Kjør pent i dag. Så regner jeg med du holder "oss" oppdatert på hvor jævlig dere har det
Note4
Ojda:ojda skrev:Kremt, kremt: Nå skal jeg prøve meg på et skudd fra egen 16 meter, å blir det mål
skal jeg love å begynne å tro på undere igjen.
Forhistorie: Som jeg har nevnt i annen tråd her ryker Europaturen min med Konemor![]()
Neida, vi har ikke kranglet. Men bikkja har nylig operert nakken (for 45000kr![]()
)
å vi tar rett og slett ikke sjangsen på å sette han på kennel så relativt tett etter dette![]()
Ho Riba er ikke gærn å ha med å gjøre, så egoferie er ikke noe problem, mens hun er bikkjevakt.
Som sagt, flere hindere før det nermer seg løsning, mulighet for å ombokke Colorline-bilettene mine uten at det koster ei formue, forklare ferievikar at han hadde "misforstått" feriedatoer og andre småhinder.
Men man får jo starte i riktig ende å høre om dere som skal dra orker å være fadder for
en gærning på Rød-Tiger. Ta en diskusjon dere i mellom, så jeg vet at ingen føler at jeg trenger meg
på. Det blir aldrig koselig.
Olav K skrev:Ojda:ojda skrev:Kremt, kremt: Nå skal jeg prøve meg på et skudd fra egen 16 meter, å blir det mål
skal jeg love å begynne å tro på undere igjen.
Forhistorie: Som jeg har nevnt i annen tråd her ryker Europaturen min med Konemor![]()
Neida, vi har ikke kranglet. Men bikkja har nylig operert nakken (for 45000kr![]()
)
å vi tar rett og slett ikke sjangsen på å sette han på kennel så relativt tett etter dette![]()
Ho Riba er ikke gærn å ha med å gjøre, så egoferie er ikke noe problem, mens hun er bikkjevakt.
Som sagt, flere hindere før det nermer seg løsning, mulighet for å ombokke Colorline-bilettene mine uten at det koster ei formue, forklare ferievikar at han hadde "misforstått" feriedatoer og andre småhinder.
Men man får jo starte i riktig ende å høre om dere som skal dra orker å være fadder for
en gærning på Rød-Tiger. Ta en diskusjon dere i mellom, så jeg vet at ingen føler at jeg trenger meg
på. Det blir aldrig koselig.
Det ville vært kanonkjekt om du blir med... det eneste lille problemet er at jeg skal på TriDays i Neukirchen... der kan jeg ikke hjelpe med rom etc.. Men det vil jeg si er et overkommelig problem
Nei, men ca hvor lenge?Olav K skrev:Da har du oppfattet rett, men har ikke bestemt hjemreise enda,
så der har vi flere muligheter....
Det var vel siste delen av "Triumphdagene" han ville ha med segLordShaft skrev:Jeg skal ikke på trackdays ojda. Så vi kan jo trille videre eller innom noen artige steder mens onkel er å tøyser seg med likesinnede![]()
Note4
Jaja, jeg ser at Kant1 ikke har kommet enda,Bjerknez skrev:Her skulle du vert Lordshaft
ojda skrev:Jaja, jeg ser at Kant1 ikke har kommet enda,Bjerknez skrev:Her skulle du vert Lordshaft
da hadde det nok stått en RALLAR på bordet