Jeg leste ikke innlegget ditt før dette ordentlig å svarte som pm det gjaldt kjøp og ikke salg.dypen skrev: 16 aug 2024, 23:48Nei det trenger ikke det @Jompa … Innbytte pris på en sykkel vs privat salg til «markeds» pris skiller fort 25% men da må du legge litt jobb i det hele for å selge. Det er ikke noe problem å selge hvis du er billig eller billigst på finn.noJompa skrev: 16 aug 2024, 22:02 Det trenger ikke å være mye "jobb*.
Tre av de fire syklene jeg har hatt ble kjøpt usett og uprøvd, null problem.![]()
Legger litt arbeide i både bilder og tekst, viktig å ha dokumentert servicehistorikk sammen med eierhistorikk og øvrig historikk. Alt av service, småfeil og skavanker ryddes opp i slik att det ikke er noe nært forestående av kostnader. Er det eldre kjøretøy gjerne ett test dokument / tilstands test. Annonse fremstår på en måte så kjøper bare behøver å se for å bekrefte at det virkelig er så bra som tekst og bilder beskriver.![]()
På KTM’n var jeg veldig bestemt på pris selv om flere prøvde seg med 30k under pris i annonse, det tok litt tid men jeg fikk prisen jeg ville ha.
Da jeg la ut K1600’n andre gang fikk ............
Det ble litt feil ja.
Selv prøver jeg å legge inn ordentlige bilder ikke for mange.
Utfyllende og ærlig tekst og pris sånn midt på treet.
Oppnår skjelden ønsket pris men hverken mc eller bil stiger i verdi om det haler ut i tid.