KawaJens skrev:Gratulerer er selv på flytte fot om 1.5mnd. Gruer og gleder meg

Det er fantastisk å komme seg inn i nytt, men et sant helvete å komme seg ut av gammelt. Selve flyttingen av møbler osv er relativt fort gjort, men allt det små nipset og dille tingene tar en evighet
](./images/smilies/grrr.gif)
for ikke å snakke om å vaske ut i gammelt :-)å
Bjerknez skrev:Jeg er så glad for at jeg mest sannsynlig er ferdig med livets flytteprosesser jeg da. Jeg har også bodd på vestlandet (Molde) ett par år da jeg traff ei "bitch" der oppe. Jeg har også bodd både i lugubre leiligheter og flottere borettslag sentralt plassert med utsikt over sjøen i øverste etasje etc. Men etter at jeg arvet huset til min bestemor ca. 8km. utenfor Fredrikstad (Delvis på landet kan man vel si) så har jeg funnet roen.
Ikke noe palass, men et delvis nyoppusset hus som er helt og pent uten sopp og råte av noe slag. Jeg har kompiser som både har 2-4mill i lån på hus samt unger etc. Jeg misunner dem ikke. Selv har jeg et veldig beskjedent huslån på rundt 500.000,-, ikke har vi eller har planer om å få barn. Ved siden av dette har jeg verdens mest forsåelsesfulle kone som vinker meg avgårde med et smil hver gang jeg tar meg en MC tur.
Å i kjelleren står det en flott liten Triumph og venter på sommeren... :-)å
Livet er hærlig dere!

Det sa jeg også når jeg flyttet inn i forrige leilighet, men da hadde jo jeg verken planer om unger eller fast følge
Selv har jeg lån i den gruppen som du refererer til, det er overkommelig, men klart.... jo mindre lån, jo bedre er jo det
En slik fru har heldigvis jeg også, vi har heldigvis god forståelse for hverandres lindenskaper/hobbyer.
Olav K skrev:Grattis med ny kåk, lillegutt
Det ser jo rimelig strøkent ut..og jeg liker godstolen din :)
Takk for det Onkel, godt å være på plass..... Her er døren åpen både for en kaffe eller noe "varmere" å drikke

Selvfølgelig åpent for å løse verdensproblemer også hehe.
Ja den stolen er langt bedre enn den ser ut... Har noen gode timer i den stolen der, både i våken og koma tilstand