Bare moro!

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Tvinitla
Motorsykkelen din: BMW R1150RT

Re: Bare moro!

Legg inn av Tvinitla »

jgrlars skrev:http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde

Hadde jeg hatt penger så hadde jeg kjøpt tvert...
Følger bilen med på kjøpet ????
Mine sykler:
nå BMW R1150RT '01
ex. BMW K1200LT '00
ex. YAMAHA FJ 1200 '89 (Km.stand: 159.000)
ex. SUZUKI GSX 750 ES '85
ex. PUCH SV 175 '59

Brukeravatar
jgrlars
Motorsykkelen din: Yamaha Dragstar 650

Legg inn av jgrlars »

Tvinitla skrev:
jgrlars skrev:http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde

Hadde jeg hatt penger så hadde jeg kjøpt tvert...
Følger bilen med på kjøpet ????
Det håper jeg da ikke.... :-
Yamaha XVS 650 A DragStar Classic
Bilde
Lars's logg

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Ragnhild skrev:One for the ladies ...

Jeg hadde utfordret min mann til å ta sin del av husarbeidet, og dermed bestemte han seg for å vaske T-skjorta si selv. Han hadde vært i vaskerommet i ca. to sekunder da han ropte: 'Hvilket program skal jeg bruke?'
'Det kommer litt an på', svarte jeg. 'Hva står det på T-skjorta?' ' Liverpool ', svarte han.

Og de sier at blondiner er dumme...

Hadde han enda sagt Everton... :prf

PS Cheron, no pun intended ;)
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
rogg
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Kontakt:

Legg inn av rogg »

To nonner er ute og går en ettermiddag. Den ene kalles Søster Matematikk på grunn av hennes skarpe matematiske sans, og den andre kalles for søster Logikk, fordi hun er så logisk.
Det begynner å bli mørkt, og de er fortsatt langt borte fra klosteret .

Søster Matematikk, - Har du lagt merke til den mannen bak oss, han følger etter oss? Gud vite hva han vil.
Søster Logikk, - Det er da logisk - han vil voldta oss.
Søster Matematikk, - Å nei - med denne avstanden kommer han til å ta oss igjen innen et kvarter. Hva skal vi gjøre?
Søster Logikk, - Det eneste logiske vi kan gjøre - vi går fortere.
Søster Matematikk, - Det virker ikke.
Søster Logikk, - Selvfølgelig virker det ikke! Han gjør jo det eneste logiske - han går også fortere!
Søster Matematikk, - Så hva gjør vi nå? Med denne avstanden vil han ta oss igjen i løpet av ti minutter.
Søster Logikk, - Det eneste logiske vi kan gjøre er å skille lag. Du går den veien, og jeg går den veien. Han kan ikke følge etter begge to av oss.
Mannen valgte å forfølge Søster Logikk, mens Søster Matematikk når frem til klosteret i god behold.
Hun er veldig bekymret for den andre nonnen , som omsider dukker opp.
Søster Matematikk, - Søster Logikk - gudskjelov! Fortell meg - hva skjedde !
Søster Logikk, - Det skjedde det eneste logiske, mannen kunne jo ikke
følge etter oss begge to, så han valgte meg.
Søster Matematikk, - Ja ja, det vet jeg jo godt (litt misunnelig).
Men hva hendte deretter?
Søster Logikk, - Det eneste logiske, jeg begynte å løpe, så fort jeg
kunne , og mannen begynte å løpe så fort han kunne.
Søster Matematikk, - Og så, hva hendte så?
Søster Logikk, - Det eneste logiske, han tok meg igjen!
Søster Matematikk, - Å nei! Hva gjorde du da?
Søster Logikk , - Det eneste logiske, jeg løftet opp kjolen min!
Søster Matematikk, - Å nei Søster! - hva gjorde mannen?
Søster Logikk, - Det eneste logiske, han trakk ned buksene sine.
Søster Matematikk, - Å nei! Hva hendte så?
Søster Logikk, - Ja det er jo helt logisk! En nonne med kjolen løftet
opp kan jo løpe fortere enn en mann med buksene nede...

Og til de av dere som ventet på en grovisavslutning:

Be fadervår 4 ganger og gå tilbake til arbeidet! ;-))
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Logisk :thumleft

Brukeravatar
Misha
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...

Legg inn av Misha »

En ung mann ville kjøpe en gave til sin nye kjæreste. Da de ikke hadde kjent hverandre spesielt lenge, bestemte han seg for ett par hansker. Han mente at det ville være passende romantisk, men ikke for personlig.

I selskap med kjærestens søster gikk han til et varehus og kjøpte et par hvite hansker. Søsteren kjøpte et par hvite truser til seg selv. Da ekspeditrisen pakket inn pakkene greide hun å forveksle pakkene.

Uten å kontrollere pakken sendte den unge mannen gaven til sin nye kjæreste sammen med følgende tekst :

Jeg valgte disse da du vanligvis ikke har noen på når vi går ut sammen. Hadde det ikke vært for din søster hadde jeg valgt en lengre modell med knapper, men hun bruker korte, som er lettere å ta av.

