
XR med elektronisk styrte dempere hadde i følge testen ingen problemer med dykking ved nedbremsing.
Det lover bra og jeg håper jeg får til en prøvetur i løpet av uka

https://www.youtube.com/watch?v=iKLCDOIQi5o
Kjørelæreren min kjøpte seg en Slik XR. Han mente det var den beste sykkelen han har kjørt på flere år. Utssendet er også pent til å være touringsykkel og BMW. Synd det er kjedegang, men med tanke på at det er en racinginspirert motor så er det bare naturlig.BC45 skrev: 24 sep 2017, 23:59 Fant en sammenligningstest mellom BMW S1000RR og S1000XR på bane. XR`n var kun 1 sekund etter RR`n på rundetiden![]()
XR med elektronisk styrte dempere hadde i følge testen ingen problemer med dykking ved nedbremsing.
Det lover bra og jeg håper jeg får til en prøvetur i løpet av uka![]()
https://www.youtube.com/watch?v=iKLCDOIQi5o
Det var rart, det virker her hos meg
Var bare på iPhone den ikke fungerte. Utrolig kult å se, S1000RR ser jo bedre ut spør du meg, men bortsett fra det fremstår S1000XR som et bedre valg. Slik det fremstilles her er det jo noe overraskende at du hadde den opplevelsen du hadde da Fredrik. Kanskje det går på førerene
Utseendemessing er det kanskje ikke den sykkelen som gir meg mest "må ha" følelsen, men den er ikke stygg heller synes jeg. Det kan jo virke som det er en "alt mulig-sykkel" og det er jo egentlig ganske fristende. Sykler som passer like godt til bane som touring, finnes det ikke så mange av tror jeg.Stian87 skrev: 25 sep 2017, 11:41 Var bare på iPhone den ikke fungerte. Utrolig kult å se, S1000RR ser jo bedre ut spør du meg, men bortsett fra det fremstår S1000XR som et bedre valg. Slik det fremstilles her er det jo noe overraskende at du hadde den opplevelsen du hadde da Fredrik. Kanskje det går på førerene![]()
Det har mye med fører å gjøre, men det jeg vil frem til(tror jeg) er at for den vanlige mann i gata er sykkelen et temmelig bra kompromiss mellom alle grener i motorsykkelverdenen.Stian87 skrev: 25 sep 2017, 11:41Slik det fremstilles her er det jo noe overraskende at du hadde den opplevelsen du hadde da Fredrik. Kanskje det går på førerene![]()
Sant nokmekkern skrev: 26 sep 2017, 11:18
Men en lett «guttunge» med baneerfaring og lite mentale sperrer på en aprilla Rs250 hadde nok kjørt ræva av oss alle på en svingete landevei.
Antakelig den største løgnen dårlige førere med sprek sykkel sier til seg selv
Hjelper lite da du allerede er så langt bak at du ikke ville tatt han igjen på langsiden uansett
Haha, du har nok et poeng derJK95 skrev: 26 sep 2017, 11:49Antakelig den største løgnen dårlige førere med sprek sykkel sier til seg selv![]()
![]()
Er ikke så farlig om han tar meg igjen. Er ikke førstemann over målstreken som gjelder, men vinneren på langstrekket. Skjønner du ingenting eller?simpson skrev: 26 sep 2017, 12:07Hjelper lite da du allerede er så langt bak at du ikke ville tatt han igjen på langsiden uansett![]()
Spørs nok mest om du ser for deg en 3km stor bane med to langstrekker, eller en liten bane med kun ei langstrekke detBjerknez skrev: 26 sep 2017, 12:07Haha, du har nok et poeng derJK95 skrev: 26 sep 2017, 11:49Antakelig den største løgnen dårlige førere med sprek sykkel sier til seg selv![]()
![]()
![]()
Men når sant skal sies så tror jeg at langstrekkene på en bane hadde gitt meg såpass forsprang mot en 250cc at jeg lett kunne ligget litt etter i svingene og samtidig kommet først over målstreken.
Jeg liker vertfall å tro det![]()