Nettoppkjellv skrev:Så har vi et flott utgangspunkt for nye helgeturer med Mc :-)

Kan fort hende jeg (og Ove?) blir nysgjerrige på dette nye fritidstilbudet deres og tar en tur for å inspisere nærmere...

Nettoppkjellv skrev:Så har vi et flott utgangspunkt for nye helgeturer med Mc :-)
14500km på Snell Powerlink kjedet nå, og virker forsåvidt som det holder greit. Dog så jeg at en slik O-ring hadde løsnet - det er litt tidlig. Kan tyde på at det er spart på gummikvaliteten. (Da blir det straks mer friksjon og rust som gjør at kjedet kan måtte byttes tidligere.) Blir nok DID neste gang. Advarer ellers mot kjedeverktøyet til XLMoto - helt ubrukelig! Den ekstra kjedelåsen der pinnene er som hule sylindre i tuppen er også helt nødvendig å bestille - da den som følger med krever Whale verktøyet (søk på youtube). DRC Pro Chain Tool er derimot et topp verktøy for klinking (av kjedelås der tuppen er hule sylindre)Viddy skrev:Kan se ut som du blir førstemann ut når,det gjelder den erfaringa Rune!RuneMC skrev:Nytt kjede-/drevsett bestilt fra XLMoto. Tar sjansen på ukjent merke SNELL Powerlink kjede denne gangen pga mye rimeligere enn D.I.D. (drevene fra JT som er det samme som jeg har) - så nå får dere bare pøse på med erfaringer.(Fant null og niks av tester om SNELL Powerlink kjede når jeg googlet... ) Tok med kjedeverktøy og ekstra klink kjedelås i samm slengen og da ble det samme pris som for pakke med D.I.D. kjede.
Vi venter i spenning !!
Det var tidlig start på softissesongen!Jompa skrev:Årets første softis.. med krokan, selv om jenta på Narvesen kalte det "gammelmannsstrø"![]()
Wow! Se der, jabadkernel skrev:Etter mye research og hundrevis av videoer på YouTube har jeg bestemt meg for Yamaha MT09 Tracer 2016 model :) Anbefales på det varmeste![]()
![]()
![]()
Fantastisk :-) Gratulerer så masse med et godt valg!badkernel skrev:Etter mye research og hundrevis av videoer på YouTube har jeg bestemt meg for Yamaha MT09 Tracer 2016 model :) Anbefales på det varmeste![]()
![]()
![]()
Er det sidelys? Kjørelys? eller hvilke lys er det jeg ser på bildet?Baffin skrev:Blei litt handel i dag![]()
Baffin
Grattis med SUPER-TØFF sykkel !badkernel skrev:Etter mye research og hundrevis av videoer på YouTube har jeg bestemt meg for Yamaha MT09 Tracer 2016 model :) Anbefales på det varmeste![]()
![]()
![]()
Ingen av delene, men en dobbel USB kontakt.Elruts84 skrev:
Er det sidelys? Kjørelys? eller hvilke lys er det jeg ser på bildet?
Elruts