Tror nevnte person bare synes at all betaling for parkering er idioti

okay....mortenolb skrev:Ja, bil ja. Kommer fortsatt ikke til å ta ut sykkelen før saltet er borte.
Tror nevnte person bare synes at all betaling for parkering er idioti
Har vært der borte på messer 5-6ganger parkert gratis hver gang. Alle gangene parkerer mc mellom thon hotel og messehallen. Du ser det når du kjører inn der. På en måte helt innerst på parkeringsområdet.Bjerknez skrev:Er du sikker?KTM950SMR skrev:Koster ikke noe å parkere med MC på messa. Bil derimot...
Takk for tipsetHar vært der borte på messer 5-6ganger parkert gratis hver gang. Alle gangene parkerer mc mellom thon hotel og messehallen. Du ser det når du kjører inn der. På en måte helt innerst på parkeringsområdet.
Jeg er der rundt kl 10 kjører bil da jeg ikke er alene.Bjerknez skrev:Da tar jeg sikte på og være på messa kl. 12:00 i morgen. Er det noe oppmøtested for oss her inne rundt den tiden?
Hadde jo vert trivelig med noen kjente ansikt når jeg dukket opp
Morten, jeg + 1 kommer ved 12 tia ihvertfall :)Bjerknez skrev:Hvem av dere her inne er dte som skal dit i morgen da, og når?
Da skal jeg prøve og være der kl. 12:00. Jeg tenker jeg setter meg på en kaffeteria av noe slag rett på innsiden av hovedinngangen hvis jeg ikke ser dere når jeg kommer. Har jo nummeret til mortenolb, så gir fra meg et pipToven skrev:Morten, jeg + 1 kommer ved 12 tia ihvertfall :)Bjerknez skrev:Hvem av dere her inne er dte som skal dit i morgen da, og når?
Prøvesatt du 1190-en til KTM?freddy123 skrev:
og den sykkelen som virket som mest komfort og sitte på var vel 1200gs 0g 800gs.
Denne har jeg prøvesittet hos AMD og synes jeg satt godt. Men kanskje litt hard sal...Kani skrev:Prøvesatt du 1190-en til KTM?freddy123 skrev:
og den sykkelen som virket som mest komfort og sitte på var vel 1200gs 0g 800gs.
Både jeg og Busa fikk besudlet salen på 1290'n idag... så da har vi fått avkreftet at det var en sykkel vi ikke kunne leve uten :-DAJ skrev:Denne har jeg prøvesittet hos AMD og synes jeg satt godt. Men kanskje litt hard sal...Kani skrev:Prøvesatt du 1190-en til KTM?freddy123 skrev:
?
1290'en skal visstnok være litt mykere (og tykkere...) i stoppingen.
Ok. Men jeg kan jo bruke sånn sykkelbukse...AJ skrev: Men kanskje litt hard sal...?
Litt usikker på hvordan jeg skal jeg skal tolke denne, faktisk...Olav K skrev:
Både jeg og Busa fikk besudlet salen på 1290'n idag... så da har vi fått avkreftet at det var en sykkel vi ikke kunne leve uten :-D