ojda skrev:AJ skrev:JRO skrev:Se der fikk vi en snakkis til Prehøst helga.
Skal prøve å snakke gutten til fornuft AJ,
Bra

For hva da, for å pense tankene hans over på Guzzi
Den kampen tror jeg gikk tapt i helga, både for han og meg
Nå er det ikke jeg, men
JRO som har tatt på seg oppgaven med å snakke snakke gutten til "fornuft"

.
Da blir det vel mer prat om Ducati enn Guzzi, vil jeg tro

.
At Stelvio'en ikke faller i smak hos alle er fullt forståelig. Dette er en sykkel for spesielt interesserte, som kanskje helst så at hver enkelt var unikt nummerert i en begrenset produksjonsserie.
Noe Guzzi for øvrig forsøkte seg på med den enda mer spesielle V7 Racer. Men måtte gi opp siden etterspørselen ble for stor...
De som kjøpte de nummererte eksemplarene i den første limited edition serien er i dag visstnok litt ergelige på akkurat dette.
For å være litt seriøs: Poenget mitt var at jeg synes det er synd for mangfoldet om "alle" skal kjøre BMW og Harley.
Men det er nå bare min mening.
MC-salget her i landet har økt med mange prosent i år og det hadde vært spennende og interessant, synes jeg, om det kom enda flere merker på plass i Norge.
Skulle gjerne hatt Benelli tilbake, Moto Morini hadde vært morsomt og ikke minst tyske Horex og amerikanske Motus. For ikke å snakke om britiske Norton.
Ikke meningen å lage noen ny diskusjon her i Busa bloggen.
Det får vi heller gjøre i en egen tråd - om temaet skulle være interessant...