LordShaft skrev:Har kommet over største skuffelsen over at du ikke var mere kreativ i nytt sykkelvalg

Så dagen er kommet for å gratulere med den røde skjønnheten. Det er jo tross alt en fantastisk flott sykkel
Aldri kjekt å høre om begravelser, ikke noe kjekt når en trofast kammerat skal under kniven. Det er sikkert vanskelig for folk uten kjeledyr selv å sette seg inn i dette, men fy flate så inntrykk slike ting gjør.
Godt å høre at alt står bra til med "ulv"
Kjør forsiktig!
PS! i kveld skal jeg driste meg utpå å smake noen brune dråper. Skåle litt for meg selv

Det er godt å høre at du takler skuffelsen så bra, det ville vært synd ellers
Men egentrøst med en god Whiskey kan utrette mirakler, å snart er alt som før
Skulle jeg ha byttet sykkeltype til en mere sportstouringrettet type hadde alt vært greiere,
da tror jeg Honda VFR1200F ville stått høyt/est på lista, men med de grunnønskene
jeg har med hensyn til netopp typen sykkel er det faktisk Exploreren som gjør den
mest komplette figur for meg. Har prøvd det meste av allroaderne, og de faller alle igjennom i forhåld til Tiger. Det eneste som fikk meg til å snuse litt rundt er de kjedelige
episodene jeg har hatt med den. Kombinasjonen av "nesten nok motor" kardang og et
sabla stabil men lettkjørt kjøretøy som er gøy å kjøre i moderate hastigheter på svingete veistrekk gjør det for meg. Det kommer også inn faktorer som baksetekomfort og nok men ikke for mye skjerming av elementene. Vanskelig å forklare dette, men jeg vet jeg
nok engang har valgt rett.
Nok engang takk for at du biter i deg skuffelsen og gratulerer. Fra deg hadde jeg egentlig ikke forventet meg noe mindre
Tigern har vært ute , og tilogmed gått litt i trapper, så vi begynner å bli optimistiske
der også. Jeg skal sikkert hilse fra han, (Han hilser på alle)