Du skrøyt jo av 1190 i fjor. Faktisk så har jeg en boks med kjedefett i garasjen

TigerMama så jeg på Bruktboka i sta. Hun var skikkelig reingjort å fjong nå. Vi får håpe neste eier tar godt vare på a.
Hun så litt Ribet ut

LordShaft skrev:
Vet ikke om du har smykket ganen din med denne typen før, men jeg kan hvertfall fortelle at den er av de bedre med snev av røyksmak. Nå er jeg i utgangspunktet ikke så stor fan av røyket whiskey, men denne får alikevel en trygg 7'er. Men den glir ikke inn på topp 5 listen min.![]()
Ser du har vært ute å lekt deg i dag du også. Skål![]()
Note4
Du må jo slutte å tenke på de 16 og 17 åringene nå som du har blitt så gammel vel cognac er cognacojda skrev:LordShaft skrev:
Vet ikke om du har smykket ganen din med denne typen før, men jeg kan hvertfall fortelle at den er av de bedre med snev av røyksmak. Nå er jeg i utgangspunktet ikke så stor fan av røyket whiskey, men denne får alikevel en trygg 7'er. Men den glir ikke inn på topp 5 listen min.![]()
Ser du har vært ute å lekt deg i dag du også. Skål![]()
Note4
Joda, har vært innom både den, og 16 eller 17 års lagringen deres.
Temmelig mange år siden, men mener å huske at den var god,
men ikke outstanding i forhåld til pris. Men som sagt lenge siden![]()
Joda, det blei noen få mil i dag også :-)
Tur retur Carlberner som blir ca 30km samt to testrunder.
Den første, med 1290`n ble ganske solid til å være demodags-tur.
KTM-karen sa ikke noe da jeg kom tibake, men da jeg kjørte
runde nr 2, lurte han på om jeg ikke kunne være litt raskere denne gangen![]()
Han burde jo skjønt tegninga da jeg som 1. kunnde sa at jeg passet på å komme tidlig
så jeg kunne få testet stortraktoret litt grundig :-)å![]()
Fikk foresten et lodd på adventuredays i Sevsen. Den premien kunne jeg tenke meg
Ost er ost liksom?Kawagutten skrev:
Du må jo slutte å tenke på de 16 og 17 åringene nå som du har blitt så gammel vel cognac er cognac![]()
Visste ikke at jeg skulle dit Kawagutten.Kawagutten skrev:Var innom Tønsberg brygge en del senere enn dere men hadde nok tatt turen inn hvis du hadde sagt ifra at du skulle dit.
De har god mat og rimelige priser på maten der også.Kjenner han som driver Tollboden Spiseri og han er flink til å lage matojda skrev:Visste ikke at jeg skulle dit Kawagutten.Kawagutten skrev:Var innom Tønsberg brygge en del senere enn dere men hadde nok tatt turen inn hvis du hadde sagt ifra at du skulle dit.
Var en sånn på sparket NAF-Søndagstur.
Men softicen var god den
Hørtes ut som han viste hvem du varfra et annet sted.Så ut som en god sal han hadde så var nok ekstra fin å kjøre :-)ojda skrev:Ukjent, men jaggu var det flott sykkel ja
48 smuggler-Braastad i den største sieveskaKawagutten skrev:Ojda den var diger,sikkert plass til 40 Braastad i den
ojda skrev:48 smuggler-Braastad i den største sieveskaKawagutten skrev:Ojda den var diger,sikkert plass til 40 Braastad i den![]()
Burde være nok for bortimot ei uke
En ting jeg har lurt mye på når jeg ser sykkler med store bokser.. Tror dere de vil flyte hvis man hopper på sjøen med tomme bokser..?ojda skrev:Så ikke denne posten din før nåMen det har jo ordnet seg, så da.
Har hatt etpar timer i garasjen, å rigget NyTigeren for Europaexpedisjon. Bagasjemessig![]()
Blir nok plass til å ta med matpakke fra hotellfrokosten også nå![]()
[img]http://i1200.photobucket.com/albums/bb3 ... kh1u8b.jpg[/img]
I morra er det til Sappsborg for 1.gangs-service og montering av varmeholker og varmesete :-)å
Blir vel rå med en liten Braastad og litt øl til helgen å vil jeg tro
Ingen problemer. 235 kroner natta, inkludert frokostLordShaft skrev:Jeg ser nå hvem jeg skal aliere meg med på turenHer er det GOD plass. Skulle behovet melde seg så lurer jeg på å søke tilflukt i toppboksen din Ojda
sankyo skrev:Ble litt nysgjerrig når du sa schwarzbier, men det du har kjøpt er vel rett og slett den mørke hveteølen til Erdinger. Eller tar jeg feil?
Jadda, du har helt rett.sankyo skrev:Ble litt nysgjerrig når du sa schwarzbier, men det du har kjøpt er vel rett og slett den mørke hveteølen til Erdinger. Eller tar jeg feil?