Disse du får er i en lys farge, men damen som solgte dem til meg viste meg sine egne som hun hadde brukt i 3 uker. De var kun ubetydelig skitne. Jeg fikk henne til å prøve dine og de passet henne utmerket.

Jeg skulle ønske at jeg kunne være der å sette dem på deg for første gang. Da det er høyst sannsynlig at mange andre kommer til å ta på dem før vi sees igjen! Husk å blåse luft i dem før du legger dem vekk, da de sannsynligvis kommer til å bli fuktige ved bruk.

Tenk på hvor ofte jeg vil kysse dem gjennom året, og jeg håper du vil ha dem på for meg på fredag kveld.

PS! Den siste mote er å ha dem nedrullet, med litt pels synlig…
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Brukeravatar
rogg
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Kontakt:

Legg inn av rogg »

:lol :lol :lol
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Brukeravatar
rogg
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Olga og hennes tre nokså gamle venniner satt i syklubben, og pratet om hva de gjorde for å finne ut hva slags vær det var om morgenen.
Etter en lang stund med metoder for å kikke ut vinduet, spurte de Olga: "jau, dokker skjønna nu det, at æ løfta litt på dyna te kailln min, å kjika på "karn". Ligg han te høyre sia, ja då e det finver. Ligg han te venstre sia, ja då e de stuggver.
Hun kunne ikke dy seg for å spørre, den andre venninen:

"Ja, ja, men ka du gjør hvis han, ja du veit, står oppover, da?" Olga: Jau det ska æ sei dæ! Kem i helveta e det som bryr seg om veret DA!!??
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

rogg skrev:Olga og hennes tre nokså gamle venniner satt i syklubben, og pratet om hva de gjorde for å finne ut hva slags vær det var om morgenen.
Etter en lang stund med metoder for å kikke ut vinduet, spurte de Olga: "jau, dokker skjønna nu det, at æ løfta litt på dyna te kailln min, å kjika på "karn". Ligg han te høyre sia, ja då e det finver. Ligg han te venstre sia, ja då e de stuggver.
Hun kunne ikke dy seg for å spørre, den andre venninen:

"Ja, ja, men ka du gjør hvis han, ja du veit, står oppover, da?" Olga: Jau det ska æ sei dæ! Kem i helveta e det som bryr seg om veret DA!!??
:lol :rofl:
Nordlandsdialækta va nu steike så bra! :thumleft

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Ja, Olga er inne på noe der :mk

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Historier om nonner ,jomfruer og andre usprettede er interessant,mange av
dem vil ut av situasjonen,men ikke alle er så heldige som Sara,som
fikk da hun var 90 år !! :-k :notlistening

Nil satis nisi optimum !

Brukeravatar
hansraymond
Motorsykkelen din: 88-HD Sportster, -83 Honda cb1100F,66-BSA, 87 Honda Supermagna, 93 Suzuki GS500e
Kontakt:

Legg inn av hansraymond »

hå hå hå denne var steike bra...!! :lol :lol :roll

http://filosofiskeavgasserfraetullentbu ... or/nunzio/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hans Raymond ;-)
Live to Ride Ride to Live!

Brukeravatar
hansraymond
Motorsykkelen din: 88-HD Sportster, -83 Honda cb1100F,66-BSA, 87 Honda Supermagna, 93 Suzuki GS500e
Kontakt:

Legg inn av hansraymond »

Strippeshowet:
Etter en voldsom storm i Mellom-Europa tidlig 90-tallet ble mange millioner kubikkmeter skog feid overende av de sterke vindene. Tyskland var det landet som ble hardest rammet. Disse nedblåste trærne ble sårbare for angrep av både barkebiller og råtesopp,
og måtte ryddes opp i så fort som mulig, for å hindre svimlende milliardtap for skogeierne.
Tømmerhoggere fra hele Europa ble tilkalt for å begrense tapene mest mulig.
Det ble den reneste Klondykestemningen der nede, og mange gjorde store penger, mens andre sto igjen fullstendig ruinert.

Det var under denne typen arbeid "Padda" gjorde sin uforglemmelige “opptreden”… Arbeidslagene besto både av helautomatiske hogstmaskiner, og de mer tradisjonelle med traktor og tømmerhoggere.

Mange steder lå trærne hulter i bulter, ofte ti-femten stykker oppå hverandre, og det var umulig å se stammene gjennom alt granbaret som lå helt hardpakket pga. vekten av
overliggende trær.

Det var i en slik vase av grantrær Padda holdt på å rydde sikt, ved hjelp av en hylende motorsag på bånn guffe nede iblant greinene. Det var svært varmt denne dagen, og han jobbet i bar overkropp, med stroppene til vernebuksen knyttet rundt livet. Det blir fort hett inne i disse benklærne, så man utelater ofte bruken av underbukse, for å få tilført luft alle steder.
Padda hadde en ekstra “ventilerering ” på vernebuksene sine. I skrittet hadde hele sømmen revnet, og siden ikke han er av de flinkeste til å sy, -forble det full åpning ut i friluft.

