Ja, det tviler jeg ikke et øyeblikk på

Gleder meg helt klart til neste tur oppover. Om ikke i år så i hvert fall neste år. Aursjøveien står helt klart på turplanen

Ja, det tviler jeg ikke et øyeblikk på
Neida, dette blir nok bra. Men å unngå regn er ikke mulig ser jeg, uansett hvilken landsdel jeg drar til. Men da er det fredag-søndag jeg ser på. Neste uke blir antakelig bedre.
Tror du er ganske alene om det du skriver derÅ kjøre i regnvær i behagelig sommertemp. kan faktisk være ganske stemningsfullt :) .
Enig med deg der, blir liksom enda mere for deg selv.AJ skrev: 14 aug 2019, 00:22 Å kjøre i regnvær i behagelig sommertemp. kan faktisk være ganske stemningsfullt :) .
Evt. Golsfjellet til Leirin (Valdres) og så Begnadalen ned. Ta Hallingdal opp igjen mot Bromma, og kjør Haglebu og Eggedal. Så kan du kjøre retning Lampeland og vips er du inne i Paradis (Telemark).AJ skrev: 14 aug 2019, 19:29 Ser bra ut!
Om været er på din side så anbefaler jeg deg absolutt å fortsette til Bromma og kjøre mot Haglebu og Eggedal, samme område en gjeng av oss kjørte for 10 dager siden.
Mange artige veier i dette området! Jeg er ikke veldig kjent i området, så konkrete veitips utenom hovedveien fra Bromma ril Eggedal kan jeg ikke gi på stående fot. Men GPS'en din finner dem for deg
.
Det var bare så vidt det..TGR skrev:Ser at du rakk å få av deg ryggskinna før du spretta boksen.
Bra
Mot Falun og Kopparleden til Røros?kjellv skrev: 14 aug 2019, 20:18 Vurderer faktisk å kjøre ned Hallingdalen og orientere meg østover, og så nordover i Sverige i morgen
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Tidvis populær turrute for Lesjinger/Lesjakoginger dette. Må ha god tid da. Gå fra Lesja/Lesjaskog og over. Husker bestefaren min strøyk til fjells hver gang vi kom opp til Lesjaskog og ble borte noen dager. Tok med seg fiskestang og sovepose. Han elsket å gå over til Eikesdalen.kjellv skrev: 06 aug 2019, 20:45Bygningsmessig er det også helt annerledes. De gamle husene i Eikesdal har fellestrekk med husene i nord-Gudbrandsdalen. Lange flergenerasjonsboliger finnes mange av. Årsaken er jo at fra gammelt av hadde bygda Eikesdal lettest tilkomst over fjellet mot Lesja/Bjorli. Veiforbindelse mot Eresfjord mot nord og Sunndalsøra mot øst er av nyere tid. De opprinnelige bosetterne i Eikesdal har enten kommet langs Eikesdalsvatnet i båt eller til fots over fjellet fra Lesja.