?
men de skal vi greie å holde unna mens du er her, hvis du er allergisk...