Under dette arbeidet satte han sverdet på motorsaga borti et enormt vepsebol, som rullet innunder skrevet på ham. Selv la han ikke merke til dette pga. visirets begrensede gjennomsiktighet, og en stor sky av eksos fra motorsaga.
Inni vepsebolet ble det øyeblikkelig slått krigsalarm, og full mobilisering av alle tilgjengelige kampenheter som fantes der inne. De strømmet mot åpningen alle sammen, og det første de fikk øye på når dagslyset traff dem, -var noe fritthengende dinglegreier inni ei bukserevne…

Dette ble en inspirerende og iøyenfallende blink for disse illsinte kamikazieflyverene, og de lot seg ikke be to ganger!
Hele bukseskrevet fylte seg momentant med gule og sorte småjævler med potente ståbrodder i løpet av sekunder, og det verste luftangrep siden Pearl Harbour var et faktum!

Når da alle disse i sin tur tømte sine fulle magasiner i et blottet kjønnsorgan, var det som å stikke lemmet ned i ei bøtte med saltsyre.., -reaksjonen uteble ikke! -No way!

Motorsaga, en Husquarna, ble for anledningen til et oransje projektil, som fòr så langt det var hult, og støvler gikk motsatt veg, og landet ikke igjen før påfølgende vår, ble det sagt…

“Offeret” sjøl, aksellererte gjennom en kvisthaug likt et panikkslagent villsvin, og fikk opp en formidabel hastighet gjennom det kuperte terrenget. Etter som farten økte nedover ei li, la han om til lange og høye hopp, akkurat som disse antilopene vi ser på Animal Planet…
Det var under et av disse voldsomme sprangene han fikk vrengt av seg vernebuksa, ved å nærmest slite den istykker. Men hjelmen og hørselvern beholdt han på.

Padda har en sterk kristentro, så noen “styggord” kom ikke på tale, selv om han sikkert hadde umåtelig lyst å dra noen eder og forbannelser der og da. Men sannheten er vel heller at det gjorde så vondt, at noe god og fornuftig banning ble en umulighet å få til.
Derfor ble det istedet ei remjing og skriking av så stor desibèlstyrke, at det gav gjenlyd mellom de tysk/østerikske alper i lange tider etterpå!

Alt dette ble gjennomført samtidig med at han slo seg i mellom bena med flatneven gjentatte ganger, for å drepe hveps. I panikkens favntak slo han så hardt, at han samtidig holdt på å kastrere seg selv flere ganger.
Om det var hvepsestikk eller disse slagene som var de mest smertefulle vites ikke, men han fortsatte iallefall å løpe det han var kar om, -selv lenge etter etter “forfølgerene” hadde gitt opp…

Lenger nede i dalen satt en annen skogsarbeider inni skogsmaskinen, og ante fred og ingen fare…
Stakkaren holdt på å få hjertestans, da en splitt naken, skrikende mann kom brasende ut fra skogen rett fremfor ham. Maskinføreren ble bare sittende og måpe etter denne galningen som føk forbi kahytten og slo seg febrilsk i skrittet. Etterhvert fikk han summet seg såpass at han hoppet ut av maskina og satte på sprang etter villmannen, i håp om å få fanget, og kanskje roet ham ned…

Det var ikke uvanlig at det “klikket” for noen i disse miljøene. Kombinasjonen hardt arbeid, fest, og null søvn, førte ofte til slike tilstander. Maskinføreren selv var godt kjent med “fenomenet”, og visste hva han skulle gjøre. Men det var ikke lett og holde følge med Padda, for han var fullstendig fra sans og samling av panikk, og smerte.

En gjeng arbeidsfolk nede ved leggeplassen for tømmeret, hørte først illskrikingen. Synet de deretter fikk, brant seg inn i deres hukommelse for evig. Der kommer Padda i fullt firsprang, kliss naken, og etter ham igjen, -en svær branne av en kar som prøvde febrilsk å få fatt i førstnevnte.

De var fullstendig overbevist om at de var vitne til et alvorlig voldtektsforsøk, og forsøkte desperat å komme imellom dem, for å få hindret det forestående overgrepet.
Kaoset var nå fullstendig komplett…

Heldigvis løste det seg opp i en durabelig latter da misforståelsen ble oppklart…

Hvis noen spør Padda i ettertid hvordan det gikk “redskapen”, -vil de antagelig få til svar, at resten av kvelden så`n ut som en fargerik, oppblåst 17. mai-ballong…
:lol :lol
Hans Raymond ;-)
Live to Ride Ride to Live!

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Det var en gammel jomfru som døde og hun ville at det skulle stå på gravstenen:

Født som jomfru.
Levd som jomfru.
Døde som jomfru.

Men den stakkars steinhoggeren syntes det ble for mye, så han skrev:

Returneres uåpnet.

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Gammelgutt skrev:Det var en gammel jomfru som døde og hun ville at det skulle stå på gravstenen:

Født som jomfru.
Levd som jomfru.
Døde som jomfru.

Men den stakkars steinhoggeren syntes det ble for mye, så han skrev:

Returneres uåpnet.
---------Returneres hermetisk lukket,altså......

Nil satis nisi optimum !

Svar