Gammelt "forum"ord

Hei! :-)ArcticTiger skrev:Hei Banditmannen, det har vært stille på loggen din lenge nå, har du fått kjørt noe med Bandit i sommer, eller har mc-kjøringen regna bort
?
Ja, takk for sist! :-) Hvordan gikk det forresten med liftkjøringa?evike skrev:Banditmannen er observert, sist i Helgeroa hvor han drakk kaffe![]()
Sist sett i Lågendalen i retning Skien.
Hehe, hvor klokt og morsomt noe er, kommer nok an på den som ser...Jompa skrev:Det du skriver trenger ikke å være så forbanna klokt og morsomt.
Bare se hvor mange som leser all bambusen jeg skriver i min logg.
Æ e vel både på syltynn is og langt fra land no, men hvis du føler for å skrive nokka om din psykiske helse, så gjør det !Hehe, hvor klokt og morsomt noe er, kommer nok an på den som ser...![]()
Har vært noen ganger jeg har følt litt for å si noe om min psykiske helse, og det er da mangelen på mot kommer...
Andre ganger tenker jeg at det manglende motet kanskje er like greit, siden jeg da har spart meg selv og andre for unødig lidelse!
Jeg får jo rota meg ut på en og annen terapitur, og kjenner jo at det hjelper! :-)ArcticTiger skrev:Når "motet" svikter litt, som det nok gjør for oss alle innimellom, DA er det på tide med en mc-tur! Hiv deg på sykkern, du er jo heldig som bor så lettvindt til for litt Telemarks-køyring, du verden så mange fine mc-veier det er oppover fra deg. Så tar du et par bilder fra turen og deler med oss
![]()
Sist høst kjørte jeg en tur fra Andebu til Fyresdal og Treungen og tilbake, det var en skikkelig terapitur, jeg gleder meg ennå over den dagen![]()
Kanskje vi kunne tatt oss en fellestur en dag i september, da jeg har tenkt meg nedover igjen
Joda , du har nok rett i at det er god terapi, men ord kan være kompliserte greier!Jompa skrev:Æ e vel både på syltynn is og langt fra land no, men hvis du føler for å skrive nokka om din psykiske helse, så gjør det !
De e sikkert godt for nettop psyken din ?!
Æ va sjøl plaga med depresjoner ( egen diagnose)da Æ va yngre, det har heldigvis gådd over av seg sjøl med åran.
Vi har nok alle en "djevel" som ligg å lure en plass inni hodet ?
Takk for det! :-) Setter stor pris på det!evike skrev:kremt... Vi er med i Røde Kors og har sånn sett en legitim årsak til å høre på folk, også deg! Bare å stikke innom. Du kan snakke med oss om annet enn motorsykler også!
Minst snakkesalig når en trenger mest noen å snakke med var et virkelig godt uttrykk.Plages i samme baner som noen av dereBanditmannen skrev:Takk for det! :-) Setter stor pris på det!evike skrev:kremt... Vi er med i Røde Kors og har sånn sett en legitim årsak til å høre på folk, også deg! Bare å stikke innom. Du kan snakke med oss om annet enn motorsykler også!![]()
"Problemet" er vel ofte at når jeg kanskje kunne trenge det mest, er minst snakkesalig...![]()
Og når man er i det pratsome hjørnet, blir tunge tanke glemt...![]()
Æ likte det siste du skrev om "motangrep", Intruder.Intruder skrev:Minst snakkesalig når en trenger mest noen å snakke med var et virkelig godt uttrykk.Plages i samme baner som noen av dereBanditmannen skrev:Takk for det! :-) Setter stor pris på det!evike skrev:kremt... Vi er med i Røde Kors og har sånn sett en legitim årsak til å høre på folk, også deg! Bare å stikke innom. Du kan snakke med oss om annet enn motorsykler også!![]()
"Problemet" er vel ofte at når jeg kanskje kunne trenge det mest, er minst snakkesalig...![]()
Og når man er i det pratsome hjørnet, blir tunge tanke glemt...![]()
andre psykisk,så har også litt peiling.![]()
Et slikt fellesskap som ei MCside er kan ofte være godt,en må bare være nøye når en leser og ha som utgangspunkt at
et " motangrep" ofte er bare dårlig ordvalg fra motparten...:-)