Overtagelse på huset klokken 16 i dag. Blir nok en dag eller to med litt hektisk aktivitet, men fy flate så digg det skal bli å komme seg i hus, mye mer plass, storre bod, og større garasje

En flott kombinasjon detLordShaft skrev:Enkelte dager er det bare to ting som funker...
Kaffe og snus![]()
Note 4
Hadde det bare blitt med den ene så...LordShaft skrev:Men en last må da være lov å ha![]()
Note 4
Det har seg slik at jeg var administrator på den siden før og moderator. Så en del effekter henger igjen. De koppene er meget god til kaffe.mortenolb skrev:Feil forum på koppen, da!
Du får sende en alvorlig SMS hvor du skriver "Jeg tror vi må ta en prat senere i dag..."LordShaft skrev:den blir ikke god å få opp hit i 2.etg (stue og kjøkken) Nede i 1.etg derimot, er det god plass i mellom soverrommet og trappen! Så det blir nok ordet til med hedersplass til neste vinter![]()
Har bare ikke fortalt det til kjærringa enda
Fruen kjenner meg dessverre alt for godt.... jeg har prøvd meg på en slik før, da kom det bare melding tilbake, svaret er neiBjerknez skrev:[Du får sende en alvorlig SMS hvor du skriver "Jeg tror vi må ta en prat senere i dag..."
La henne få en følelse av at du har gjort noe veldig galt og eller at du kanskje har hatt et sidesprang eller noe. Når du kommer hjem har du med blomster, og når du setter deg ned i sofaen sammens med henne så kan du fortelle at du lenge har planlagt at sykkelen skal stå nede i gangen og at du har tenkt til å lage en fin plass der og at du håper at dette er greit for ho....
Da tenker jeg hun blir ganske lettet og sier ja med et stort smil
Haha... da har du et problem min venn!LordShaft skrev:Hahaha...hadde jeg hatt en moped som kunne henge der hele året, så hadde jeg faktisk vurdert dette på gutterommet mitt. Men skulle likt å sett trynet til kjærringa om jeg hadde gjort noe slikt i stuen![]()
![]()
Mulig jeg hadde blitt helgepappa da ja
Fruen kjenner meg dessverre alt for godt.... jeg har prøvd meg på en slik før, da kom det bare melding tilbake, svaret er neiBjerknez skrev:[Du får sende en alvorlig SMS hvor du skriver "Jeg tror vi må ta en prat senere i dag..."
La henne få en følelse av at du har gjort noe veldig galt og eller at du kanskje har hatt et sidesprang eller noe. Når du kommer hjem har du med blomster, og når du setter deg ned i sofaen sammens med henne så kan du fortelle at du lenge har planlagt at sykkelen skal stå nede i gangen og at du har tenkt til å lage en fin plass der og at du håper at dette er greit for ho....
Da tenker jeg hun blir ganske lettet og sier ja med et stort smil
Det er fantastisk å komme seg inn i nytt, men et sant helvete å komme seg ut av gammelt. Selve flyttingen av møbler osv er relativt fort gjort, men allt det små nipset og dille tingene tar en evighetKawaJens skrev:Gratulerer er selv på flytte fot om 1.5mnd. Gruer og gleder meg
Det sa jeg også når jeg flyttet inn i forrige leilighet, men da hadde jo jeg verken planer om unger eller fast følgeBjerknez skrev:Jeg er så glad for at jeg mest sannsynlig er ferdig med livets flytteprosesser jeg da. Jeg har også bodd på vestlandet (Molde) ett par år da jeg traff ei "bitch" der oppe. Jeg har også bodd både i lugubre leiligheter og flottere borettslag sentralt plassert med utsikt over sjøen i øverste etasje etc. Men etter at jeg arvet huset til min bestemor ca. 8km. utenfor Fredrikstad (Delvis på landet kan man vel si) så har jeg funnet roen.
Ikke noe palass, men et delvis nyoppusset hus som er helt og pent uten sopp og råte av noe slag. Jeg har kompiser som både har 2-4mill i lån på hus samt unger etc. Jeg misunner dem ikke. Selv har jeg et veldig beskjedent huslån på rundt 500.000,-, ikke har vi eller har planer om å få barn. Ved siden av dette har jeg verdens mest forsåelsesfulle kone som vinker meg avgårde med et smil hver gang jeg tar meg en MC tur.
Å i kjelleren står det en flott liten Triumph og venter på sommeren... :-)å
Livet er hærlig dere!
Takk for det Onkel, godt å være på plass..... Her er døren åpen både for en kaffe eller noe "varmere" å drikkeOlav K skrev:Grattis med ny kåk, lillegutt![]()
Det ser jo rimelig strøkent ut..og jeg liker godstolen din :)
Ja det er vel det eneste jeg sitter igjen medElolz skrev:Haha, du har nå troen i behold!LordShaft skrev:Nå er det bare å sette kjærringa til å spyle fasaden, viktig å gjøre rent før hun skal male
Tro kan flytte fjell, har aldri sett det i praksis, men sikkert sant.LordShaft skrev:Ja det er vel det eneste jeg sitter igjen medElolz skrev:Haha, du har nå troen i behold!LordShaft skrev:Nå er det bare å sette kjærringa til å spyle fasaden, viktig å gjøre rent før hun skal male![]()
Har fått med meg at du er brannmann, og da spyler du hus hvis de brenner, men er det lurt å spyle huset med høytrykk hvis det ikke brenner ?? Vil ikke mye vann trenge inn i panelen og bli der ? Jo, Bergen osv, men lell? Vet mange gjør det, men jeg har blitt anbefalt å heller bruke hageslangen på en kost, da trenger ikke vannet så langt inn..LordShaft skrev: Nå er det bare å sette kjærringa til å spyle fasaden, viktig å gjøre rent før hun skal male