Desmo's skriverier.
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Re: Desmo's skriverier.
Vet hvor verdens ende er,men du Polltimester,hen i æll verda er Verdens Navle...? 

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
Det er "mildt" her også, bare -4. Men det tiner ikke disse snøhaugene rundt her.
We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
Intruder skrev:Vet hvor verdens ende er,men du Polltimester,hen i æll verda er Verdens Navle...?
7 kilometer nord for Verdens Ende vel. Hadde du du ikke geografi på skolen du gikk på ?

- Intruder
Jo,men allerede i 1960 var jeg så fremtidsrettet at jeg hadde selfmade GPS,så jeg fant
alltid frem til fine plasser jeg ikke engang visste eksisterte !

alltid frem til fine plasser jeg ikke engang visste eksisterte !

Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
Det kunne kanskje kalles å være nysgjerrig? Jeg for min del kom ikke før i -63, så jeg behøvde ikke noe sånn. 

Pogo
Pogo
Nå er det minus grader her men i morgen er det pluss grader igjen. Jippi ! 

- Intruder
Her var det - 15 i dag morges,virkelig noe å glede seg over for den som hadde tenkt
seg ut på ski i dag...
Nå kan jeg gudskjelovdessverre utsette det ei stund tell...

seg ut på ski i dag...
Nå kan jeg gudskjelovdessverre utsette det ei stund tell...

Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
Samme temperatur her i dag morges. Skal visst bli litt mildere i morra og fredag i følge Yr. Det spiller liten rolle om det er -8 eller -15, jeg har innearbeid. 

Pogo
Pogo
-
- Motorsykkelen din: x
Her snøøør det omsider litt, kommet en 20-30 cm de siste dager (bruker ikke være allverden med snø akkurat her jeg bor) Meen hva skjer da? For et par uker sia røyk det ei fjær i gearskiftemekanismen på traktorn, jeg har venta på å få den reparert, det er 20 timer arbeid, traktorn må deles for å bytte fjæra som koster 32,- (ja, trettito) pluss moms. Med transport til verksted og jobben der, kommer det på puslete 25.000,- pluss moms. Velvel.
Jeg låner en traktor av naboen til jeg får reparert min, og setter snøfresern på den. Hvaa skjer da? I helga var jeg ute å rydda noen hytteveier, BANG sa det da akslingen inni fresern røyk. Hva koster den a? 7000,- pluss frakt og moms.
Hvaa blir det neste
Er det no rart vi venter på VÅREN
Jeg låner en traktor av naboen til jeg får reparert min, og setter snøfresern på den. Hvaa skjer da? I helga var jeg ute å rydda noen hytteveier, BANG sa det da akslingen inni fresern røyk. Hva koster den a? 7000,- pluss frakt og moms.
Hvaa blir det neste

- MaxTron
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Skal vel være brytebolter på traktorfreser og, som skal gå før noe dyrt blir ødelagt??ArcticTiger skrev:Her snøøør det omsider litt, kommet en 20-30 cm de siste dager (bruker ikke være allverden med snø akkurat her jeg bor) Meen hva skjer da? For et par uker sia røyk det ei fjær i gearskiftemekanismen på traktorn, jeg har venta på å få den reparert, det er 20 timer arbeid, traktorn må deles for å bytte fjæra som koster 32,- (ja, trettito) pluss moms. Med transport til verksted og jobben der, kommer det på puslete 25.000,- pluss moms. Velvel.
Hvaa blir det neste![]()
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
-
- Motorsykkelen din: x
Nå skal ikke du være så nærgående og nesevis, MaxTrondMaxTron skrev: Skal vel være brytebolter på traktorfreser og, som skal gå før noe dyrt blir ødelagt??

Vel, det er en gammal freser, vi får ta det på kontoen "trøtthetsbrudd". Den røyk faktisk uten at belastningen var så stor.
Selg traktoren,stapp kuene dine pent inn i Gilde bilen og flytte permanent lenger syd i Kongeriket ? 

- MaxTron
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
no var det jo ikke meininga å være veken nærgående eller nesevis, vist det ble oppfattet sånn så beklager æ detArcticTiger skrev:Nå skal ikke du være så nærgående og nesevis, MaxTrondMaxTron skrev: Skal vel være brytebolter på traktorfreser og, som skal gå før noe dyrt blir ødelagt??![]()
Vel, det er en gammal freser, vi får ta det på kontoen "trøtthetsbrudd". Den røyk faktisk uten at belastningen var så stor.

karosseri er for biler!