Og navnet på de som er på bildet? Noen er kjente for meg, men ikke alle..Dexter skrev: Og jeg traff masse hyggelige forumister:

Og navnet på de som er på bildet? Noen er kjente for meg, men ikke alle..Dexter skrev: Og jeg traff masse hyggelige forumister:
Det gjorde jeg. Har fått reservert 2 stk Schuberth C3 Gul, til messepris, levert når jeg får feriepenger i juni...Dexter skrev:Gode varp vil jeg tro noen gjorde ja.
Om du ser på bilde-beskrivelsen så finner du info om personene både på bilde og som ikke var tilstede da bilde ble tatt. Men på bilde nå da, så ser du f.v: Gizmodude, Dexter, cbrdama(nede), Firda(oppe), Globe, Bubbu og Bulldog70. I tillegg var følgende personer på messa: Svein2, Nasseline, AJ, Bakpå, tomsnes, mekkern, banditmannen, Haeggis, Wheelonass, Bimma, Leica, Merce, Trønderhælvette, Twister, Onsløv, Bimma, Rogg, Helmax m.fl. (pm meg dersom du "mangler" så får jeg oppdatert "lista"Godtvoksen skrev:Og navnet på de som er på bildet? Noen er kjente for meg, men ikke alle..Dexter skrev: Og jeg traff masse hyggelige forumister:
[album]1642[/album]
Jeg kjørte nok tilbake også....noe av veien...delte kjøringa med cbrdamaMaxTron skrev:Hva er det som feiler Globe da, er det smertene etter fjerningen av tattoeringen som plager han??
Uansett hva det er, håper det IKKE er han som kjører tilbake til bart-by'n
Som nevnt i annen tråd: Bimma og Leica i tillegg til Merce, som vi også snakka med.Dexter skrev:I tillegg var følgende personer på messa: Svein2, Nasseline, AJ, Bakpå, tomsnes, mekkern, banditmannen, Haeggis, Wheelonass m.fl. (pm meg dersom du "mangler" så får jeg oppdatert "lista")
Listen utvider seg stadigGlobe skrev:Jeg snakket også med Twister, han kom sammen med tomsnes, i tillegg var de sammen med en kar som vel også er bruker her inne...fikk ikke med meg brukernavnet
Og så traff jeg og fikk snakket med Onsløv...han hadde bl.a. en stor nyhet å fortelle om, ikke direkte MC-relatert...men indirekte
Om han velger å fortelle det her.........ja det får være hans valg
Globe skrev:Jeg kjørte nok tilbake også....noe av veien...delte kjøringa med cbrdamaMaxTron skrev:Hva er det som feiler Globe da, er det smertene etter fjerningen av tattoeringen som plager han??
Hva gjelder dette "blinkskuddet" som Dexter har valgt å presentere (noe som vil straffe seg for ham...når han minst aner det)...så vet jeg vel ikke helt i hvilken situasjon dette blidet ble tatt, men.....jeg valgte å simulere høyhastighetspassering, med motorlyd (vinkelsliperlyd) når jeg prøvesatt sykler...så vil tro det er tatt under en slik "testrun"Mange som himlet med øya og noen som lo når dette ble utført, men skal man teste noe...så er jo lyden viktig
Tipper det var HELMAX, en ganske nybakt og lykkelig eier av en 2009 VmaxGlobe skrev:Jeg snakket også med Twister, han kom sammen med tomsnes, i tillegg var de sammen med en kar som vel også er bruker her inne...fikk ikke med meg brukernavnet.
Håper virkelig noen har klart å dokumentere dette på film.Globe skrev:Jeg kjørte nok tilbake også....noe av veien...delte kjøringa med cbrdamaMaxTron skrev:Hva er det som feiler Globe da, er det smertene etter fjerningen av tattoeringen som plager han??
Hva gjelder dette "blinkskuddet" som Dexter har valgt å presentere (noe som vil straffe seg for ham...når han minst aner det)...så vet jeg vel ikke helt i hvilken situasjon dette blidet ble tatt, men.....jeg valgte å simulere høyhastighetspassering, med motorlyd (vinkelsliperlyd) når jeg prøvesatt sykler...så vil tro det er tatt under en slik "testrun"Mange som himlet med øya og noen som lo når dette ble utført, men skal man teste noe...så er jo lyden viktig
Globe skrev:....jeg valgte å simulere høyhastighetspassering, med motorlyd (vinkelsliperlyd) når jeg prøvesatt sykler...så vil tro det er tatt under en slik "testrun"Mange som himlet med øya og noen som lo når dette ble utført, men skal man teste noe...så er jo lyden viktig